Mikiscz
|
1.9.201018:13
ahoj, bude mi stacit 650W zdroj když dam 2 x 285?
Odpovědět0 0
Dám příklad, můj PC počítá na grafice gtx275 folding a stává se často, že při náhlém zobrazení více stránek ve firefoxu nebo exploreru se mě XP kousnou pro nedostatek paměti na grafice. Kdybych měl grafiku se 2Mb, tak mě toto asi už netrápí.
Odpovědět0 0
Rees
|
22.6.200915:34
Poprosil bych autora aby si zjistil co je to vlastne framebuffer a pak ze zacal zminovat o nedostatku velikosti framebufferu nebo o nejvetsim framebuffer. Musim rict ze pri cteni clanku me to vzdy trochu nadzdvihlo ze zidle :)
Odpovědět0 0
Ja bych zase tebe poprosil, aby ses zdržel rádoby chytrých poznámek ... jestli myslíš, že zde není souvislost mezi velikostí fyzické paměti karty a prací framebufferu, tak se mýlíš ... samozřejmě nebudu vypisovat souvislosti mezi barevnou hloubkou (+alfa kanalem), rozliseni,vyhlazovani (poctem vzorku na pixel) a podobně. Takto jednoduše řečeno to podle mě stačí většině čtenářů.
Odpovědět0 0
Rees
|
22.6.200916:06
No samzorejme ze frame buffer je pamet ale tim ze zvecis velikost pameti nezvecis frame buffer jeho velikost je proste dana pro danej zobrazovaci kontent. Pokud pises o poctu vzorku predpokladam ze pro AA a davas to do souvislosti s framebufferem tak to si trochu vedle jelikoz pro AA se vecinou pouziva akumulacni buffer coz je trochu neco jinyho nez frame buffer. No a v tom ze nekterym ctenarum to staci to mas mozna pravdu ale otazka je jestli tohle oduvodneni neni trochu alibisticky. Ja se jen znazil upozornit na techickou nesrovnalost v clanku ale jestli to tvoje EGO neni schopny prijmout to je pak smutny.
Odpovědět0 0
Ahoj, musím se zde zastat Reese. Pokud autor chce použít odborný výraz, neměl by tento výraz zobecňovat, framebuffer je zkrátka framebuffer. Nebo použijte framebuffer, ale pak vypište ty souvislousti, o kterých se nechcete bavit, jak nám sdělujete v předchozím příspěvku. A dekuji Reesovi za objasneni pojmu framebuffer :) Pixelům zdar!
Odpovědět0 0
Dobře...chápu k čemu míříš,ale není nahodou akumulační buffer (převážně pro multisampling a post efekty jako motion blur) nebo stencil buffer nebo Z/W-buffer právě součástí framebufferu? čili není to co jsem psal výše pravda? Já myslím, že ano ..aspoň všechny materiály o zákadech zobrazovacích technik tak praví:). Pokud je potřebná velikost FB větší než je velikost dedikovamé paměti na akcelerátoru, tak je prostě problém. Jsem schopen přijmout kritiku, ale jedině oprávněnou a slušně řečenou ... ne podobným povýšeneckým způsobem...toť vše.
Odpovědět0 0
Rees
|
22.6.200917:49
Samotnej frame buffer at uz do nej beres co chces ma proste nejakou konstantni velikost a tudis zveceni pameti ho nijak neovlivni a za tim stojim. Samozrejme zde nemluvime o FBO ktery muzou zabirat v pameti hodne mista ale hlavni framebuffer se ti vzdycky vejde. Zveceni pameti je dulezity hlavne pokud pouzivas rozsahly FBO, PBO, VBO nebo jiny veci ulozeny v kraficky pameti.
A pokud de o moji upominku zkratka se snazim celou dobu vysvetlovat ze veta "2 GB paměti, což je v současné době největší framebuffer, jenž lze na trhu u grafických karet určených pro zábavu nají" a ji podobne po technicky strance neni az zas tak uplne vporadku. Fakt uz nevim jak to lip vysvetlit
Odpovědět0 0
Ano věta je špatně formulována...tím bych to uzavřel. Věřím, že když to opravím budu mít klid:D
Odpovědět0 0
Rees
|
22.6.200918:03
Jj ja se ani nechtel hadat jen jsem se znazil upozornit ze ta furmulace neni prilis presna
Odpovědět0 0
Zajímalo by mne, jestli je opravdu 8XAA oproti 4XAA ještě možné reálně vidět, nemáte někdo nějaké neztrátově zkompresované obrázky na porovnání ?
Odpovědět0 0
Stratos_
|
22.6.200913:56
poznat to je hodne ja hraju vsechno co mi umoznuje s 8xAA a to je tak 90% her. Starsi hry hraju s 24xAA :)
Odpovědět0 0
24XAA, takze se jeden pixel průměruje z 24X24, tedy 576 pixelů místo "pouhých" 64 při 8XAA, a mohl bys třeba udělat screeny abych fakt viděl na vlastní oči prosím ? :)
Odpovědět0 0
Ahoj, rozdíl poznat je, ale většinou si toho ani nevšimneš. Hraji na 24" monitoru s 1920x1200 a rozdíl mezi 4xaa a8xaa je zanedbatelný. Dají se najít odchylky, ale musíš si zastavit obraz a nebo mít statickou scénu, při pohybu to nepoznáš. Ukázka z GRiDu zde
http://www.imageno.com/k7ekorswo03ypic.html ,je to 3x zvětšené.
Odpovědět0 0
kert
|
22.6.20098:47
Chceš li poznat rozdíl musíš osadit testovací PC max. 2GB ram a ne 8GB jako máš tady. To bys viděl jak by se ti dlouho načítaly hry a vubec by systém trpěl.
Odpovědět0 0
Uniká mi smysl příspěvku ....
Odpovědět0 0
Dobrý den,
nechápu proč v grafech výkonu uvadíte kartu Radeon HD 4870 X2 2048MB. Jedná se přeci o dvoujádrové řešení a srovnávat ho s jednojádry je trochu mimo mísu. Až bude v těch samých grafech GTX285 v SLI, tak to bude mít smysl, ale takto ne.
Odpovědět0 0
No to je pouze váš pohled na věc ... jsem si jistý, že další lidé naopak přítomnou X2 uvítají.
Odpovědět0 0
Martin077
|
22.6.200910:03
Mozno cena za GTX285 2GB sa priblizuje cene Radeonu X2.
Odpovědět0 0
V úvodnej tabuľke je u recenzovanej karty uvedená pamäť iba 1024 MB, treba opraviť na 2048 MB
Odpovědět0 0