Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
21.11.2018, Jan Vítek, aktualita
Justice je MMORPG plné hrdinů ovládajících čínská bojová umění, takže bude plné létajících dýk, hvězdic a lidí. Díky NVIDII bude také plné odrazů s využitím ray tracingu v reálném čase a vedle toho je tu i DLSS anti-aliasing. 
thegrid (280) | 21.11.201814:19
Přijde mi to s vypnutým ray tracingem účelově chudé. Tedy, že nejsou odráženy schválně vůbec žádné plameny aby se zdůraznilo jaký to wow bude s ray tracingem.
Odpovědět5  0
Jan Vítek (3359) | 21.11.201814:50
To je pravda, taky mi přijde zpracování vodní hladiny bez RTX divné, ale zase bych v tom neviděl nějak účelově poladěnou kvalitu grafiky. Spíš je účel samo o sobě to, že jde vesměs o noční scény, kde odrazy objektů nacházejících se mimo záběr kamery s RTX vyniknou.
Odpovědět0  0
TurboCmelak (24) | 21.11.201815:07
No já osobně bych se nedivil, kdyby NV účelově nechala ochudit grafiku, protože to tak nějak od té společnosti můžeme čekat. Spíš je evidentní jak se to seká i z videa.. prostě těším se na RTX grafiku ale bohužel ještě pár let to bude trvat. Možná ve spojení s DX12 plně využitém HW díky dobrým optimalizacím to bude dříve.. snad to bude cesta AMD, který doufám nevymyslí nějakou alternativu k tensor cores apd.
Odpovědět5  0
wrah666 (6205) | 21.11.201818:44
Myslím, že když začnou hráči jásat a hromadně to vyžadovat, AMD jim velmi rádo takový čip postaví. Určitě pár RTX zakoupili a nyní je testují a zkoumají, jak to celé funguje. jenže vývoj čipu je drahá legrace a hráči ­(zatím­) zrovna nejásají. Nevím jak kdo, ale já zatím slyšel, jak je to úžasné a dokonalé od jediného člověka. A tím byl Jensen Huang během představování. Jinak byly reakce mezi ­"snad to ještě doladí­" až po ­"předražený krám, který neplní očekávání­"! Nějak mě nenapadá, kdo by dal do vývoje konkurence takto vnímanému produktu stovky milionů USD, natož firma, která má stále velmi omezené prostředky.
Odpovědět4  0
Milos.dh (7) | 22.11.20188:29
Je to zámerne skryplené a poriadne! Však aj starý dobrý Half­-Life 2 mal odrazy vo vode krajšie ako toto ich demo, skoro na úrovni ako to ich trapné RTX https:­/­/youtu.be­/fRTDPrqjgGs?t=77
Odpovědět3  0
congi (337) | 22.11.201812:13
je to tak, co taky cekat od nvidie, DLSS mi neprijde hezci jak FXAA natoz tak MSAA­(SSAA­) a za vykonostni propad rozhodne nestoji...RTX OFF mi pripomina FARCRY 1 na gerforce 4 mx 4000, ktera nemela shadery....je to zamerne orezane, spousta her ma hodne pekne odlesky na obrovskem mnozstvi objektu i se to chova jako docela verna simulace, mozna to neni uplne realne, ale rozdil rozhodne neni tak do oci bijici....drive byly nove technoligie­(SM2,3,4...; teselace, SSAO, HDAO­) soucasti bezne evoluce, nyni si to nvidia nechava pekne zaplatit
Odpovědět0  0
asip80 (1175) | 22.11.201817:02
přesně tak stačí se podívat na současné pure ­"rasterizační­" tituly a člověk má jasno :­) ­(obzlášt když i 14 let staré hry mají tenhle aspekt zvládnutý lépe jak tohle demo­)
úsměvné je i to ­"plátové brnění­" které se s RT leskne jak zdrcadlo :­)­)­)

nastalo přesně to čeho jsem se bál umyslné kriplení klasického renderingu aby nechali vyniknout ray tracing :­) ještě že je možnost porovnávat s tituly které to nezasáhlo a nenechat si vygumovávat hlavy :)
Odpovědět2  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.