Palm posílil svůj podíl na evropském trhu kapesních počítačů
5.4.2002, Zdeněk Michálek, článek
Podle výsledků průzkumu GfK Palm v období prosinec 2001 / leden 2002 dále posílil svou vedoucí pozici na evropském trhu kapesních počítačů. Celkově mu patřilo 42,5% trhu (měřeno počtem prodaných kusů, nikoli obratem), což je o 30,8% více ve srovnání s nejbližším konkurentem.
Podle výsledků průzkumu GfK Palm v období prosinec 2001 / leden 2002 dále posílil svou vedoucí pozici na evropském trhu kapesních počítačů. Celkově mu patřilo 42,5% trhu (měřeno počtem prodaných kusů, nikoli obratem), což je o 30,8% více ve srovnání s nejbližším konkurentem.
Ve srovnání s obdobím říjen / listopad 2001 se jedná o nárůst o 4,4% a meziročně (za stejné období) o 1,6%.
Z jednotlivých zemí Palm zaznamenal nejlepší výsledky ve Francii (47,7% trhu). Německu (49%), Itálii (38,4%), Holandsku (37,8%) a Anglii (43,5%).
Podle tiskové zprávy Palm jako důvody nárůstu uvádí reklamu v médiích (orientovanou na nabídku rozšiřujících SD karet a Palmy sérií m100 a m500).
Ve srovnání s obdobím říjen / listopad 2001 se jedná o nárůst o 4,4% a meziročně (za stejné období) o 1,6%.
Z jednotlivých zemí Palm zaznamenal nejlepší výsledky ve Francii (47,7% trhu). Německu (49%), Itálii (38,4%), Holandsku (37,8%) a Anglii (43,5%).
Podle tiskové zprávy Palm jako důvody nárůstu uvádí reklamu v médiích (orientovanou na nabídku rozšiřujících SD karet a Palmy sérií m100 a m500).