Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
16.6.2003, Pavel Švéda, recenze
Po dovoluji si říci veleúspěšném typu 8RDA+ poměrně brzo nasazuje Epox na startovní čáru nového závodníka, opět desku s čipovou sadou nForce2 respektive nForce2 Ultra 400, ale zato s velmi zajímavými integrovanými prvky. V dnešní recenzi se podíváme novotám této desky zblízka na zoubek a samozřejmě ji neopomeneme podrobit našim testům.
Tony19 | 14.4.200413:04
Mam problem s touto deskou.Po zapojení se objevila chyba na displeji C1 a­
nejela.Vyměnil jsem ramky, ale problem se nezměnil a měl jsem tam
proc.2500­+barton TAK JSEM HO VYMĚNIL ZA 2000+a najednou se rozjel nestačil
jsem va­lit oči.Barton je uplně v pořadku.Nechapu proč to nejede.Po par
restarte­ch přestal fungovat i ten 2000+.A teť to nedělá nic jen
chyba­\­"FF­\­". nemuže mi někdo poradit je to chyba desky?Jedná se o desku 8RDA3+
Zdroj jsem tam měl původně 235W vyměnil jsem za 300w ,ale stále nic.

Odpovědět0  0
lipton | 19.4.200414:45
Jestli senpletu tak ff podle manualu znamena že to nabootovalo v poho ja to tam mam furt:o)
Odpovědět0  0
Tony19 | 31.3.200413:05
Mam problem s touto deskou.Po zapojení se objevila chyba na displeji C1 a nejela.Vyměnil jsem ramky, ale problem se nezměnil a měl jsem tam proc.2500+barton TAK JSEM HO VYMĚNIL ZA 2000+a najednou se rozjel nestačil jsem valit oči.Barton je uplně v pořadku.Nechapu proč to nejede.Po par restartech přestal fungovat i ten 2000+ nemuže mi někdo poradit je to chyba desky?
Odpovědět0  0
Šafařík David | 17.3.200419:41
Já jsem měl doma 9600 obyč a šlapalo to v pohodě. Dnes mám 9800 pro a úplně v pohodě, žádnej problém. Ps: Doporučuji si vypnout fastwrite!!!
Odpovědět0  0
Peki | 20.3.200410:20
S fastwritem jsem měl problém i na mojí minulé desce MSI K7T266, zcela bezdůvodně se to restartovalo. Neví někdo důvod, jedná se o Radeon 9600XT.
Odpovědět0  0
Peki | 16.3.200417:17
Zdar, nemáte někdo tuhle desku s Radeonem 9600XT? Mám ho doma a chtěl bych k němu tuhle desku a nevím jestli to nebude dělat trable...
Odpovědět0  0
Erča | 9.3.20043:58
Mam tuhle desku 2 mesice a zda se byt celkem ok. Mam grafarnu prolink fx 5600 xt a procak 2200+ jsem z fsb 133 vytahl na nejakych 156. Ale mam problem s USB portama nekdy taham s flashdisku 1 MB za par vterin a jindy to trva pul hodiny. Jestli mate s timhle nekdo zkusenosti tak bych byl rad za radu. Nevim jestli je to deskou nebo softwarem. Dik
Odpovědět0  0
lipton | 23.2.200416:36
Namáte někdo náhodou tuhle desku s raeonem 9600 128Mb. Chtěl bych to dát do hromady ještě s Athlonem 2700+ . Někde jsem totiž četl že ta grafárna má občes problémy s některýma deskama nevíte náhodou někdo???
Díky
Odpovědět0  0
LuckyLuk (5) | 23.2.200417:24
problemy jsou s VIA KT400­/KT600 v AGP8x s RV350­/RV360, o nforce2 problemech s RV350­/RV360 jsem neslysel. Ja mam RV360 na 8rda3+ rev 2.1 a np
Odpovědět0  0
lipton | 8.3.200410:43
