Jsem na to zvědavý, ale vypadá to dobře. Dost by se to hodilo v Controlu, tak tem šum byl hodně znát.
Odpovědět1 0
To je pravda, že to tam bylo hodně vidět. Ze začátku mě to docela zarazilo, na druhou stranu mi to poměrně rychle přestalo vadit, když jsem to začal vnímat jako součást stylizace, aneb mysteriózní prostředí a filmečky + to převládající barevné schéma, takže mi to tam po chvíli docela i sedlo :-). Ale v principu samozřejmě ano, pryč s tím, jelikož to je něco nežádoucího.
Jinak zrovna tuto hru považuji za dobrý příklad využití ray tracingu v praxi díky možnému dopadu na gameplay díky tomu obrovskému množství prosklených stěn, viz třeba první taková situace, kdy jsem jsem po delší době hraní najednou v určitém momentě jen díky přesnému odrazu okolí na vzdáleném skle viděl, že se za rohem pomalu blíží nepřítel, který zatím jinak ani nebyl slyšet. V takovém momentě si člověk řekne: jo, tohle je paráda. Jen ty podlahy by se tam nemusely tak moc lesknout, ale co už.
Odpovědět0 0