Riki2
|
22.11.20063:28
Konkurz! Co je pak s reklamacema...? taky jsem tam kupovaval.
Odpovědět0 0
Mil
|
7.10.200422:48
Jen aby to nemělo zásadní vliv (nejen) na případné reklamace. Doufám, že ve vztahu ke svým partnerům a jejich obch. podmínkám se po "pouhé přeměně názvu na AAC" nic nezmění.
Odpovědět0 0
T. Kudweis
|
8.10.200411:13
Na vyřizování reklamací nebude mít integrace žádný vliv. Pochopitelně, že nová společnost převezme veškeré závazky a garance poskytnuté ProCA a Librou Electronics v oblasti IT a naopak LIBRA převezme garance poskytnuté ProCA pro spotřební elektroniku. Příslušný pokyn bude pochopitelně vydán v závěru roku.
Odpovědět0 0
F. Štěpnička
|
11.10.200417:12
Když už jsme u těch reklamací, co si budem povídat, LIBRA na tom nikdy nebyla nijak extra. Jen doufám, že se to opravdu nezhroutí tak, jako s Monimou, za něž to "přebral" Mironet. Mironet pak pak hodně lidí slušně poslal někam, ať to zkusí u distributorů :)
Mno, ale věřim, že tomu tak snad nebude :)
Odpovědět0 0
noname
|
11.10.200419:45
Nevim jak dalece znate IT trh v CR, ale urcite bych nesrovnaval spolecnosti Libra Electronics a Proca s Monimou. Jestli jste spolupracovat s Monimou a ted Vam tam vysej reklamace, tak mam pro Vas pekny vzkaz. "DOBRE VAM TAK"
Odpovědět0 0
nnnannanan
|
14.10.20048:21
To se přece nedá srovnávat. Zkuste měřit fotbalový FC Synot a FC Liverpool.
Odpovědět0 0
lusky
|
7.10.200414:42
Myslim ze v Libre/Proca je ted "veselo"... S "integraci" vzdycky ruku v ruce prichazi personalni zestihleni (rozumej propousteni).
Odpovědět0 0