Leadtek WinFast PX6800TDH - PCI-E rychleji
25.1.2005, Zdeněk Kabát, recenze
Když jsme před několika týdny vyhlašovali PCI-E hitparádu, snesla se na naši hlavu celá řada nadávek za to, že jsme nezařadili žádnou GeForce 6800. Důvod je ten, že prostě nebyly. Proto nyní tento deficit částečně doženeme, protože v následující recenzi Vám bude představena GeForce 6800 pro PCI-E od Leadteku.
Kapitoly článku:
Unreal Tournament 2004
Další hrou je multiplayerový Unreal Tournament 2004, jehož herní engine se stal poměrně oblíbeným, a tak jsou výsledky v něm dosažené pro kartu velmi důležité. Testoval jsem v defaultním demu (průměr ze tří map) a také v demu Primeval ze serveru 3Dcenter.de.
Graf 16 - UT2004 (default) - bez FSAA, AF
Graf 17 - UT2004 (default) - 4xFSAA, 8xAF
Výsledky bez FSAA nechci příliš komentovat, protože narážejí na hranici výkonu sestavy jako takové, ovšem při zapnutých optimalizacích se již rozdíl ukazují. Ztráta na Radeon X800XT je poměrně velká, pohybuje se od 15 do 60%, ovšem cenově jsou tyto karty samozřejmě jinde. Při max. nastavení je vše plynule hratelné.
Graf 18 - UT2004 (Primeval) - bez FSAA, AF
Graf 19 - UT2004 (Primeval) - 4xFSAA, 8xAF
Kromě toho, že Primeval je nepoměrně obtížnější mapa, tak se mi zde již podařilo najít i výsledky v PCI-E hitparádě. Bez zapnutého anti-aliasingu jsou výsledky zkreslené, ale po jeho aktivaci je vidět, že náskok GeForce 6800 na GeForce 6600GT není nikterak velký, což cenovému rozdílu vůbec nekoresponduje. Při hraní na GF6800 bych se přes 1024x768 s 4xFSAA nepouštěl.
Splinter Cell
Graf 20 - Splinter Cell - 1024x768 / bez FSAA, AF
Graf 21 - Splinter Cell - 1600x1200 / bez FSAA, AF
Z další hry pro Direct3D jsem vybral jen dvě nastavení, protože zapnutí FSAA téměř žádný rozdíl nepřináší. Náskok na GeForce 6600GT je zde 13%, resp. 20%, což je výrazně lepší než u UT2004.
Další hrou je multiplayerový Unreal Tournament 2004, jehož herní engine se stal poměrně oblíbeným, a tak jsou výsledky v něm dosažené pro kartu velmi důležité. Testoval jsem v defaultním demu (průměr ze tří map) a také v demu Primeval ze serveru 3Dcenter.de.
Graf 16 - UT2004 (default) - bez FSAA, AF
Graf 17 - UT2004 (default) - 4xFSAA, 8xAF
Výsledky bez FSAA nechci příliš komentovat, protože narážejí na hranici výkonu sestavy jako takové, ovšem při zapnutých optimalizacích se již rozdíl ukazují. Ztráta na Radeon X800XT je poměrně velká, pohybuje se od 15 do 60%, ovšem cenově jsou tyto karty samozřejmě jinde. Při max. nastavení je vše plynule hratelné.
Graf 18 - UT2004 (Primeval) - bez FSAA, AF
Graf 19 - UT2004 (Primeval) - 4xFSAA, 8xAF
Kromě toho, že Primeval je nepoměrně obtížnější mapa, tak se mi zde již podařilo najít i výsledky v PCI-E hitparádě. Bez zapnutého anti-aliasingu jsou výsledky zkreslené, ale po jeho aktivaci je vidět, že náskok GeForce 6800 na GeForce 6600GT není nikterak velký, což cenovému rozdílu vůbec nekoresponduje. Při hraní na GF6800 bych se přes 1024x768 s 4xFSAA nepouštěl.
Splinter Cell
Graf 20 - Splinter Cell - 1024x768 / bez FSAA, AF
Graf 21 - Splinter Cell - 1600x1200 / bez FSAA, AF
Z další hry pro Direct3D jsem vybral jen dvě nastavení, protože zapnutí FSAA téměř žádný rozdíl nepřináší. Náskok na GeForce 6600GT je zde 13%, resp. 20%, což je výrazně lepší než u UT2004.