Pro pár tisíc ochrnutých pomoc. Pro ostatní ještě vlezlejší reklama? Šmejdící po obrazovce pěkně tam kam se člověk dívá?
Odpovědět2 2
Strkat reklamu lidem přímo před oči by bylo kontraproduktivní, stačí ji držet na okraji zorného pole. Podstatné je, že tato technologie umožňuje měřit účinnost reklamy, ale i jiných sdělení tím, že měří skutečný čas strávený zkoumáním jednotlivých oblastí stránky a v neposlední řadě i pořadí a preference jednotlivých částí zobrazované stránky.
Dneska reklamní agentury a zadavatelé reklam platí za tyto informace výzkumným agenturám, které jejich webové stránky testují na pečlivě vybraném, ale relativně malém vzorku populace. Pokud se technologie stane standardní součástí OS. Bude možné měřit dopady globálně, ovšem bez hlubších informací o konzumentech. Pro inzerenty je totiž stejně důležité vědět to, kam se lidé dívají, jako to, kdo se kam dívá.
Odpovědět0 0