Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od pokuston82
Podrobíte tenhle kousek recenzi?
Odpovědět0  0
Dle známého, co se v EU vyzná, jde jen o návrh na novou směrnici na snížení spotřeby energie. Připravuje se od roku 2011, implementace do práva členských zemí má být nejdříve v prosinci 2013. V přípravě na tuto směrnici ale nic o grafárnách není. Originální článek cituje studii, podle které se bude omezovat výkon grafických karet ­(studie je z roku 2007!!, dnes jsme už se spotřebou zase jinde­). Navíc článek cituje hodnoty, které v té studii vůbec nejsou a ještě se v té studii hovoří o grafických kartách jen velmi okrajově. Před několika dny byla sice vydána směrnice na omezení spotřeby, ale pozor ­- je o regulaci spotřeby domácích sušiček prádla :­-­) A nejde o zákazy, jen o ty nálepky se spotřebou. Takže klid, paříme dál :­-)
Odpovědět1  0
Dovoluji si upozornit na překlep v titulku tabulky ­- název karty má asi být 7750 a ne 5770.
Nechcete přidat ješte test právě teselace­(tam by se měl ukázat možná zásadní rozdíl mezi touto kartou a jejími staršími rivaly­)? Alespoň unigine heaven?
Díky za článek.
Odpovědět1  0
Můžete přidat již ty výsledky? Děkuji.
Odpovědět0  0
V grafech pro World in Conflict máte zpřeházené pořadí karet v rozlišení 2560*1600, pokud tedy řadíte od shora nejlepší po nejhorší. První má být HD 5870, druhá 275 OC, třetí HD 5850 a poslední 275.
Jinak OK článek, ale kupovat si teď 275 za víc jak 5k Kč je holý nesmysl.
P.S. V NFS:Shift se 275 nečapou, přestože hra je zahrnuta do programu nvidie ­"the way it was meant to play­" ­(či jak se tomu nadává­), zajímavé
Odpovědět0  0
Těch 85 a i více snímků dosahuji taky, ale pokud mám ten pohled z nárazníku a široko daleko žádné auto přede mnou. Problém je taky s jednou tratí, nevím teď jméno, jde o ovál, kde při jízdě po trati uvnitř oválu fps klesá na drastických 15 a hra se slušně trhá. Když se z kritického místa odjede, tak mám zase přes 40 a je to v klidu. Zlatej GRiD...
Odpovědět0  0
Catalysty mají co napravovat a Shift nemá odladěnou grafiku. Mám 5850 a fps taky hodně nízké při výskytu více než 3­-4 aut zároveň. Lze vyřešit změnou pohledu na pohled z přednárazníku, pak to běhá slušně, ale ve skrumáži je horší výhled. Podle stránek podpory na EASports pracují na odladění hry a měly by vydat opravný patch, do té doby to budeme muset přežít. Catalysty by s novou verzí měly taky vylepšit nějaké neduhy a částečně opravit Shifty, ale vše se tím napravit nedá. Nezbývá tedy než počkat na patch od EA.
Moje sestava AMD Phenom II X4 955 B.E. 3,2GHz, 2 GB DD2, Vista SP2+DX11, ATI 5850
Odpovědět0  0
A co udělat poplatek za členství na SHW? Každý když dá 50 Kč, tak budete mít platforem habakuk a my širší výsledky ­-­-> každý si najde to svoje a budou spokojení všichni. Kdyby si lidi tady v Čechách zvykli, že všechno není zadarmo, hned by se nám žilo lépe.
Odpovědět0  0
Tak to mě 5770 malinko zklamala, 128­-bit sběrnice je trochu anachronismus. Jo, kdyby měla 256­-bit jako řada 5800, to by byla jiná. Mám obrazovku 24­" s 1920*1200 tudíž tu pamět potřebuji krmit rychleji. Takže jdu do HD5850, zítra by měla být doma :o)
Odpovědět0  0
5770 nevypadá špatně. Dá se použít Ati jako grafárna a zárověn nvidia na physix? Že bych si totiž svojí 8800GT nechal na fyziku a atinu bych měl na grafiku :o­) To asi ale nejde :(
Odpovědět0  0
Škodičkáá... Váhám totiž mezi koupí 260 a 275...
Odpovědět0  0
Při testování jste vynechali kartu GTX275, docela by mě zajímal její výkon oproti GTX260. Nemohli byste to ještě doplnit? Díky.
Odpovědět0  0
Prosím opravit odemčít na odemknout, trhá mi to oči, díky.
Odpovědět0  0
Ahoj, musím se zde zastat Reese. Pokud autor chce použít odborný výraz, neměl by tento výraz zobecňovat, framebuffer je zkrátka framebuffer. Nebo použijte framebuffer, ale pak vypište ty souvislousti, o kterých se nechcete bavit, jak nám sdělujete v předchozím příspěvku. A dekuji Reesovi za objasneni pojmu framebuffer :­) Pixelům zdar!
Odpovědět0  0
Ahoj, rozdíl poznat je, ale většinou si toho ani nevšimneš. Hraji na 24­" monitoru s 1920x1200 a rozdíl mezi 4xaa a8xaa je zanedbatelný. Dají se najít odchylky, ale musíš si zastavit obraz a nebo mít statickou scénu, při pohybu to nepoznáš. Ukázka z GRiDu zde http:­/­/www.imageno.com­/k7ekorswo03ypic.html ,je to 3x zvětšené.
Odpovědět0  0
Dobrý den,
nechápu proč v grafech výkonu uvadíte kartu Radeon HD 4870 X2 2048MB. Jedná se přeci o dvoujádrové řešení a srovnávat ho s jednojádry je trochu mimo mísu. Až bude v těch samých grafech GTX285 v SLI, tak to bude mít smysl, ale takto ne.
Odpovědět0  0
autor měl namysli nejspíš duben :)
Odpovědět0  0
Mockrát děkuji za doplnění.
Píšete, že takt SP je odvozen od jádra.. Podle jakého klíče? A jak se vlastně stanoví, že SP bude mít tolik a tolik MHz? A jak to, že SP může běžet na tak vysokém taktu, když je vyroben stejnou technologií a jádro běží na cca 1­/2 frekvenci? Omlouvám se za všetečné otázky, ale jsem od přírody zvědavý ;­-­) Děkuji za odpověď a pochopení.
Odpovědět0  0
Dobrý den, bylo by možné prosím doplnit do tabulek údaje o taktech shader procesorů u karet nVidia? Jejich počet je sice důležitý ale taktovaní neméně :­-­) Viz rozdíl 9600GSO­(96 sp,1375MHz­) a 9600GT­(64 sp,1625MHz­). Předem děkuji.
Odpovědět0  0
Jak moc má vliv, že Hitachi nemělo také 16 MB cache jako ostatní, změnilo by se pořadí? Mimochodem, test dobrý, ale vůči HItachi možná trochu i nefér, když nemá 16 MB cache.
Odpovědět0  0