>
>
>
>
>
>
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu
19.4.2007, Petr Papež, recenze
Máme se na co těšit? Prognózy výkonu se střídaly jako počasí. Od výkonu převyšujího ATI Radeon X1950PRO a nízkou cenu, po úplný propák zachraňující pouze podpora DirectX 10. Jak je to ve skutečnosti? Schopnosti nové karty prověří nejen GeForce řady 7, GeForce 7900GS a 7950GT, ale i karta stejné architektury GeForce 8800GTS. Z konkurenčího tábora ATI zavítaly karty Radeon X1950PRO a X1950XT. DirectX 10 "compatible" mainstream jde do boje!
Kapitoly článku:
- NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu
- Grafické karty řady 8xxx
- Point of View GeForce 8600GTS
- BFG GeForce 7950GT OC
- Gigabyte 7900GS 256MB
- Leadtek PX8800GTS 320MB
- Sapphire Atlantis X1950PRO 256MB
- Sapphire Atlantis X1950XT 256MB
- Testovací sestava a metodika, použité ovladače
- 3DMark05 a 3DMark06, X3:Reunion
- FarCry, Quake IV
- F.E.A.R:EP, TC's R6: Vegas, Battlefield 2142
- NfS: Carbon, TES4: Oblivion, Company of Heroes
- Přetaktování, spotřeba, poměr cena/výkon
- Závěr
Need for Speed: Carbon
- Vývojový tým: Electronic Arts black box
- Distributor: Electronic Arts
- Datum vydání: listopad 2006
- Typ hry: arkáda / závody
- Render: DirectX 9
The Elder Scrolls 4: Oblivion
- Vývojový tým: Bethesda Softworks
- Distributor: 2K Games
- Datum vydání: 21.3.2006
- Typ hry: RPG
- Engine: Gamebryo
- Render: DirectX 9
Company of Heroes
- Vývojový tým: Relic Entertainment
- Distributor: THQ
- Datum vydání: 14.9.2006
- Typ hry: realtime strategie
- Engine: Essence engine
- Render: DirectX 9