Je to smutné, když si normálně fungující verzi hry nemůžete koupit a můžete ji pouze ukrást ... za plnou cenu dostanete produkt plný problémů, ukradením získáte naopak zcela bezproblémový produkt.
Tohle prostě není normální.
Odpovědět0 0
Samozřejmě si to spojit nemůžou, protože DRM je do hry aplikováno až po ukončení testovací fáze, DRM se implementuje až po optimalizaci hry.
Proto se hlídají zdroje z testovacího prostředí, kdyby hra unikla tak unikne bez DRM viz. DOOM.
Takže vývojáři za sekání hry kvůli DRM opravdu nemůžou a nemají šanci to řešit.
Odpovědět0 0
Nechce se mi věřit, že by po implementaci ochrany nikdo neprovedl kontrolu kvality. (I když někdy to vypadá, že kvalitu nekontroluje nikdo, nikdy.)
A obzvlášť pokud se to před tím nesekalo a po implementaci a odzkoušení se to sekat začalo, je viník (ochrana) jednoznačně patrný. Pokud to ale bylo těsně před vydáním, pak je jasné, že tohle asi nejde odstranit jen tak "za den". V tom případě je na vině vydavatel. Nicméně pokud to není odstraněno ani po dvou měsících, je to jednoznačně vina vývojářů.
Odpovědět7 1
Prachy, prachy, prachy až na prvním místě. Co se udělá nebo neudělá neurčuje vvývojář programátor, ale manažer. Programátorovi leda opakuje mantru, že týden vývoje stojí xxx, takže je nutno makat a spěchat. A neřešit "nepodstatné věci", jako je třeba optimalizace. Výsledek: Hráč dostane šméčko, programátora sprdnou a pan manažer obdrží prémie, že tak efektivně řídil tým.
Odpovědět0 1