Razer Artemis - ovladač s displejem pro MechWarrior
6.6.2012, Jan Vítek, aktualita
Společnost Razer, známý výrobce herních periferií, si chystá velmi zajímavý ovladač, který bude jednostranně určen pro hru MechWarrior Online. Firma bude spolupracovat s Piranha Games a Infinite Game Publishing, které tuto hru vyvíjejí a...
Společnost Razer, známý výrobce herních periferií, si chystá velmi zajímavý ovladač, který bude jednostranně určen pro hru MechWarrior Online. Firma bude spolupracovat s Piranha Games a Infinite Game Publishing, které tuto hru vyvíjejí a díky tomu se zákazníci dočkají produktu Razer Artemis.
Jedná se o jednu platformu, na níž je umístěn tlačítkový ovladač, na opačné straně analogový joystick s několika ovladacími prvky a uprostřed je barevný LCD displej, na němž se bude moci zobrazit třeba radar.
Ovladací prvky mají být plně programovatelné a celá platforma nastavitelná s ohledem na ergonomii, i když to dle fotografií vypadá pouze na úpravu sklonu displeje. Zatím je hotový jen koncept ovladače, takže si na aktuální produkt budeme muset ještě počkat.
Co se týče samotné hry MechWarrior Online, ta se odehrává v roce 3049 v prvních fázích mezihvězdné války. Hráč ovládá bojového robota, čili BattleMech, jejž si bude moci časem upravovat. Koncept se tedy neliší od předchozích her na stejné téma, pouze byl upraven pro potřeby masivního multiplayeru.
Zdroj: TZ Razer
Jedná se o jednu platformu, na níž je umístěn tlačítkový ovladač, na opačné straně analogový joystick s několika ovladacími prvky a uprostřed je barevný LCD displej, na němž se bude moci zobrazit třeba radar.
Ovladací prvky mají být plně programovatelné a celá platforma nastavitelná s ohledem na ergonomii, i když to dle fotografií vypadá pouze na úpravu sklonu displeje. Zatím je hotový jen koncept ovladače, takže si na aktuální produkt budeme muset ještě počkat.
Co se týče samotné hry MechWarrior Online, ta se odehrává v roce 3049 v prvních fázích mezihvězdné války. Hráč ovládá bojového robota, čili BattleMech, jejž si bude moci časem upravovat. Koncept se tedy neliší od předchozích her na stejné téma, pouze byl upraven pro potřeby masivního multiplayeru.
Zdroj: TZ Razer