Dík za radu s tím radeonem a ještě jsem se chtěl zeptat jak je to s napájením jakýzdroj by jsi mi doporučoval a jak je to s tím doplnujícím napájením ­(12V­). Díky
Odpovědět0  0
tric | 8.3.200414:50
chtel bych koupit presne tu sestavu jak napsal lipton, takze bych take uvital co nejvice infirmaci diky
Odpovědět0  0
FUTURE | 3.2.20048:37
takze vsichni rikata ze ty problemi co dela ta deska jak se seka je to teda vsechno tema pametma??
Odpovědět0  0
future | 20.1.200413:28
mam taky epoxe a mam taky s nim problemi. kdyz chci jit na internet tak se mi seka, kdyz sleduji dvd i jakekoliv video tak se casem sekne! vyresil jsem to ze jsem ho ze jsem snizil celkovou frekvenci ze 333 na 100mhz pak se to neseka. nevite nekdo co stim mohu udelat?
Odpovědět0  0
A.d.a.m | 3.12.200319:17
Pridam se take k diskusi. Koupil jsem si 8RDA3+ a mam velike problemy s instalaci graficke karty RADEON 9000 PRO 128 2ndEDITION. Vlasne nejde vubec nainstalovat. Strcim ji tam, zapnu PC a cca po jedne vterine konec. Nejde s tim vubec nic delat. Vypada to na reklamaci. Stravil jsem na tom az moc casu. Je ale zajimave, ze RADEON 9500 na tom chodi. Zkousel jsem vymenit naprosto vsechno vcetne zdroje a nic... ­( Mam AMD2500+Barton.)
Odpovědět0  0
Tanret (1) | 2.2.20047:52
Docela by mě zajímalo jak si to nakonec vyřešil, koupil sem si taky 8RDA3+ a Radeon 9000 Pro mi dělá totéž co jsi tady popsal ty.
Odpovědět0  0
smoula | 3.12.200317:47
Odpovědět0  0
internex (2) | 10.11.200319:14
Když jsem měl poprvé 8rda3+ a zapojil jsem ji tak mi naběhla s bartonem 2500 jako 1100 a dost. Na diagnostickým displeji bylo FF a už se nic neobjevilo. Na reklamaci mi řekli chyba výrobku. Tak nevím, teď ho mám asi tři měsíce s Bartonem 2500@3200, kingstonama 1024mb 7­/3­/3­/2,5­/440, Ati radeonem 9800pro 380­/340@450­/400, SBlive5.1, hdd­(1­)maxtor120gb 8mb cach SATA, hdd­(2­) segate baracuda60gb, CD­-RW asus52­/24­/25, CD­-ROM teak 52 a chodí v pohodě.
Výsledky: 2001: 19642
: 2003: 7305
: 2002: 7123
: 7002
: 1628
Problémy se stabilitou moc nejsou jen občas se to sekne.
Odpovědět0  0
internex (2) | 10.11.200318:52
Měl bych malou prozbu neposlali by jste mi někdo český manual k 8rda3+, protože k desce jsem ho nedostal.
Odpovědět0  0
Vrána | 13.8.200310:45

Bacha na tuhle desku! Podle mých informací je dost problémová. Technik (velmi zkušený) našeho dodavatele vyzkoušel 5 ks MB a 5 DDR RAMů než našel kombinaci, která se nekousala po 5 - 20 minutách provozu. Kromě toho se to okamžitě kousne pokud nVidia LAN kartu přepnete na 100Mbps! Realtec běží i na 100Mbps OK.

Teď už jsem spokojen, ale čekal jsem týden na funkční mašinu. Nejede to s hned tak nějakou pamětí, nechá si líbit jen ty nejlepší - Kingstony.

Odpovědět0  0
Voska | 24.12.200316:19
To neni chyba desky, ale chipsetu, ten si potrpi na kvalitni pameti jak uz je znamo.
Odpovědět0  0
Palevel | 3.7.200318:34

Pozor na tuto desku - má značné problémy s Bartony - je dost nestabilní.

