Pepsi nasazuje Tesla Semi, protože musí, je to pokyn z "globální centrály".
Nemyslel si snad někdo něco jiného?
Odpovědět0 2
Zajímalo by mě, jakou ten tahač má maximální nosnost nákladu. Koukal jsem se na to představovací video a na staré video a uvedeno to nebylo. V té ukázce, kde byl údajně plně naložen to vypadalo, že toho moc neveze a v článku zmiňujete, že bude vozit převážně lehčí náklady...
Jinak celkem sranda co toho v 2017 nasliboval a jaká je teď realita...
Odpovědět0 1
"Zajímalo by mě, jakou ten tahač má maximální nosnost nákladu."
Tesla to nikde neuvádí, asi moc nechce. Nicméně počítali jsme to tady už několikrát a mělo by to být o cca 1-2 tuny méně než standardní tahač. Pokud má ten normální nosnost třeba 24 tun, tohle by mělo být někde kolem 22-23 tun. Rozhodně to nebude půlka, jak se rádo tvrdí.
"v článku zmiňujete, že bude vozit převážně lehčí náklady..."
Lehčí náklady bude od začátku vozit na dlouhé vzdálenosti. Ale ty těžké bude vozit také, takže tam o nosnost nejde, spíše o ověření dojezdu. V plánu je ale nasadit i těžší náklady na ty delší trasy (což asi bude plynout z toho, co naměří na těch krátkých trasách, to je ale jen má domněnka)
"Jinak celkem sranda co toho v 2017 nasliboval a jaká je teď realita..."
Je faktem, že Musk bohužel hodně rád kecá ohledně termínů. Nesmíme ale zapomenout, že se do toho dostala pandemie a čipová krize, která všeobecně způsobila nemalé odklady. To jsme tady ostatně minule také rozebírali, asi největší zpoždění má Touareg R, který byl odložen o 2 roky. Elektrické pickupy konkurence nabraly rok zpoždění,... Tesla sice ve zpoždění i tak stále vede, ale je třeba trochu vidět to i v kontextu.
Odpovědět1 0
Nechce se mi hrabat konkrétní čísla a natož naprosto netuším, jestli mají v USA stejně velké palety, ale logika: Palete s čipsy veze skoro samý vzduch, kdežto paleta s petkami plnými vody je zatraceně těžká.
Odpovědět0 0