Přijde mi to s vypnutým ray tracingem účelově chudé. Tedy, že nejsou odráženy schválně vůbec žádné plameny aby se zdůraznilo jaký to wow bude s ray tracingem.
Odpovědět5 0
To je pravda, taky mi přijde zpracování vodní hladiny bez RTX divné, ale zase bych v tom neviděl nějak účelově poladěnou kvalitu grafiky. Spíš je účel samo o sobě to, že jde vesměs o noční scény, kde odrazy objektů nacházejících se mimo záběr kamery s RTX vyniknou.
Odpovědět0 0
No já osobně bych se nedivil, kdyby NV účelově nechala ochudit grafiku, protože to tak nějak od té společnosti můžeme čekat. Spíš je evidentní jak se to seká i z videa.. prostě těším se na RTX grafiku ale bohužel ještě pár let to bude trvat. Možná ve spojení s DX12 plně využitém HW díky dobrým optimalizacím to bude dříve.. snad to bude cesta AMD, který doufám nevymyslí nějakou alternativu k tensor cores apd.
Odpovědět5 0
Myslím, že když začnou hráči jásat a hromadně to vyžadovat, AMD jim velmi rádo takový čip postaví. Určitě pár RTX zakoupili a nyní je testují a zkoumají, jak to celé funguje. jenže vývoj čipu je drahá legrace a hráči (zatím) zrovna nejásají. Nevím jak kdo, ale já zatím slyšel, jak je to úžasné a dokonalé od jediného člověka. A tím byl Jensen Huang během představování. Jinak byly reakce mezi "snad to ještě doladí" až po "předražený krám, který neplní očekávání"! Nějak mě nenapadá, kdo by dal do vývoje konkurence takto vnímanému produktu stovky milionů USD, natož firma, která má stále velmi omezené prostředky.
Odpovědět4 0
Je to zámerne skryplené a poriadne! Však aj starý dobrý Half-Life 2 mal odrazy vo vode krajšie ako toto ich demo, skoro na úrovni ako to ich trapné RTX
https://youtu.be/fRTDPrqjgGs?t=77
Odpovědět3 0
je to tak, co taky cekat od nvidie, DLSS mi neprijde hezci jak FXAA natoz tak MSAA(SSAA) a za vykonostni propad rozhodne nestoji...RTX OFF mi pripomina FARCRY 1 na gerforce 4 mx 4000, ktera nemela shadery....je to zamerne orezane, spousta her ma hodne pekne odlesky na obrovskem mnozstvi objektu i se to chova jako docela verna simulace, mozna to neni uplne realne, ale rozdil rozhodne neni tak do oci bijici....drive byly nove technoligie(SM2,3,4...; teselace, SSAO, HDAO) soucasti bezne evoluce, nyni si to nvidia nechava pekne zaplatit
Odpovědět0 0
přesně tak stačí se podívat na současné pure "rasterizační" tituly a člověk má jasno :) (obzlášt když i 14 let staré hry mají tenhle aspekt zvládnutý lépe jak tohle demo)
úsměvné je i to "plátové brnění" které se s RT leskne jak zdrcadlo :)))
nastalo přesně to čeho jsem se bál umyslné kriplení klasického renderingu aby nechali vyniknout ray tracing :) ještě že je možnost porovnávat s tituly které to nezasáhlo a nenechat si vygumovávat hlavy :)
Odpovědět2 0