Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.2.2007, Pavel Kovač, recenze
Pod oko sondy se tentokrát dostal 24" model firmy LG s označením L245WP. Jde o širokoúhlý osmidoménový MVA panel se slušnými parametry a hlavně přívětivou cenou. Uvidíme, jak si LG povede v našich testech s tímto novým MVA panelem.
swordy | 4.5.200815:13
S tímto monitorem sem naprosto spokojenej, jen mě trápí jedna maličkost. Monitor nemůžu probudit z úsporného režimu, vždy ho musím vypnout a zapnout, pak teprve naskočí. Monitor mám připojený přes HDMI. Řešil někdo taky tento problém?
Odpovědět0  0
vidin | 4.5.200816:31
Ano, mel jsem stejny problem. Nekdy pomohlo az odpojeni a zapojeni signaloveho kabelu. Rekl bych, ze je na vine HDMI. Jinak ja spokojen nebyl, ted mam NEC 20WGX2 a to je jina liga.
Odpovědět0  0
Radon99 | 13.4.200813:10
tak to já mám opačnou zkušenost, zrovna ho mám na stole a na rozdíl od předtím testovaného Aceru jsem mile překvapený těmi přechody. Udělal jsem si přechod v PS a tam kde měl Acer sloupcové grafy co 0,5 cm tam jsou u LG přechody plynulé.
Obdobně lépe přehrává DivX filmy, pokud nejsou vyloženě nekvalitní, vypadá obraz docela dobře. Hlavně není moc vidět takové to zrnění na pozadí.
Možná to je ale lepším PC, na kterém je to LG ­(CPU­/VGA­/HDMI­), takže to berte s rezervou. Jestli mně něco na LG vadí, tak že černá ještě pořád není úplně černá a slabší úhly ­(poměrně rychle začíná bílá z boku získávat naoranžovělý nádech­) ... ale snesl bych ho doma natrvalo :­-)
Odpovědět0  0
romik.v | 3.4.200820:58
Chtěl bych se zeptat, zda má model opravdu 16,7 mil. barev 8­-bit, když samotný výrobce uvádí na svém webu 16,2 mil., což odpovídá 6­-bit s ditheringem. http:­/­/cz.lge.com­/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=030102&catego­ryId=030102&parentId=0301&modelCodeDisplay=L245WP&model=NOTHING
Odpovědět0  0
Bird | 12.4.200819:47
jiste ze neni, cely tento clanek je zavadejici, resp. diskuze je k jinemu produktu nez je recenze. Monitor vlastnim a prodavam.
Odpovědět0  0
Ivan Horvat | 13.2.200823:38
Pri vyhladavani tohoto modelu som narazil na oznacenie Ecran, konkretne:
LG Ecran TFT 24­" wide L245WP BN ­(8 ms­) Full HD
... je to oznacenie nejakeho zo zmienovanych subtypov?
Odpovědět0  0
CW (11) | 14.2.20088:04
"Ecran­" je francouzsky ­"monitor­".
Odpovědět0  0
Ivan Horvat | 11.2.200813:40
Uvazujem o kupe tohoto monitora cez webshop ­- obrazovka je leskla alebo matna? Na obrazkoch sa zda matna, ale nie som si isty.
Odpovědět0  0
Bird | 11.2.200814:02
Je matna. Jako jiz bylo vyse receno a znovu zopakuji Je velky rozdil zda uvazujete o koupi vyrobku z recenze nebo toho ktery se u nas pod nazvem WP prodava ­- s panelem MVA.
Odpovědět0  0
vidin | 12.2.20088:18
Rozdil ve prospech ktereho modelu? Jaky je mezi nimi rozdil?
Odpovědět0  0
Bird | 12.2.20088:33
A­-MVA je asi vic nez o generaci lepsi nez P­-mva. Take o nekolik tisic. Opet: dukladne precist vyse psanou diskuzi.
