se opravdu, ale opravdu nedočkáte - hlavní fáze jejich technické podpory skončila 13. ledna a od té doby budou už jen záplaty.
Odpovědět0 0
Osobně si ale myslím, že vývoj ovladačů pro DX12 bude ještě překotný a možná i plný zvratů (u Nvidia i AMD). Ale když se nedočkáme, tak se holt nedočkáme :)
Odpovědět0 0
AMD ani Nvidia nepředělají sedmičky na WDDM 2. Znamenalo by to maličkost - přeprogramovat grafický subsystém. Tuto možnost prostě nemají, i kdyby chtěli.
Odpovědět0 0
Tak teď podle titulku vašeho příspěvku koukám, že jsem odpovídal původně na něco jiného (vylepšení ovladačů Nvidia). Takže ano, Win7 a DX12 je samozřejmě prakticky vyloučeno právě díky WDDM, ale protože se nikdy nemá říkat nikdy ...
Odpovědět0 0
Proč jsou proti sobě postaveny grafické karty z různých cenových tříd?
Odpovědět0 5
Protože se jedná o srovnání výkonu. R9 290x a GTX 980 jsou +/- nastejno. Kdyby nebyly v testu srovnatelné grafiky, tak by ho ani nemělo cenu dělat.
Jinak samotné výsledky jsou velice zajímavé a je vidět, jak moc Microsoft svůj DX roky zanedbával. I kdyby mělo Mantle nakonec skončit v propadlišti dějin, alespoň nastartovalo nějaký posun vpřed. Velice se těším na porovnání AMD/NVIDIA v nějaké DX12 hře, která bude neutrální, tedy bez GameWorks apod.
Odpovědět4 0
Tak v Zaklínačovi vítr společně s trávou, křovisky, a listím odvádí dobrou práci. Ragdolly nejlepší co jsem kdy viděl. Vlasy a vousy(bez Hairworks) jsou na skvělé úrovni... to je tím že jsou vývojáři z CD projekt tak napřed, nebo je to díky Gameworks? V novém Batmanovi, kdo ví, by taky mohli být zajímavé Gameworks.
Zajímalo by mě: Jsou ty draw calls využitelný jenom pro grafiku, nebo i pro počítání fyziky?
Odpovědět0 0
Zprávy ze zákulisí jsou takové, že na Witcherovi a jeho optimalizacích prý s CDPR spolupracovala jak Nvidia, tak také AMD. Dva měsíce před uvedením ale prý CDPR na hru narouboval GameWorks a nějaká ta práce AMD tak přišla vniveč. Ale co je na tom pravdy nevím. Samotné Draw Calls jsou pouze pro grafiku (vykreslovací příkazy), pro nějaké to počítání jsou pak compute shadery. Zatím to vypadá tak, jakoby Nvidia postupně a nenápadně stěhovala své gpu PhysX přímo do GameWorks, ale to ukáže až čas.
Odpovědět0 0