A ještě to zahustili.
Odpovědět1 1
Jaký to má smysl, když Musk avizoval, že každým dnem představí nový, revoluční zdroj energie pro svá vozítka?
Odpovědět0 2
Různé vozy Tesla mají různé baterky, nyní jde minimálně o tři jiné typy. Americký Model S/X má jiné než americký Model 3/Y a ty mají jiné než čínské verze. To, že se vyvine baterie dobrá v jedné oblasti, totiž ještě nemusí znamenat, že je lepší ve všech, že to můžeme zabalit a vykašlat se na další vývoj.
Vždyť to vidíme i ve světě procesorů. AMD se také nevykašlalo na CPU, když měl Intel výrazně lepší procesory a dnes je díky tomu AMD mnohem lépe a i Intel je levnější a výkonnější. Navíc, Panasonic nevyrábí baterie jen pro Teslu, ale sám o sobě je obrovským producentem článků a své zkušenosti může zúročit i jinde. Takže já v tom smysl vidím a to více než veliký.
Odpovědět2 0
mozno to ma taky zmysel,,ze od predstavenia po velkokapacitnu vyrobu je dlha doba vacsinou :)
Odpovědět1 1
"Akumulátory bez kobaltu má automobilce dodávat i již zmíněné čínská společnost CATL, která Tesle dodává akumulátory typu LiFePo."
Jak jsem tam viděl to "Po", tak ve mně hned hrklo, že tam dávají Polonium?!!!...Pak mi došlo, že autor tam má chybu a je to LiFePO :D
Odpovědět4 0
Jj, utekla mi tam velikost písmenka. Díky.
Odpovědět0 0
LiFePo baterie pouzivaju ruski agenti s oblubou do caju:)
Odpovědět3 0