Leadtek WinFast PX6800TDH - PCI-E rychleji
25.1.2005, Zdeněk Kabát, recenze
Když jsme před několika týdny vyhlašovali PCI-E hitparádu, snesla se na naši hlavu celá řada nadávek za to, že jsme nezařadili žádnou GeForce 6800. Důvod je ten, že prostě nebyly. Proto nyní tento deficit částečně doženeme, protože v následující recenzi Vám bude představena GeForce 6800 pro PCI-E od Leadteku.
Kapitoly článku:
- Leadtek WinFast PX6800TDH - PCI-E rychleji
- Bližší pohled na Leadtek
- Syntetické testy
- Direct3D - Far Cry
- Direct3D - Half-Life 2
- Direct3D - UT2004, Splinter Cell
- OpenGL - Doom 3
- OpenGL - Wolfenstein ET, Call of Duty, Serious Sam SE
- Přetaktování
- Závěr
Wolfenstein: Enemy Territory
Další OpenGL hra je multiplayerový Wolfenstein postavený na Quake III enginu. Demo jsem použil z mapy radar nahrané Mirkem Jahodou, výsledky jsou vytažené i s PCI-E hitparády.
Graf 28 - Wolfenstein: Enemy Territory (radar) - 1024x768 / bez FSAA, AF
Graf 29 - Wolfenstein: Enemy Territory (radar) - 1600x1200 / bez FSAA, AF
Grafy snad není třeba komentovat, v základním rozlišení se opět projevuje limit výkonu sestavy, 1600x1200 dává plný průchod schopnostem obou testovaných karet.
Serious Sam: The Second Encounter
Graf 30 - Serious Sam SE (The Grand Cathedral) - 1024x768 / bez FSAA, AF
Graf 31 - Serious Sam SE (The Grand Cathedral) - 1600x1200 / bez FSAA, AF
Velmi podobných výsledků se dočkáme i v barevné střílečce Serious Sam: The Second Encounter. Ztráta na Radeon X800XT zde činí 16-20%, náskok na GeForce 6600GT pak kolem 6-35%.
Call of Duty
Graf 32 - Call of Duty (mp_dawnville) - 4xFSAA, 8xAF
Zde jsem opět neměl k dispozici výsledky z hitparády, a tak se ve srovnání vyskytuje jen dvojice grafických karet. Testoval jsem na mapě mp_dawnville přes utilitu CoD Bench, výsledky GeForce 6800 jsou velmi dobré.
Další OpenGL hra je multiplayerový Wolfenstein postavený na Quake III enginu. Demo jsem použil z mapy radar nahrané Mirkem Jahodou, výsledky jsou vytažené i s PCI-E hitparády.
Graf 28 - Wolfenstein: Enemy Territory (radar) - 1024x768 / bez FSAA, AF
Graf 29 - Wolfenstein: Enemy Territory (radar) - 1600x1200 / bez FSAA, AF
Grafy snad není třeba komentovat, v základním rozlišení se opět projevuje limit výkonu sestavy, 1600x1200 dává plný průchod schopnostem obou testovaných karet.
Serious Sam: The Second Encounter
Graf 30 - Serious Sam SE (The Grand Cathedral) - 1024x768 / bez FSAA, AF
Graf 31 - Serious Sam SE (The Grand Cathedral) - 1600x1200 / bez FSAA, AF
Velmi podobných výsledků se dočkáme i v barevné střílečce Serious Sam: The Second Encounter. Ztráta na Radeon X800XT zde činí 16-20%, náskok na GeForce 6600GT pak kolem 6-35%.
Call of Duty
Graf 32 - Call of Duty (mp_dawnville) - 4xFSAA, 8xAF
Zde jsem opět neměl k dispozici výsledky z hitparády, a tak se ve srovnání vyskytuje jen dvojice grafických karet. Testoval jsem na mapě mp_dawnville přes utilitu CoD Bench, výsledky GeForce 6800 jsou velmi dobré.