Odpovědět0  0
Pavel Hamouz | 31.1.200817:13
Dobrý den, po zakoupení LG L246WH jsem zjistil, že není schopen zobrazit jemné barevné přechody. Je to patrné zejména při větším zvětšení fotografií­(vypadají jako nekvalitní komprimace jpg­). Na předchozím Aceru 2416 i na kolegově Eizu vypadají fotografie normálně. Chtěl bych se proto zeptat, kde mám hledat chybu. Monitor je připojen HDMI­/DVI kabelem. Může být chyba v převodu z DVI na HDMI? Jaku bitovou hloubku zobrazení tento monitor ve skutečnosti používá? Setkal se někdo spodobným problémem? Předem děkuji za odpověď.
Odpovědět0  0
gigik (81) | 2.2.20088:53
L246WH ma TN panel takze ty barvy nikdy nebudou poradny... jo holt vyrobci jsou uz takovy mrchy, jedno pismenko jiny a uz je moncus vo dve tridy niz... doporucuju stranky http:­/­/lcd24.asp2.cz­/Default.aspx
Odpovědět0  0
bird | 22.1.200814:31
rad bych vedel jestli to mas pripojene pres DVI, diky
Odpovědět0  0
gigik (81) | 22.1.200816:12
jasne ze jo, dystak mam diskuzi i pod tim mym srovnanim monitoru, at to tady zybtecne nefloodujem..
Odpovědět0  0
bird | 18.1.200821:55
Tak jsem recenzovany vyrobek zakoupil­(­-BN­) ikdyz se unas prodava pouze s PMVA ­-takze je to vlastne neco jineho. Mam to pripojene pres VGA a monitor se mi mirne ale viditelne vlni odspodu nahoru. Zatim tedy problem naladit.Jestli vubec pujde. Jo a take v rezimu sRGB a USER mirne vrci. Takze zatim zklamani.
Odpovědět0  0
gigik (81) | 22.1.200814:14
taky mi lehce vrci :­( ­(trafo zarivek, pokud neni jas na 100% ale min, tak zarivky blikaji a trafo vrci­) maj to vsichni nebo je to zavada kusu?
Odpovědět0  0
Petr Svoboda 11 | 22.1.200820:51
Trafo jemne vrci, pokud jas neni na 100%, ale mam monitor v rohovem stole a jakykoliv vetrak v pocitaci je hlasitejsi ­(i protoze trafo vrci za monitorem a ten zvuk ke mne moc nemuze­). Nicmene blikani zarivek mi prislo vyznamejsi problem, pouzivam takzvane ­"zkazene barvy­", mam jeste stary kus kde vse krom sRGB ma jas 100% a reguluje se softwarove, takze za cenu sliti tmavsich barev do cerne mam mensi jas i kdyz zarivky jedou na 100%. Mozna by se to softwarove v ovladacich karty dalo nastavit lepe, nezkousel jsem.
Blikani samozrejme ocima nevidim, ale po delsi praci je to poznat na unave oci a je to videt pri namireni fotaku, na jeho nahledovem displeji.
Odpovědět0  0
gigik (81) | 16.1.200818:33
potunily firmware a ted je hw regulace jasu uz u vsech barevnejch profilu takze si muzete umazat jedno minus z hodnoceni :­-­) jinak mel jsem ho vedle HP LP2465 tak dam videa a fotky k sobe ­(www.gigis.tk­) na net, bylo to celkem vyrovnany...
Odpovědět0  0
Peter Cherry | 17.1.20089:36
Kdyz jsi je mel oba vedle sebe, jak jsou na tom s displayem co se tyce odlesku. V recenzi psali, ze HP ma lesklejsi povrch...
Odpovědět0  0
Marty_76 | 17.1.200813:05
V pondeli jsem si ho take vyzvednul, a skutecne. Paradoxne, sRGB je vsak ted pro zmenu ten rezim s nejnizsim gamutem, alespon u mne. U barevnych i u sede stupnice odstinu ­'zdegraduje­' ty nejsvetlejsi odstiny do bile. 6500K, 9300K i vlastni rucni ­(User­) mod mi to neudelaji.
Odpovědět0  0
gigik (81) | 17.1.200823:35
vono hlavne kdyz clovek sahne do nastaveni jasu tak ho to kopne z tech modu 9300­/6500 do user..

