Na dlss sa mi paci ze pozadie je pekne ostre.Taa nerobi chyby ako dlss ale zato rozmazava obraz to nechce hadam nik.
Odpovědět0 0
By mě zajímala kvalita obrazu s TAA vs DLSS. Ono totiž, jestli s DLSS je horší, tak je jasný proč má lepší výkon.
No a pak by to byl docela fail ne?
Odpovědět0 0
No podle těch obrázků to DLSS moc kvalitní není. TAA mi přijde hladší a bez artefaktů. :(
(jako zvlnění hran u kufru auta.)
Odpovědět1 1
Přijde mi, že si DLSS z nějakého důvodu dá daleko víc záležet na pozadí, než na samotném autě, na které kouká 90% lidí. Což by se ale patrně dalo přeučit.
Odpovědět0 0
Já to teda na autě vidím dost, ale je černé, tak to jde vidět jen na malé části auta.. Jinak se mi DLSS zatím strašně líbí, snad to rozšířejí do co největšího počtu her, jsem tak trochu antialiasing úchyl, takže pro mě je to strašný přínos, plus další pozitiva. Myslím si, že ta technologie má velkou budoucnost.
Odpovědět0 0
Když na to koukám, tak DLSS evidentně zabíjí hloubku ostrosti (pozadí ostré oproti TAA, přítom je x metrů za autem). A v některých případech ostrost jako takovou. Což je občas na škodu a občas ne. Viz. zmíněné zvlnění hran kufru (na škodu), ale některé hrany se zdají zase vyhlazenější, což vypadá lépe. Jenže to "vyhlazení" je evidentně způsobené rozostřením, které ale není v těch místech na škodu.
Bude zajímavé sledovat, jak se DLSS bude dál vyvíjet.
Bohužel je to zase uzavřená technologie NV.
Odpovědět1 0