Odpovědět0  0
mim | 25.6.20030:52

btw, s tym RAIDom je to teda na tomto epoxe tak, ze je to ciste SATA, no a este sa mi tam moc nepaci to pasivne chladenie, koho zaujima nieco podobne, dost pohodove riesenie je MSI K7N2 Delta ILSR, je (podla niektorych testov - napr. Tom's HW) o nieco stabilnejsia nez Epox a dobra vec je aj kombinovany RAID SATA/ATA - to potesi hlavne tych, ktorym sa nechce hned len tak kupovat 2 SATA disky... budete aj tu dosku testovat?

Odpovědět0  0
mim | 22.6.200312:50

ad recenzia: mna by napr. potesilo vediet ako tam funguje ten RAID - ci 2xSATA only alebo je mozne aj 1xATA + 1xSATA (ako je to napr u doske od MSI). no a cena sa mi nezda nijak premrstena (5000 Sk)...

Odpovědět0  0
chipman | 24.6.200315:16

EPoxe 8RDA3+ mám už asi tři týdny, je to výborná deska, Jenom Bios po zapntutí je totálně šun´tácky nastavený takže to vezme tak pět restartů než nastavení je dobré, ale jinak bez problémů. A co taktovaní no jeje to je skvělý mám Athlona 1800+ v evizi BO taktlýho na 2500+ jak mi to píšou testy, ůplná pohoda. Můžeš zvedat napětí jak na pamětech tak na CPU i AGP, takže se stabilitou není problém. A navíc skvěle jdou nastavit paměti na maximum co dokážou.Hodnocení podle mně kdo is ji koupí neprohloupí. Hanz

Odpovědět0  0
Peki | 20.3.200412:06
Mám tuhle desku s 2800+, na kolik by se dal nataktovat? Kde se dozvím víc o taktování, tzn. jak zvedat napětí a neodpálit procesor
Odpovědět0  0
matrix | 18.6.200314:13

Jen tak dal, ocekavam recenze dalsich desek pro AMD Barton/400MHz, jako jsou Soltek SL-KT600-RL, MSI KT6 Delta atd.

Odpovědět0  0
Jirko | 17.6.200310:45

Panove ta 4PCA3+ asi bude fakt pecka. Je tam take HighPoint radic.

Odpovědět0  0
Robo | 16.6.200316:45

Bolo by dobre cim skor uverejnit recenziu dosky 4PCA3+ ide o spickovu dosku pre Intel aspon sa to pise na webe.
Budete tuto dosku recenzovat? A kedy? Dik

Odpovědět0  0
roob | 16.6.200316:38

no neviem, zda sa mi ze ma trosku vysoku cenu. ja idem teraz kupit toto iste od MSI a tam je cena taka ista, ibaze v Sk...

Odpovědět0  0
Pike | 16.6.200314:11

Ano, Epox s Intelovskym osazenim budeme recenzovat uz brzy.

Odpovědět0  0
Pike | 16.6.200314:12

Ano, Epox s Intelovskym osazenim budeme recenzovat uz brzy.

Odpovědět0  0
Jirik | 16.6.200314:37

prave, stacilo hodit multak dolu a zkusit max fsb - aspon tech 200, kdyz je to ma podporovat

Odpovědět0  0
Jirik | 16.6.200313:40

proc jste desku nevyzkouseli pretaktovat? vzdyt epox si o to vyslovene rika...

Odpovědět0  0
Pike | 16.6.200314:08

Mate pravdu, ale CPU byl 2700+, ktery uz je sam o sobe hodne vysoko taktovan, ale zrejme by sel jeste o neco vys (minimalne by slo zkusit potrapit FSB a vyslednou frekvenci "ztlumit" multiplikatorem). Bohuzel jsme obdrzeli boxovanou verzi, lepsi chladic jsme v dobe testu nemeli a casu take moc nebylo. Verim ale ze 8RDA3+ by obstala vic nez dobre.

Odpovědět0  0
Brano | 16.6.200310:11

Velmi sa mi pacila recenzia Epoxu 8RDA3+
Privital by som ale aj clanok o Intel platforme a o doske Epox 4PCA3+
Dik
Brano

Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.