jo jo na zbranich detailneji a lepši jak by smetl inuz nene tak to neni to se ti jen zda efekt hype,po pul roce se na to podivej znova myslim že stejneho nazoru uz nebudes
Odpovědět0 0
Jo zvedlo se FPS, ale ubralo se na kvalitě. Odlesky jsou ještě víc kostičkovaný než byly, paprsků je méně a trávy taky ubylo. Jestli se má teda hra ladit jen pro RT půl roku, aby to šlapalo alespoň v nějakých normálních frekvencích, tak to je teda gól a každé studio do toho půjde s nadšením.
Odpovědět12 3
Muzes uvest zdroj tohoto tvrzeni? Momentalne je na webu nekolik videosrovnani a zadne z nich neprokazuje to co tvrdis. Po mem osobnim vcerejsim a predvcerejsim hrani je zrejme, ze odlesky na zbranich jsou detailnejsi (uz to neni jen nasivcena plocha), a svetelne efekty zasahuji dal a vice objektu. Zadne kostickovani jsem nezaznamenal, alespon nez mne pri zkoumani louze ze vsech stran nekdo sundal. Coz koresponduje s tvrzenim vyvojaru, ze pridali mnozstvi paprsku a jeste je zamerili tam kde je to dulezite.
Objevili se dale tvrzeni o snizenem mnozstvi debrisu, ovsem pri videosrovnani se ukazuje, ze efekt je proceduralni a pokazde jiny, nelze srovnat 1:1, takze se nepotvrdilo ani to.
Odpovědět2 11
takze kvalita je promenliva a ve stejnych scenarich se ruzni od dobrou po velmi spatnou tak to je tedy vyhra
Odpovědět4 0
Ale v něčem má pravdu. Implementace RT skutečně očividně JE zdlouhavá a složitá. (A tudíž pěkně drahá) A nějak jsem si nevšiml, že by se o užití této technologie herní studia zrovna drala. Ostatně, není se co divit. Viděl jste snad někde nadšenou recenzi, ať již na samotnou kartu, nebo na hry, které RT podporují? (ale že jich je..)
Odpovědět1 0