m&ms
|
8.10.200611:26
Výkonově to vypadá super, ale co spotřeba? Nebude to takový malý radiátor?
Odpovědět0 0
olsen.
|
8.10.200618:35
jo, bude.
A mimochodom, "GT" už není dost cool? Asi ne. Jsou jak ATI s jejich xtxkama hloupatýma...
Odpovědět0 0
oldrick
|
8.10.200619:49
no sem velice zvědav na výkony ale se spotřebou bych se nebál:)u Nvidie to nebyl nikdy problém ale jak to asi bude topit jestli se to bude dát jedním větrákem na procesoru uchladit
Odpovědět0 0
olsen.
|
8.10.200620:37
no, problém to podle mě bude, kouknou se na počty jdnotek a frekvence...
Ale hklavně - 128 shaderů na 1350 mhz - to se vám nezdá trochu nereálné?
A co ta 320bitová sběrnice? Mě to přijde úplně ujeté.
NENÍ TO TAKHLE NÁHODOU KAČENA?
Odpovědět0 0
Marek Příplata
|
7.10.200615:30
Z uvedených parametrů to vypadá na pořádný výkon.Nedokážu si však představit procesor,který by tohle nebrzdil,včetně nejposlednějšího AthlonuFX
Odpovědět0 0
Vrána
|
17.10.200615:48
Až na to že poslední Athlon FX je absolutní sračka a je lepší i Intel Core 2 Duo E6700 a o Core 2 Extreme E6800 uz ani nemluvě, tak neříkejte že G80 bude něco brzdit. BTW: jsem amdčkář, ale jdu k intelu
Odpovědět0 0
snajprik
|
6.10.200612:37
čo su to sjednoceneh shader jednotky ako to vlastne funguje ???
Odpovědět0 0
nepouzivaju sa samostatne vertex shader a pixel shader jednotky, ale Unified Shader alebo sjednocene shader jednotky, ktore dokazu spracovavat oba typy instrukcii. Malo by to viest k vysiemu vykonu a jednoduchsiemu navrhu GPU.
ak som napisal blbost tak ma nieto opravte :)
Odpovědět0 0
Ladis.
|
6.10.200616:34
Vyssi vykon se muze dosahnout tim, ze se vyuzije vypocetni vykon celeho grafickeho cipu. Ve hrach narocnych na PS efekty bude vetsina unifikovanych shader jednotek pocitat pixely, ve hrach narocnych na geometrii zas bude vic jednotek zpracovavat vertexy. A jednodussi navrh to neznamena, jednodussi je mit specializovane relativne primitivni jednotky ;).
Odpovědět0 0
Ladik1500
|
7.10.200617:15
To, teda ta Grafická Karta, NVIDIA GeForce 8800GTX, to teda bude mít brutální výkon, 128 sjednocených Shader, jednotek, to teda, bude docela dost, solidní masakr, a myslím to docela vážně, no!
Odpovědět0 0