No jdou zajímavým směrem. Ale mají ještě před sebou dlouhou cestu. Měli by spíš se snažit stahovat rozdíl od klasických . A tam je to docela jasné 10 minut / 800km nájezd. Lidi už štve i telefon že vydrží max jeden den, ještě tak jezdit 1-4x týdně na nabíječku s autem. :D To by odpovídalo 68x ročně x5 minut x (čas hledání a dojezdu a odjezdu k nabíječce). Při průměrném nájezdu v ČR.
Odpovědět0 0
Neviem ale nejak mi tie cisla nesedia 55kW, 5 minut nabijania a dojazd 300km.
Odpovědět0 0
5 min z 5% na 60% u 55kWh baterie tj 30,25 kWh na 300km. Bud blafujou nebo "počítají" s nejakym mestskym provozem.
Vtipné je jak uvádí počet odbavených aut. Když bude mít každý auto 10x menší baterii, tak jich odbaví 10x víc:-)
Jde přece o dodanou energii a ne o počet aut, který nabíječkou projede, takže IMO další marketingový bláboly.
Odpovědět0 0
A neni lepší to auto prodat a jet vlakem než tohle řešit? Čim víc autař, tim víc chodí pozdě a tim víc furt někam spěchá, statisticky v průměru za celej rok ježdění autem nešetří žádnej čas, spíš naopak, autaři neuměj počítat.
Odpovědět0 0
Počítají patrně s hodně malým autem s malou spotřebou. Za 5 minut nabije 55 % z 55kW baterie, tedy 30 kWh. To by při 300 km vycházelo na 10 kWh/100km, což je dost optimistické (Spring a první Ioniq bere okolo 14 kWh, myslím, že u malých aut půjde se dostat ke 12 kWh/100km, ale níž už asi moc ne, příp. počítají s nějakým nedálničním provozem). 30kWh za 5 minut dělá nabíjecí výkon 360+ kW, to by sedělo.
Odpovědět0 0