jinak to HP neni vubec leskly, zadny odlesky

pro kompletni porovnani mrknete ke mne ­(www.gigis.tk­) je to v novinkach
Odpovědět0  0
vidin | 18.3.200823:17
ja ho mam vyrobenej letos v lednu a hw regulace je jen u s­-rgb :­-(
Odpovědět0  0
jjjj2234 | 8.1.200811:44
fakt vsude pisou jen p­-mva, ale zase vsichni si pochvalujou barvy, kazdopadne ten benq s a­-mva stoji o 3tisice vic, takze bud maj vsichni hromadnou halucinaci nebo je chyba jinde

/­/ted jsem nasel tohle...doufam ze to pomuze­/­/

Občas se stává, že vzorky pro recenze mají jiné technické parametry, např. jiný panel. Podle oficiální zprávy a renomovaných zahraničních serverů BenQ FP241 používá P­-MVA panel AUO. http:­/­/www.tftcentral.co.uk­/news.htm#benq_auo

Tyto a další informace momentálně dávám k dispozici na web http:­/­/lcd24.asp2.cz ­(zatím stále ve výstavbě­).
Odpovědět0  0
pivage | 16.1.200818:29
FP241W = P­-MVA
FP241VW a FP241WZ = A­-MVA
Odpovědět0  0
Rados (20) | 26.12.200714:52
BENQ FP241WZ ­- M240UW01 V2 ­- je A­-MVA
BENQ FP241W je Prem­-MVA

to je snad jedinej s timhle displeyem.
Odpovědět0  0
david Fides | 26.12.200713:04
hldal jsem jestli někde nenabízí panel a­-mva ale bohužel všude je jen premium. Volala jsem na zakaznickou linku LG a nadiktoval jim M240UW01 V2 což by měl být panel a­-mva a řekli mi ře ten se nevyskytuje ani na našem trhu.
Odpovědět0  0
Rados (20) | 25.12.200711:43
M240UW01 V0 ­- Prem­-PVA ­- LG L245WP
M240UW01 V1 ­- TN
M240UW01 V2 ­- A­-MVA
M240UW01 V4 ­- A­-MVA
Odpovědět0  0
Peter Cherry | 12.12.200716:30
Ve stejne cenove kategorii se rozhoduji mezi timto monitorem LG L245WP­-BH­) a konkurencnim HP LP2465.

Na LG mi vadi spatne podsviceni ­(jak to vypada v praxi u filmu, fotek a pri praci ve Windows­)?

Na HP zase absence HDMI vstupu ­(lze to resit redukci­)?

Diky za info
P.
Odpovědět0  0
David Fides | 5.12.200719:18
Zajímalo by mě jestli je někde k dostání typ ­"M240UW01 V2 jelikož v žádném internetovém obchodě jsem s tím nepochodil všichni mě odkazují na stránky LG nebo na technologii Premium MVA
Odpovědět0  0
David R | 4.12.200721:10
Zajímalo by mě jestli lze poznat při zakoupení monitoru jestli se jedná o technologii Prem. MVA nebo o A­-MVA.
Odpovědět0  0
Petr Svoboda 10 | 5.12.20073:14
Jsem přesvědčen, že všechny mají Prem. MVA, protože jediný zdroj, který se snaží tvrdit A­-MVA, je tento článek.
Odpovědět0  0
Filip Novak | 30.11.20078:42
V OSD menu jsem prozkoumával nabídku a vybral jsem možnost Child Lock a dal jí na ON. Tím se mi znomožnil přístup do OSD menu s výstrahou ­"Controls Locked­". Co to má být za nesmysl? K čemu se to vlastně v praxi užije? A jak se z toho můžu prosím dostat? Budu moc rád za další radu.
Odpovědět0  0
Filip Novak | 30.11.200718:48
To byl teda zápas.. vygooglil jsem si to a dá se to odlocknout podržením MENU+PIP. Ale to se teda musí držet pořádně dlouho.. aspoň 10sec... pak už se to zase odemče :­) Juhu..
