GeForce 7600GS - výkon a přetaktování
30.5.2006, Zdeněk Kabát, recenze
GeForce 7600GS není jistě pro nikoho z Vás nic nového pod sluncem. Protože jsme na její recenzi trochu zanevřeli, přinášíme nyní podrobnější náhled na výkon navíc rozšířený o možnosti přetaktování. Vyzkoušeli jsme hned několik karet, abychom zjistili průměrný overclocking, a také jsme měřili výkon po jednotlivých frekvenčních stupních. Více v článku.
Kapitoly článku:
- GeForce 7600GS - výkon a přetaktování
- Grafické karty a testy přetaktování
- Testovací sestava a metodika
- Testy - syntetické benchmarky
- Testy - fillrate, pixel a vertex shadery
- Testy - Far Cry, Battlefield 2
- Testy - Serious Sam 2, F.E.A.R.
- Testy - NFS Most Wanted, Oblivion
- Testy - Quake 4, Chronicles of Riddick
- Tváří v tvář: GeForce 7600GS vs. soupeři
- Závěr
Ve Far Cry dosahuje v testech bez FSAA nová GeForce 7600GS velmi podobných výsledků jako GeForce 6600GT, která ovšem přebírá vedení po zapnutí vyhlazování a anizotropního filtrování. Radeon X1600Pro je pomalejší, XT verze naopak rychlejší, což přibližně odpovídá i ceně na trhu. Far Cry je na 7600GS hratelný nejvýše v 1024x768 při zapnutém FSAA.
Další hrou pro Direct3D je Battlefield 2, kde se již kartě od nVidie daří lépe. Výsledky jsou lepší než u GeForce 6600GT a Radeonu X1600Pro, ovšem Radeon X1600XT opět stojí v žebříčcích relativně vysoko a v nejnáročnějších nastaveních získává převahu.