>
>
>
>
>
>
Radeon HD 2900 PRO: silák s jepičím životem
19.10.2007, Petr Papež, recenze
Dnes otestujeme novinku, cenově výhodnou kartu Sapphire ATI Radeon HD 2900 PRO, která se od verze XT liší pouze nižšími frekvencemi a hlavně nižší cenou. V testu bude pro srovnání Radeon HD 2900 XT, HD 2600 XT, GeForce 8800 GTS 320MB a 8600 GTS 256MB.
Kapitoly článku:
- Radeon HD 2900 PRO: silák s jepičím životem
- Gigabyte 8600 GTS GV-NX86S256 256MB
- Gigabyte GeForce 8800 GTS GV-NX88S320H-B-RH 320MB
- Sapphire HD 2600 XT 256MB GDDR3
- Sapphire HD 2900 PRO 512MB GDDR3
- Sapphire HD 2900 XT 512MB
- Testovací sestava, testovací metodika
- Bioshock (DX9), TC's R6: Vegas (DX9), World in Conflict (DX9 a DX10)
- Prey (OGL), Supreme Commander (DX9), MoHA (DX10), CoH (DX10)
- CB's Jericho demo (DX10), CoD 4 demo (DX10), Timeshift demo (DX10), F.E.A.R. PM demo (DX10)
- Hlučnost, spotřeba, přetaktování
- Poměr cena/výkon, cena
- Závěr
Prey
- Vývojový tým: Human Head Studios
- Distributor: 2K Games, 3D Realms
- Datum vydání: 11.7.2006
- Typ hry: akční z pohledu první osoby
- Engine: modifikovaný Doom 3 engine
- Render: OpenGL
Supreme Commander
- Vývojový tým: Gas Powered Games
- Distributor: THQ
- Datum vydání: únor 2007
- Typ hry: real-rime strategie
- Render: DirectX 9
Medal of Honor: Airborne
- Vývojový tým: Electronic Arts Los Angeles
- Distributor: Electronic Arts
- Datum vydání: 4.9.2007
- Typ hry: akční z pohledu první osoby
- Engine: Unreal 3 engine
- Render: DirectX 9
Company of Heroes
- Vývojový tým: Relic Entertainment
- Distributor: THQ
- Datum vydání: 14.9.2006
- Typ hry: real-time strategie
- Engine: Essence engine
- Render: DirectX 9 / DirectX 10 (testováno na DirectX 10)
Aplikovali jsme nejnovější patch 2.101, který updatuje celou hru na stejnou verzi jako nový datadisk. Pouze není možné hrát za nové strany, ale je možné s hráči vlastnícími tento přírůstek hrát po síti. Mimojiné došlo i k update enginu.