První hra na V8 Skulltrail předvedena
26.9.2007, Pavel Boček, aktualita
Intel na svém podzimním Developer fóru v San Francisku poprvé předvedl platformu V8 Skulltrail se dvěma Xeony 3,4 GHz a čtyřmi grafickými kartami GeForce 8800 Ultra v praxi. Výkon však nijak oslnivý nebyl, za což může zapnutá vertikální...
Intel na svém podzimním Developer fóru v San Francisku poprvé předvedl platformu V8 Skulltrail se dvěma Xeony 3,4 GHz a čtyřmi grafickými kartami GeForce 8800 Ultra v praxi. Výkon však nijak oslnivý nebyl, za což může zapnutá vertikální synchronizace.
Tato sestava se tak předvedla pouze při rozlišení 1280 x 1024 a 60 FPS, na druhou stranu hra Lost Planet využívá všech osm jader, přičemž jejich vytíženost se při hraní pohybovala mezi 20 a 30 procenty. Zajímavé by také byly údaje o spotřebě takové sestavy a osobně se těším na srovnání výkonu na watt s „obyčejnými“ jednoprocesorovými sestavami, neboť si nejsem jist, zda něco takového vůbec má smysl.
Zdroj: The Inquirer
Tato sestava se tak předvedla pouze při rozlišení 1280 x 1024 a 60 FPS, na druhou stranu hra Lost Planet využívá všech osm jader, přičemž jejich vytíženost se při hraní pohybovala mezi 20 a 30 procenty. Zajímavé by také byly údaje o spotřebě takové sestavy a osobně se těším na srovnání výkonu na watt s „obyčejnými“ jednoprocesorovými sestavami, neboť si nejsem jist, zda něco takového vůbec má smysl.
Zdroj: The Inquirer