Odpovědět0  0
Filip Novak | 29.11.200723:25
Dobrý den, Vaše recenze příznivě přispěla spolu s přijatelnou cenou k mému rozhodnutí si LCD zakoupit. Dnes mi je služba PPL dovezla a po rozbaleni jsem dosel k problemu. zapojil jsem LCD do zdroje, natahl DVI 2 HDMI kabel a ejhle.. modre okenko ­"CHECK INPUT SIGNAL­" stale putovalo po obrazovce.. tak jsem monitor i PC opet vypnul, zapnul a stale error hlaska pro kontrolu pripojeni.. Nepodarilo se to tedy zprovoznit. Grafikou to asi nebude, mam ASUS EN7950GT­/HTDP 512MB DDR3. LCD jsem pak po nekolika pokusech a kombinacich zprovoznil pres D­-Sub kabel s redukci na DVI na strane do PC. Budu rad za kazdou pomoc. Dekuji
Odpovědět0  0
Petr Svoboda 8 | 30.11.20070:09
Určitě máte v PC přepnuto na DVI? To je jiný výstup, na tom kabelu je jak DVI, tak analog ­(proto můžete připojit ­"redukci­" na D­-Sub­), ale neposílá se obvykle signál do obojího.
Odpovědět0  0
Filip Novak | 30.11.20072:13
Aha, to bude možná tím, že jsem zatím jen zkoušel zapojit LCD zfleku bez instalace přes ovladače.. měl jsem to doma jen půl hodiny než jsem odešel dnes na noční do práce. Shodou okolností pracuji v IBM. Tady kluci na směně taky tápali. Neuvědomil jsem si ale, že to může být tímto.. Zkusim to ráno jak se dostanu po 7. domů a napíšu jak jsem dopadl. Zatím díky moc..
Odpovědět0  0
Filip Novak | 30.11.20074:40
Tak na svem starem monitoru Synmatec CRT od Samsungu ­(hehehe..­)jsem bezne zapojeni motitoru mel vyresene prave ­"redukci­" na D­-Sub.
Tohle ale na tento nový monitor dost barbarské že­-ano.. Jak říkám zkusím mrknout do ovládacích panelů jak se dostanu domů za 2 hodiny..
Odpovědět0  0
Filip Novak | 30.11.20077:12
Problém vyřešen, jednalo se jen o to, že jsem měl v INPUTU nastaveno RGB, místo HDMI, proto byl kabel předtím odmítnut.. ještě mě zarazila hláška ­"Power saving mode­" co vyskočila při přepnutí a přelinkování kabelu, ale po restartu již vše naběhlo jak má.. žasnu z krásných barev.. Děkuji za popostrčení
Odpovědět0  0
Gelehed | 18.9.200710:54
Tak jsem si po dlouhem rozmýšlení jakou 24ku koupit, zvolil tento LG a vůbec toho nelituju. Rozhodoval jsem se mezi HP 2465 ­(tam mě vadila absence HDMI a HDCP­) a ještě levným HP W2408 ­(tam jsem se bál odlesků a pozorovacích úhlů­) tak moje karta kývla na LG. Super věc že má obraz v obraze a člověk si přes HDMI popř VGA připojí PC a přes cinche např. dvd nebo nějaké obdobné zařízení a kouká na 2 věci najednou. Pozorovací úhly jsou skvělé . Podání barev taktéž suprovní. Ještě zkusím Input Lag, ale dle mé dlouholeté zkušenosti s hraním CSS jsem nezaznamenal nějaký problém. Monitor se dá pohodlně nastavit. Jediný problém co jsem zaznamenal je ovládání v OSD menu, ale člověk málo kdy do tohoto menu leze, takže tato vada mě vůbec nevadí. Prošlo mě rukama docela dost LCD a tenhle vypadá ze všech nejlépe a opravdu mi jich rukama neprošlo zrovna málo :­) Tak doufejme že za moji skvělou cenu 13612Kč + Myš Logitech MX Revolution za 2200Kč zdarma :­-D bude sloužit hodně dlouho.
