3% strojů v pr.. Ovšem co je posdtatnější, kolik % výroby kvůli tomu musí odepsat. A to bude víc. Výroba je navržena "optimálně" a při zpoždění (a je jedno proč) vyhazujete stovky nebo tisíce wafferů, ve spoustě jiných kroků. Prostě se z nich odleptalo/naopak napařilo) moc materiálu a konec..
Odpovědět0 0
Výborně, to by mohly auta zlevnit. Konečně by mohli začít dělat to co zákazníci chtějí - levná auta bez zbytečné elektroniky.
Odpovědět5 0
To ale nejde, protože bez té elektroniky ty auta nesplní emisní limity.
Odpovědět0 0
Jn, diky nim nas cinani za par let koupej ve vyprodeji...
Odpovědět2 0
tak na to stačí ECU (klidně primitivní MCU na prehistorickém výrobním procesu) a vše ostatní může fungovat bez elektroniky, ale dnes je doba, kdy skoro každý komponent má vlastní svůj čip a je programovatelný + výkonné čipy pro Infotainment systémy(ICE/IVI) >> smutné je, že v posledních letech se může pokazit něco mimo pohonné ústrojí a elektronika vám nedovolí nastartovat/odjet a nebo jet bez nouzového režimu..
btw naopak přehršel elektroniky zvyšuje spotřebu, takže by si pomohli i v tomto směru ..
Odpovědět3 0
Nezlevní, ztrátové elektro-auta musí dotovat z prodeje klasických aut atd. takže slevy nebudou. EU automobilky raději nechá zlikvidovat, než aby měli vyrábět spalovací auta další dekády.
Odpovědět1 1