jsem zvědav, jestli dojde na opravu chyb ve starších hrách. Hraji teď Gothic 3 - Forsaken Gods s kartou HD 5770 a tam jsou při nastavení "Kvalita odstínu 3.0" pruhované textury. S HD 3850 jsou OK. O vypadávajících a blikajících objektech ani nemluvím. Kartou to není, zkoušel jsem 2 karty (zbytečná reklamace).
Odpovědět0 0
Sice trošku OT, ale chtěl bych se zeptat jestli jde v této sérii ovladačů nvidia povolit OC, jako dřív pomocí coolbits ? Ale jen pouze za předpokladu možnosti taktovat jádro/shadery/paměti + nastavit OC po spuštění systému.
Páč rivatuner momentálně nepodporuje nové ovladače.
Odpovědět0 0
Nevim jestli funguje coolbits, ale s GeForce 196.75 mi na gts250 právě Rivatuner zase začal fungovat. (a s větrákem problém taky nemám)
Odpovědět0 0
th3m0r0n
|
15.3.201014:49
Bol problem s G92b pri niektorych hrach uhoreli cipy nasledkom nedostatocne riadenych RPM ventilatora.
Momentalne su final drivere 196.21, ktore zas maju problem na Win7 x64. Cize napr. treba ist na Win7 az na verziu 195.62!
Odpovědět0 0
MACHINA
|
15.3.201014:27
shrnutí: nové verze ovladačů nezrychlují z testovaných her nic. Jedinou vyjímku tvoří Battleforge na ATI tam je cca +3 snímky. Všude jinde + nebo dokonce -1 snímek považuji spíše za náhodu, odchylku měření a pod. Btw arma 2 dělá na AMD procesorech i 10 snímků víc. Asi nějaký bug v Armě nebo nekompatibilita, core by mělo být pochopitelně rychlejší
Odpovědět0 0
mmmaa
|
15.3.201011:50
ovladače nVidia hlavne opravuji "freeze bugy" v AvP + spousty jinych bugu, o zvysování vykonu bych se moc nebavil. Vetrák na karte obcas skutečně vyletí do x-tisíc otáček ikyz teplota je fajn.
Odpovědět0 0