NVIDIA na SIGGRAPH 2008 předvedla ray tracing na svých GPU
18.8.2008, Jan Vítek, aktualita
Společnost NVIDIA si na SIGGRAPH 2008, který probíhal minulý týden v Los Angeles, připravila perličku v podobě interaktivního GPU ray traceru, který má být prvním svého druhu na světě. - klikněte pro zvětšení - Využitý ray tracer je založen...
Společnost NVIDIA si na SIGGRAPH 2008, který probíhal minulý týden v Los Angeles, připravila perličku v podobě interaktivního GPU ray traceru, který má být prvním svého druhu na světě.
Využitý ray tracer je založen výhradně na GPU technologii NVIDIE a ukazuje vysoce komplexní scénu s využitím dvou miliónů polygonů a také anti-aliasingu.
Co se týče výkonu, bylo dosaženo 30 snímků za sekundu v rozlišení 1920 x 1080 s využitím lightning paint shaderu založeném na obrazu a ray tracovaných stínů, odrazů i lámání světla. To vše však musely počítat čtyři nejnovější GPU řady Quadro v systému NVIDIA Quadro Plex 2100 D4 Visual Computing System (VCS). Vše si zájemci mohli prohlédnout na stánku číslo 554.
Zdroj: TZ NVIDIA
Využitý ray tracer je založen výhradně na GPU technologii NVIDIE a ukazuje vysoce komplexní scénu s využitím dvou miliónů polygonů a také anti-aliasingu.
Co se týče výkonu, bylo dosaženo 30 snímků za sekundu v rozlišení 1920 x 1080 s využitím lightning paint shaderu založeném na obrazu a ray tracovaných stínů, odrazů i lámání světla. To vše však musely počítat čtyři nejnovější GPU řady Quadro v systému NVIDIA Quadro Plex 2100 D4 Visual Computing System (VCS). Vše si zájemci mohli prohlédnout na stánku číslo 554.
Zdroj: TZ NVIDIA