Odpovědět0  0
Petr Svoboda 9 | 30.11.20070:12
Určitě to za tuto cenu nebyl spíš LG L246WH­-BN? Ten je totiž něco zcela jiného, TN panel.
Odpovědět0  0
mohi | 27.8.200719:45
Zaujala ma absencia DVI vstupu pri tomto monitore. V tejto recenzii mi to chyba. Je to podla mna nedostatok a nieje nikde spomenuty, resp. objasneny. K monitoru je dodavany kabel DVI­-HDMI, je toto zapojenie plnohodnotne porovnatelne k DVI­-DVI zapojeniu? Cez ktory vstup bol monitor testovany ?
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 27.8.200720:01
HDMI vstup je stejne kvalitni jako DVI. Jde prakticky pouze o jiny konektor. Takze porovnavat DVI a HDMI prakticky nelze. Nemusite se niceho bat.
Testy byly provadeny pres DVI 2 HDMI kabel.
Odpovědět0  0
mohi | 28.8.20076:23
Ale je to skoda ze tento monitor ma teda len 1 digitalny vstup. Zaujimalo by ma ci je a aky je rozdiel v kvalite zobrazenia a farieb pri hdmi a vga, ak by som chcel pripojit PC + DVD napriklad.
Odpovědět0  0
Petr Svoboda 12345 | 28.8.200722:34
Provozuji tento monitor přes VGA v nativním rozlišení ­(dřív notebook Prestigio, bez DVI, nyní ThinkPad T60 ­- dok je pouze v plánu, takže opět VGA­). Viděl jsem ho běžet i přes DVI, když jsem tu měl kamarádův desktop a musím říct že rozdíl tam je ­- ovšem dokud to nevidím krátce po sobě, přijde mi připojení přes VGA ostré naprosto dostatečně. Ani po dvou měsících si nestěžuji. Pozor ale na grafiky s nekvalitním VGA výstupem.
Odpovědět0  0
Petr Svoboda 3 | 14.9.20071:47
Tak dorazil dok. Po dvouměsíční práci přes VGA můžu docela dobře poznat. Rozdíl v ostrosti obrazu mne ­"praštil do očí­", ale přesto si stojím za tím, že přes VGA není problém ani práce s textem ­(programoval jsem na něm a problém v tom ani v nejmenším nebyl­). Přes VGA jsem měl vypnuté vyhlazování ClearType ­(pouze klasické­) a nyní přes DVI jsem si ClearType opět zapnul. ­"Rozmazanost­" textu je tím na přibližně stejné úrovni.

Ovšem skoro bych řekl že významnější rozdíl je věrnost barev ­- po připojení přes DVI je konečně modrá modrou a ne jemně nafialovělou.
Odpovědět0  0
Bird | 12.1.20080:25
Dobry den, s velky­(osobnim­) zajmem sleduji tuto diskuzi. Rad bych vedel co je prene ten dok, za jakych podminek ho lze pripojit. Rad bych k ntb pripojil 24­"LCD,vystup mam sub­(vga­) a s­-video. dekuji
Odpovědět0  0
Petr Svoboda 9 | 12.1.20088:15
Přes VGA výstup ho připojíte, pokud není nějak zásadně nekvalitní, tak to bude použitelné. Pro větší ostrost by bylo lepší DVI či HDMI, ovšem jediný způsob jak tento konektor získat na notebooku je zmíněný dok ­- pokud ho váš notebook podporuje. Ve stolním počítači stačí nová grafická karta.
Odpovědět0  0
Sýkora | 18.2.200712:07
Moc pěkná recenze, pane Kováč. Bylo by skvělé, pokud by jste otestoval i kvalitativně lepší model Eizo S2410W. Zajímalo by mě zda je kvalita opravdu taková, aby stálo za to si připlatit x­-tisíc za tento monitor.
