Komentářů: 19, score 1.7 | Svět mobilně: 1/0.0 | TV Freak: 1/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 10.11.2017 s hodnocením 0:
Tak jiste, kdyby meli vsichni na vsechno, meli bychom komunismus. Kdyz na neco nemam a nepotrebuju, tak nekupuju.
Komentář z 26.6.2020 s hodnocením +1:
Technologie zapisu je podstatna vec, to by uvedeni ve specifikaci stejne nebylo k nicemu. Je naprosto absurdni, pokud jeden WD RED model disku ma u ruznych kapacit zcela odlisnou technologii zapisu. To postradaji smysl ty samotne modelove rady. Je to proste jeden velky podvod. Ve specifikacich, ano samozrejme, ale hlavne v jedne modelove rade jedna technologie. Proto prece ty modelove rady jsou. S WD jsem skoncil.
Komentář z 4.6.2019 s hodnocením +1:
Přijel jsem se poučit, jak stabilizovat společnost. Ze oni v te Cine byli se Zemanem in Nemci.
Nejvíce přínosné komentáře
MCAS za normalnich okolnosti vubec nezasahuje, zasahuje v momente, kdy pilot udela neco spatne a hrozi ztrata vztlaku. MCAs ovlada horizontalni stabilizatory na zadi letadla, ktera se automaticky ovladaji po celou dobu letu i jinymi systemy. Stabilizatory ovlada hydraulika a navic se daji v Boeingu ovladat i rucne. KAZDY pilot boeingu toto zna a i kdyz letadlo MCAS nema, fungopvani je stale stejne, akorat tam ty stabilizatory ovlada jiny system. A ted co je podstatne, kazdy pilot vi (mel by vedet), ze pokud se mu meni stabilizatory za letu bez logicke priciny, je neco spatne. A POZOR - ted to hlavni - ze se stabilizatory hybou je v cockpitu nejen videt ale i slyset, je to neprehlednutelne. A pokud se hybou bez logicke priciny, pilot je musi proste vypnout. At tam je MCAS neno neni, at je to verze NG, nebo verze MAX, to je uplne jedno.