Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu

19.4.2007, Petr Papež, recenze
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu
Máme se na co těšit? Prognózy výkonu se střídaly jako počasí. Od výkonu převyšujího ATI Radeon X1950PRO a nízkou cenu, po úplný propák zachraňující pouze podpora DirectX 10. Jak je to ve skutečnosti? Schopnosti nové karty prověří nejen GeForce řady 7, GeForce 7900GS a 7950GT, ale i karta stejné architektury GeForce 8800GTS. Z konkurenčího tábora ATI zavítaly karty Radeon X1950PRO a X1950XT. DirectX 10 "compatible" mainstream jde do boje!

F.E.A.R: Extraction Point


  • Vývojový tým: Monolith productions
  • Distributor: Vivendi Universal
  • Datum vydání: 21.3.2006
  • Typ hry: akční z pohledu první osoby / horor
  • Engine: Lithtech: Jupiter EX
  • Render: DirectX 9



Tom Clancy's Rainbow six: Vegas


  • Vývojový tým: Ubisoft Montreal
  • Distributor: Ubisoft
  • Datum vydání: 12.11.2006 (XBOX360)
  • Typ hry: akční z pohledu první osoby / taktická akční
  • Engine: Unreal 3 engine
  • Render: DirectX 9



Battlefield 2142


  • Vývojový tým: Digital Illusions CE, DICE Stockholm
  • Distributor: Electronic Arts
  • Datum vydání: 18.10.2006
  • Typ hry: online akční z pohledu první osoby
  • Engine: Lithtech: Battlefield 2 engine
  • Render: DirectX 9


NVIDIA GeForce 8600GTS se zapnutým FSAA při této hře spadla. Dle NVIDIE tato hry při zapnutí 4xAA ve skutečnosti zapne 16xAA. Problém je vyřešen v aktuálních ovladačích (my jsme měli k dispozici beta ovladače). Proč se nám nepodařilo hru spustit jsme nezjistili. Bez FSAA problém nebyl (tedy až na velmi nízký výkon, zda je to i zde způsobeno ovladači je pro nás také neznámá).
Doporučujeme náš velký přehled desktopových grafických čipů.