Odpovědět0  0
mospi (6) | 6.2.200714:22
Koukali jsme na něj a ta cena je snad až podezřelá né? http:­/­/www.logicky.cz­/product.php?productid=738147
Odpovědět0  0
Adost (Petr Svoboda) | 16.2.200721:22
To je TN panel se vsemi svymi klady i zapory ­- je dost pravdepodobne o neco rychlejsi nez MVA­/PVA­/IPS panely, coz ovsem je vyvazeno pouze 6bitovymi barvami ­(zbytek se ditheruje­), horsimi pozorovacimi uhly, nerovnomernejsim podsvicenim a vetsim prusakem podsviceni ­(tj. cerne ve tme je dost seda, u TN panelu ostatne muze nebyt cerna i na svetle.­) cimzpadem i horsim kontrastem. Neverte specifikacim, stejne si je vsichni vymysli, tohle plati pro vsechny TN panely.
Na druhou stranu ­- pokud do displeje nekoukate vic jak par hodin denne, i TNko se nejspis da prezit. Pro mne bylo nejdulezitejsi moznost pouzivat displej v noci, za umeleho osvetleni, ktere neni tak silne jako to denni, takze chci mit moznost snizit jas, neprijit o barvy a mit cernou alespon trochu cernou. V tomto ohledu jsou na tom podle vseho nejlepe VA technologie ­(P­-MVA, A­-MVA, S­-PVA­).
Odpovědět0  0
Adost (Petr Svoboda) | 16.2.200721:35
A jeste jedna poznamka ­- u TN panelu jsou vadne pixely trvale svitici, tedy subpixely cervene­/zelene­/modre, pokud cely pixel tak bile. U vsech ostatnich technologii jsou vadne pixely cerne, takzvane mrtve. A myslim ze je vcelku jasne, ze ty cerne se mene poznaji, mene vadi. U panelu s takto vysokym rozlisenim je maly zazrak, aby tam nejaky aspon subpixel vadny nebyl ci se casem neobjevil.
Odpovědět0  0
mcc | 6.2.200710:40
tiez hlasujem za recenziu Acer AL2623W
Odpovědět0  0
GvH (19) | 1.4.200719:51
Ano, také by mě velmi zajímala recenze tohoto Aceru.
Odpovědět0  0
Jaro Popluhár | 7.6.200721:16
Momentálne sa rozhodujem medzi Acer AL2632W a LG L245WP.
Tiez by ma zaujimala recenzia ­- porovnanie.
A vo vseobecnosti limity kvality obrazu v rozliseni 1920x1200 cez VGA. Potrebujem to pre pripojenie k 17­" notebooku, kde mam len VGA vystup a rovnake nativne rozlisenie.
Odpovědět0  0
Okixcxcacasc | 6.2.20070:23
To podsvietenie nezodpoveda u vsetkych. Videl som ine recenzie na polskych strankach a tam dopadlo velmi dobre. Mal som monitor aj doma cca 1 mesiac a podsvietenie bolo uplne dokonale. Toto podla mna nie je dobry kus. Podsvietenie bolo najlepsie, ake som videl. Predavam PC a novinky si vzdy poriem, takze som ich uz videl nekonecno.
Odpovědět0  0
pan Tau | 5.2.200722:08
Prosím pane Kovač udělejte prosím recenzi LG L204WT­-SF ­- LCD 20­" prosííím určitě je to nej LCD poměr cena ­/výkon !! Je to TN ale prej se jako TN nechová je to troufne si na boj s LCD novější technologie !
Odpovědět0  0
DTSmaniac | 6.2.20079:59
mam doma LG L194WT­-SF a teda zadna slava..barvy to ma priserny.jinak na kancelarsky aplikace pohoda, filmy vcelku jdou. zase je za dobry prachy..
doufejt­(m­)e,ze v te 20.1 verzi je lepsi panel :o)
Odpovědět0  0
Lance1 | 5.2.200721:30
Díky za pěknou recenzi.Ještě by to chtělo otestovat LG L2000C­-BF s panelem S­-IPS.Zdá se mi skvělej až na to podsvícení.
Odpovědět0  0
m.o. | 5.2.200714:58
V recenzii mate chybku: odkazy na fotky v originalnom rozliseni odkazuju na fotky z recenzie ­"HP LP1965 ­- legenda pokračuje­".
