Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

NVIDIA na SIGGRAPH 2008 předvedla ray tracing na svých GPU

18.8.2008, Jan Vítek, aktualita
NVIDIA na SIGGRAPH 2008 předvedla ray tracing na svých GPU
Společnost NVIDIA si na SIGGRAPH 2008, který probíhal minulý týden v Los Angeles, připravila perličku v podobě interaktivního GPU ray traceru, který má být prvním svého druhu na světě. - klikněte pro zvětšení - Využitý ray tracer je založen...
Společnost NVIDIA si na SIGGRAPH 2008, který probíhal minulý týden v Los Angeles, připravila perličku v podobě interaktivního GPU ray traceru, který má být prvním svého druhu na světě.


- klikněte pro zvětšení -

Využitý ray tracer je založen výhradně na GPU technologii NVIDIE a ukazuje vysoce komplexní scénu s využitím dvou miliónů polygonů a také anti-aliasingu.


- klikněte pro zvětšení -

Co se týče výkonu, bylo dosaženo 30 snímků za sekundu v rozlišení 1920 x 1080 s využitím lightning paint shaderu založeném na obrazu a ray tracovaných stínů, odrazů i lámání světla. To vše však musely počítat čtyři nejnovější GPU řady Quadro v systému NVIDIA Quadro Plex 2100 D4 Visual Computing System (VCS). Vše si zájemci mohli prohlédnout na stánku číslo 554.

Zdroj: TZ NVIDIA