Mi se zdá že tady všem tak trochu něco uniklo... Před vydáním ampere se spekulovalo o klasickém nárůstu výkonu tak jako vždy. Tedy nějakých 15-20% nad předchozí generaci.
Pak ale NV vydala reálné karty a svět se nestačil divit. Najednou se zjistilo, že je všude 2x více jader a teoretické nárůsty výkonu budou 30-40%... koho by to napadlo?
A tipnete si co se stalo že to najednou jde, když to předtím roky nešlo? Já bych jednu teorii měl.
A dle této mé teorie vím jednoznačně komu za takto brutální nárůst poděkovat.
Odpovědět0 0
Zajimave je, ze z celeho videa zaujala pouze funkcionalita noveho RayTracingu.
Ve skutecnosti ty funkce jako UniCon, GanVerse3d, Nerf-tex apod. Mají daleko větší potenciál v akceleraci vývoje a teda i dopadu na vizuální stránku her.
Nehledě na ostatní prezentované nástroje zajímavé pro různé kreativce.
Odpovědět2 0
a výhradně na nejnovějších a nejdražších kartách s čipy Nvidia. Za rok to vymyslí AMD a dá to do placu jako open source pro všechny grafiky...
Odpovědět2 2
Inak povedane, AMD po roku az dvoch vymysli alternativu s mensou kvalitou ale hlavne ze bude open source a pre vsetkych. :-)
Odpovědět3 2
Když druhý udělá to samé jinak, dá se o tom stále mluvit, jako že něco vymyslel, když původce inovace byl ten první?
Odpovědět2 0
Drahý křemík bude z půlky zaplácnut všemi těmi „ray" akcelerátory, a tak budete neustále nuceni upgradovat, protože to nebude využitelné na 100% pro raytracing ani klasiku. Myslím, že se tomu říká prasopes.
Odpovědět2 5
Klid, RT se využije. Ale ne hned a už vůbec ne díky Nvidiii.
Odpovědět0 0
Vy tej NVIDII neuznate nikdy absolutne nic, ze? :-)
Odpovědět1 1
Ale pendrek. Uznávám, že třeba 1080 ti je vynikající grafárna. (šlape mi v kompu) Ale prostě RT sice původně "zavedla" NV, ale rozšíří se díky AMD a jejím čipům pro konzole.
Odpovědět6 1
Ocividne NVIDIA pracuje a snazi sa posuvat RT dalej a nevidim dovod preco za to dakovat AMD. Vid tento clanok. Som zvedavy ako sa im to podari zapracovat do praxe.
Odpovědět0 0
Marku, že s ním vůbec ztrácíš čas ... stachanovic odrůda se nezapře ...
Odpovědět0 2
Ocividne budeme teraz dakovat AMD za vsetko len preto, ze ma cipy v konzolach. Aj tak sa da. :-)
Odpovědět0 0
Budete. Pač každá AAA hra pro konzoli (což je dneska skoro každá hra, primárně se to vyvíjí na pc, ale pro konzole) bude obsahovat RT díky tomu, že je má AMD pro konzole.
Odpovědět1 2
Je samozrejme super, ze konzole podporuju RT (sam ich mam), len dufam, ze nebude RT hlavne pouzivany iba tak ako v Dirt 5 alebo RE 8. Skoda, ze AMD nie je v RT na urovni Ampere. NV stale posuva RT dopredu a vzhladom na vyssi vykon si aj moze dovolit ist dalej nez AMD.
Odpovědět0 0