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 5.2.200716:52
Dekuji za upozornění, opraveno.
Odpovědět0  0
CW | 5.2.200712:18
24­" AU Optronics panel s technologií A­-MVA je podle oficiálních stránek AUO ­"M240UW01 V2­", zatímco na Vaší fotografii je vidět ­"M240UW01 V.0­", což by měl být panel s technologií P­-MVA?

Nevím úplně přesně, jaký je rozdíl mezi A­-MVA a P­-MVA, nicméně panel ­"M240UW01 V0­" mají monitory BenQ FP241 ­(VW,W a WZ­), což by umožnilo přímé srovnání s tímto LG ­(který měl mít S­-IPS, škoda­).
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 5.2.200716:53
Mezi A­-MVA a Prem.MVA je dost velký rozdíl. A­-MVA je přímí konkurent pro S­-PVA panely. Prem.MVA je pouze čtyřdoménový a proto má menší pozorovací úhly atd. Viz článek o technologiích LCD https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-59B0B21624FBA168C12571BD002A0891.html
Odpovědět0  0
CW | 5.2.200717:23
Díky za odkaz, už si to čtu. Nicméně, jak to tedy je s technologií panelu LG L245WP ­- A­-MVA ­"M240UW01 V2­" nebo P­-MVA ­"M240UW01 V0­"?
Odpovědět0  0
warim | 11.6.200719:33
Toto by ma tiež zaujímalo.. Všade sa uvádza P­-MVA, sedelo by to aj podľa vašej fotografie, ale vy udávate A­-MVA.. Je to isté?
Odpovědět0  0
Luckykucky | 17.1.200812:26
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda­-li má opravdu tento panel display AMVA jak uvádíte v recenzi a nikoli Premium MVA. Je o tom hodně sporů a ani jeden prodejce mi nedokázal odpovědět. Jsem poloprofesionální grafik a o tomto monitoru uvažuji, je pro mě dosti důležité zobrazování barev. Kde jste prosím informaci typu panelu zjistil? díky za odpověd L.
Odpovědět0  0
David F | 6.12.200718:37
Nazdárek mohl by jsi mi říct na jakých stránkách nebo kde jsi četl o těchto dvou typech panelů nebo mi můžeš poslat rovnou odkaz.
Odpovědět0  0
ptipi_ | 5.2.200710:59
Vím, že je to lehce OT, ale mohli by jste udělat i recenzi monitoru Acer AL2623W? Je to nový 26­" monitor s celkem dost zajímavou cenou­(23k­).
Odpovědět0  0
BorisZzz | 5.2.200711:22
Pekna recenze, bohuzel LG ponekud zklamalo predevsim podsvicenim... a to jsem si na neho delal zalusk.
A kdyz jsme u tech Aceru tak by se hodila i recenze na asi nejlevnejsi DVI 24­" monitor AL2423W. I kdyz o kvalite monitoru Acer si myslim sve. Znamemu ve firme odesly dva AL2423W a u nas v praci dva 19­" Acery taky sly do kytek.
No a pak by bylo jeste pekne zrecenzovat dalsi 24­" Benq FP 241W a to by bylo z dostupnych 24­" monitoru prozatim vse...
Odpovědět0  0
tombomino (4) | 6.2.20079:31
Take bych se primlouval za 26ku od Aceru. Je to momentalne nejvetsi panel za nejmensi penize :­-)
Odpovědět0  0
V-l-K (19) | 5.2.20078:30
Krásná recenze, ale neuvažujete o testu nějakých přijatelnějších uhlopříček ? Předpokládám že se najde mnoho z nás kteří by sice rádi na svém stole uvítali podobnou čtyřiadvacítku, ale finance jim dovolí jen 20­"-22­" ­(Wide samozřejmě ;­-­) ­). Poté co se i cena ­(nejlevnějších­) 22­" dostala pod magickou částku 10 000,­- Kč s DPH, to začíná být velké lákadlo ke koupi. Děkuji
Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 5.2.20079:43
O tom my možeš porozpravať :­), ja tu už pol roka žobronim aby zrecenzovali nejake 22­" LCD [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Zatiaľ my na rozhodovanie musi stačiť toto http:­/­/www.lesnumeriques.com­/article­-312.html
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 5.2.20079:49
Půl roku? to je celkem zlváštní, protože 22­" širokoúhlé se snad ani tak dlouho u nás neprodávají. Navíc jsou tu dvě recenze na 22­" ­(ViewSonic a Asus­) což není až tak málo vzhledem k počtu 22­" na našem trhu.
