Technologie zapisu je podstatna vec, to by uvedeni ve specifikaci stejne nebylo k nicemu. Je naprosto absurdni, pokud jeden WD RED model disku ma u ruznych kapacit zcela odlisnou technologii zapisu. To postradaji smysl ty samotne modelove rady. Je to proste jeden velky podvod. Ve specifikacich, ano samozrejme, ale hlavne v jedne modelove rade jedna technologie. Proto prece ty modelove rady jsou. S WD jsem skoncil.
Odpovědět1 0
Ta EU musi byt vazne slusne v haji.
Odpovědět6 1
Přijel jsem se poučit, jak stabilizovat společnost. Ze oni v te Cine byli se Zemanem in Nemci.
Odpovědět4 3
No zatim se zjistilo jedine a sice ze nekdo notne podcenil skoleni pilotu. To je zatim cele co se jakztakz vi.
Odpovědět3 1
No, takze to uvedeme na pravou miru pane redaktore.
MCAS za normalnich okolnosti vubec nezasahuje, zasahuje v momente, kdy pilot udela neco spatne a hrozi ztrata vztlaku. MCAs ovlada horizontalni stabilizatory na zadi letadla, ktera se automaticky ovladaji po celou dobu letu i jinymi systemy. Stabilizatory ovlada hydraulika a navic se daji v Boeingu ovladat i rucne. KAZDY pilot boeingu toto zna a i kdyz letadlo MCAS nema, fungopvani je stale stejne, akorat tam ty stabilizatory ovlada jiny system. A ted co je podstatne, kazdy pilot vi (mel by vedet), ze pokud se mu meni stabilizatory za letu bez logicke priciny, je neco spatne. A POZOR - ted to hlavni - ze se stabilizatory hybou je v cockpitu nejen videt ale i slyset, je to neprehlednutelne. A pokud se hybou bez logicke priciny, pilot je musi proste vypnout. At tam je MCAS neno neni, at je to verze NG, nebo verze MAX, to je uplne jedno.
MCAS za normalnich okolnosti vubec nezasahuje, zasahuje v momente, kdy pilot udela neco spatne a hrozi ztrata vztlaku. MCAs ovlada horizontalni stabilizatory na zadi letadla, ktera se automaticky ovladaji po celou dobu letu i jinymi systemy. Stabilizatory ovlada hydraulika a navic se daji v Boeingu ovladat i rucne. KAZDY pilot boeingu toto zna a i kdyz letadlo MCAS nema, fungopvani je stale stejne, akorat tam ty stabilizatory ovlada jiny system. A ted co je podstatne, kazdy pilot vi (mel by vedet), ze pokud se mu meni stabilizatory za letu bez logicke priciny, je neco spatne. A POZOR - ted to hlavni - ze se stabilizatory hybou je v cockpitu nejen videt ale i slyset, je to neprehlednutelne. A pokud se hybou bez logicke priciny, pilot je musi proste vypnout. At tam je MCAS neno neni, at je to verze NG, nebo verze MAX, to je uplne jedno.
Odpovědět4 1
Vyvoj systemu, na kterem to cele bezi, v tom je nejvetsi pridana hodnota. Synology je jeste drazsi.
Odpovědět0 0
Kristepane, na úprocesor se vykasli. Na pocet disku se vykasli. To si prece vyberu v momente, kdy si kupuju NAS ne?? Proc bych to probuh bastlil na kolene? Kolik tam tech disku potrebujes, zi to to nikdo standardne nenabidne? Proste jen neco basltis, protoze si myslis, ze to udelas lip a levneji. Coz je samozrejme hluboky omyl. Jinak by sis na tom zalozil business a prodaval to a vydelal na tom penize. Jenze o tom pochybuju.
Odpovědět0 0
A opravdu jsi XPEnology zkousel? A porovnal si to s aktualni verzi NASu? OPRAVDU? Tak to jsi asi i zjistil, ze na XPEnology ti spousta novych baliku vubec nefunguje. Funguji ti tam oibvykle starsi baliky a patlas to tak aby to delalo aspon neco. A zakladni otazka zni, proc bych to delal? Bud na to penize mas tak si to koupis. Nebo jsi socka a penize nemas, tak si to holt nekoupis. To je cele.Cely rozdil je v tom, ze za penize si proste poridim to co potrebuju. A kdyz na neco nemam, tak to holt nema. Ale ze na to nemam nerznamena, ze ta mojhe levna bastlirna je lepsi. Neni, je to vzdy jen komrpomis. A proc? No protoze resim neco, co uz davno nekdo vymyslel. A mnohem lepe. Jen si za to necha zaplatit. A o tom to je.
Odpovědět0 0
No boze muj. Tak jeste jednou, NAs dneska neni o HW, ale o tech sluzbach a aplikacich. O krabickach se zazracnymi sluzbami tady zrejme mluvis proto, protoze to mas v hlave, prani otcem myslenky? Skladat dneska NAS je uplny nesmysl. Protoze poskladat ten HW si samozrejme muze temer kazdy udelat sam. Stejne jako tech 15 let zpatky. O tom uz ale NASy davno nejsou.
Odpovědět0 0
NAS neni o HW, ale o službách a aplikacích, které poskytuje. Pohled na NAS přes HW je pohled tak 15 let zpatky.
Odpovědět0 0
tak prechod na vektorovou grafiku je jednoznacne pozitivni krok. Spis mne zarazi, ze uz to neni davno.
Odpovědět1 0
Takze cely problem je v tom, ze nemas prachy. Aha, tak uz to chapu.
Odpovědět0 0
No tak pokud je nepotrebujes tak neni co resit. Nekoupim si synology, kdyz ho nepotrebuju. Tak to snad ale nikdo nedela.
Odpovědět0 0
Tak jiste, kdyby meli vsichni na vsechno, meli bychom komunismus. Kdyz na neco nemam a nepotrebuju, tak nekupuju.
Odpovědět1 1
Zaindexovat par velkych filmu a zaindexovat desetitisice fotek o stejnem objemu je kardinalni rozdil. Na "j" radach takove veci ani nahodou. tyghle rady jsou ciste na zalohu dat, ne na multimedia, sifrovani a podobne. ja konkretne provozuju DS916+ jako primarni na vsechno a DS213j jako ciste HyperBackup zalohy, nic vic. Na primaru krome dat, ktere jsou samozrejme kompletne zasifrovane, bezi virtualy, photoalbum s desiti tisici fotkama, videoteka, apod. Tohle je na "j" radach nerealne. ty jsou opravdu jen ciste na zalohy souboru, na nic jineho.
Odpovědět2 0
a zkousel jsi na 215j treba zaindexovat 1TB fotoalbum, nebo mit vsechn ysvazky zasifrovane? Nebo treba virtualizaci, kterou tyhle modely podporuji?
Odpovědět1 0
A jak vyresis vsechny tyaplikace, vcetne aplikaci pro mobilni telefony, ktere jsou v Synology repository?
Odpovědět0 0
Az budu mit smartphone, ktery vydrzi tyden na jedno nabiti za stavajicich rozmeru a vahy, tak tomu budu verit. Zatim se cele roky mluvi a mluvi a mobily nabijime a nabijime kazdodenne. Pokrok nula nula nic.
Odpovědět0 0
Porovnavas neporovnatelne. Synology D216j je ciste na data a sdileni dat, tam samozrejme vykon staci, protoze to nejsou zadne slozitosti. Sam DS216j mam a mam jeste Synology DS916+, ktery ma shodny procesor s timto WD. Vykon je samozrejme neporovnatelny. O sifrovani dat nemluve.
Odpovědět1 0