Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
3.9.2020, Jan Vítek, aktualita
Jensen Huang v úterý ve své poněkud uspěchané prezentaci představil řadu novinek, mezi nimiž se ukázala také jistá technologie RTX IO. Ta nám pak ve světle nadšení z nových GeForce poněkud zapadla, ale nyní je čas na to ji vytáhnout zase na světlo.
Chuch-in (65) | 3.9.202012:02
Je škoda, že to Nvidia nevyvinula ve spolupráci s MS který to samé vyvíjí na konzole. Mohla by to být součást knihoven systému, funkce by mohla být nativně podporovaná a mohla mít ještě lepší využití. Zároveň by jí mohla využívat jakákoliv značka grafiky, samozřejmě s podporovaným modelem a ovladačem. Takto se z toho stává další proprietární technologie Nvidie a pak přijde každý se svou obdobou a programátoři her budou mít mnohem více práce a bude vše prostě takové neucelené.
Je to škoda, zároveň chápu, že chce nabídnout něco svého a jako první. Určitě to není něco k zahození.
Odpovědět2  2
RadecekH (811) | 3.9.202013:25
Umíte číst? V článku i v prezentaci nVidie je, že je to vrstva DirectStorage, což je Microsoftí API.
Odpovědět3  2
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.