Prosím nepřehánějte ;­-)
Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 5.2.200711:16
Jaj ten ViewSonic 22­" my nejako unikom, cez sviatky ­(iPod?­), bol som v tom že sa otestoval len Asus. No ale aj tak, nebolo by zle nejaky ten kusok pridať do rodiny 22­" :)
Odpovědět0  0
PanZvedavy | 5.2.20078:11
mohl by recenzent uvest jaky byl dle jeho vlastniho odhadu input lag u HP LP3065? Tato hodnota je pro hrani her dost dulezita a monitor ne zrovna laciny. Dekuji.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 5.2.20078:14
Inputlag u HP LP3065 jsem nespozoroval, je to dáno také tím, že monitor neupravuje barvy a pouze obraz ­"preposila­" z DVI do aktivni matice.
Odpovědět0  0
Miko (230) | 5.2.20078:42
mám tušení, že někdo z redaktorů SWH má Della 24­", jak je to s inputlagem u něj? ­(a jaký má typ a revizi fw? má vliv i režim? ­- desktop, game, multimedia)
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 5.2.200711:42
Já mám Dell 2405FPW, který se však dnes už neprodává ­(místo něj je 2407FPW­). 2405FPW má celkem znatelný inputlag ­(zatím jsem neměřil­), ale jak je to u nové verze netušim, protože jsem ji ještě netestoval.
Odpovědět0  0
Miko (230) | 5.2.200715:32
děkuji za odpověď, já 2407 mám. Předpokládám, že jednoduché změření, které bych zvládl i já asi neexistuje? ­(má 2405 režimy? multimediální­-hry­-desktop)
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 5.2.200717:05
I na ­"domácí­" použítí potřebujete jeden referenční monitor ­(nejlépe CRT­) bez inputlagu. Poté nastavit režim klonování a hýbat oknem u kraje obrazovky. Když si dáte okno do kraje obrazovky tak je dobře vidět jak se jedno okno ­(na LCD­) na monitoru spožduje ­(tedy pokud má inputlag­).
Odpovědět0  0
CW | 6.2.20079:32
Doma se dá input lag poměrně dobře změřit pomocí foťáku ­- také se k tomu potřebuje referenční CRT ­(podobně jako v případě posunování oken p. Kovače­) a program, jehož výstup se mění v čase ­- běžně např. nějaké přesné hodiny. Fotí se obraz obou monitorů na co nejkratší čas a input lag je rozdíl vyfocených hodnot ­(časů­) ­- u LCD bude méně hodin, protože obraz bude zpožděný. Měření ­(focení­) je samozřejmě třeba provést několikrát...
Odpovědět0  0
Miko (230) | 6.2.200711:24
děkuju vám oběma, zkusím to provést, CRT bych měl ještě mít. Snad to nebude příliš ovlivněné použitím 2 výstupů z jedné grafiky přičemž jeden je analog, druhý dvi.
Odpovědět0  0
Jarda.abc | 5.2.20078:06
Na stránkách LG se uvádí u 6 a 8 bitových barev vždy stejná hodnota, tedy 16,7 milionů barev. Má někdo bližší informace.

Proč Samsung u nových monitorů neudává hodnoty TCO. Např. u SYNCMASTER TFT 226BW již tato hodnota chybí. U recenzovaného LG je TCO99, možná se i Samsung stydí za TCO99.
Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 5.2.20077:22
Super recenzia potešila, ale ten 24­" LCD veľmi nie podsvietenie klesá po krajoch až k 50%? celková odozva 25ms? za tie prachy sa mi to vidí trošku malo. LG ma väčšinou super LCD ale tento nejako neurobili dobre.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.