První SMS soutěž – jiný pohled na využití mobilek
6.6.2001, Petr Klabazňa, aktualita
Rádio vyhlásilo soutěžní otázku, na kterou posluchači odpovídali prostřednictvím SMS zasílané na určené telefonní číslo. Kdo odpověděl správně, obdržel od operátora soutěže textovou zprávu s klíčovým kódem, po jehož předložení dostane tričko...
Rádio vyhlásilo soutěžní otázku, na kterou posluchači odpovídali prostřednictvím SMS zasílané na určené telefonní číslo. Kdo odpověděl správně, obdržel od operátora soutěže textovou zprávu s klíčovým kódem, po jehož předložení dostane tričko Rádia Profil...
Z 1258 odpovědí splňovalo podmínky soutěže 965, z toho 699 odpovědí bylo správných.
A komerční využití?
Například rozhlasové stanice mohou zjišťovat úroveň poslechovosti v čase a z porovnání se strukturou posluchačů nebo s výsledky průzkumů a analýz veřejného mínění lze zjistit mnoho dalších údajů. Komerčně zaměřené soutěže podle zadání výrobců či obchodníků mohou přinést zásadní marketinkové informace, jiným způsobem a při vynaložení rozumně vysokých nákladů prakticky nedostupné. Vyhodnocení je přitom k dispozici okamžitě po skončení akce a vyloučení lidského faktoru při sestavování statistik znamená absolutní přesnost...
Skoro se začínám bát SMSskové smrště... :-)
Z 1258 odpovědí splňovalo podmínky soutěže 965, z toho 699 odpovědí bylo správných.
A komerční využití?
Například rozhlasové stanice mohou zjišťovat úroveň poslechovosti v čase a z porovnání se strukturou posluchačů nebo s výsledky průzkumů a analýz veřejného mínění lze zjistit mnoho dalších údajů. Komerčně zaměřené soutěže podle zadání výrobců či obchodníků mohou přinést zásadní marketinkové informace, jiným způsobem a při vynaložení rozumně vysokých nákladů prakticky nedostupné. Vyhodnocení je přitom k dispozici okamžitě po skončení akce a vyloučení lidského faktoru při sestavování statistik znamená absolutní přesnost...
Skoro se začínám bát SMSskové smrště... :-)