>
>
>
>
>
>
>
G92 alias NVIDIA GeForce 8800 GT: nový grafický polobůh?
29.10.2007, Petr Papež, recenze
Karta s božským výkonem a lidskou cenou? Právě takovou se snaží být NVIDIA GeForce 8800 GT. Nadupaný nižší highend s téměř plným počtem SP jako GTX verze. V testu se mu do cesty postaví NVIDIA GeForce 8800 GTX i GTS 320MB a ATI Radeon HD 2900 XT.
Kapitoly článku:
- G92 alias NVIDIA GeForce 8800 GT: nový grafický polobůh?
- ZOTAC GeForce GF8800GT 512MB DDR3 Dual DVI/HDTV AMP!
- Gigabyte GeForce 8800 GTX GV-NX88X768H-RH 768 MB
- Testovací sestava, testovací metodika
- Bioshock (DX9), TC's R6: Vegas (DX9), World in Conflict (DX9 a DX10)
- Prey (OGL), Supreme Commander (DX9), MoHA (DX10), CoH (DX10)
- CB's Jericho demo (DX10), CoD 4 demo (DX10), Timeshift demo (DX10)
- Hellgate London demo (DX9), Crysis SP demo (DX10), LightsMark (DX9)
- Kvalita FSAA a AF, nový TRMS
- Přehrávání HD obsahu, výkon, poměr cena/výkon
- Hlučnost, spotřeba, přetaktování
- Závěr
Bioshock
- Vývojový tým: 2K Boston, 2K Australia
- Distributor: 2K Games
- Datum vydání: 21.8.2007
- Typ hry: akční z pohledu první osoby
- Engine: Unreal 3 engine
- Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9)
Tom Clancy's Rainbow six: Vegas
- Vývojový tým: Ubisoft Montreal
- Distributor: Ubisoft
- Datum vydání: 12.11.2006 (XBOX360)
- Typ hry: akční z pohledu první osoby / taktická akční
- Engine: Unreal 3 engine
- Render: DirectX 9
World in Conflict
- Vývojový tým: Massive Entertainment
- Distributor: Sierra Entertainment
- Datum vydání: 18.9.2007
- Typ hry: taktická real-time strategie
- Engine: Masstech Game Engine
- Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9 a DirectX 10)