Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: Rytíř Xabre je zde
10.9.2002, Pavel Švéda, recenze
Silicon Integrated Systems Corporation známá svými kvalitními čipovými sadami pro AMD i Intel je na poli „velkých“ 3D akcelerátorů poměrně nováčkem. Většina jejich předchozích počinů v oblasti grafiky byla spíše určena pro segment notebooků. Uvedením čipu Xabre se snaží pomalu nastoupit i do oblasti výkonných desktopů.
DEVO | 16.1.200320:41

Mám kartu DFI Xabre400 a o rytiřích je to pravda...potřeboval bych brnění!!!!
Uz jsem vyzkoušel 2 monitory a stále stejný problém.Rozhazuje frekvenci monitoru a načítá se jako 2MB.No super!!! Tato závada se projevuje v průměru tak 1x za 2 dny.Zapnu počítač a jen barevné flrky.Musim naprotko vypnout a zase zapnout.Pak je možné zase nastavit vše ručně. Pokud máte někdo stejný problém ozvěte se.Pro servis to není duvod k reklamaci. Svádějí vše na monitor,i když se mi tato závada projevuje u obou monitorů.S ovládačema to nemá nic společného,mám nejnovější a hlavně závada se projevuje hned při zapnutí počítače.Díky

Odpovědět0  0
Zdendax | 11.11.200215:42

Vím, že je to možná trochu trapné, ptát se teď, když už Xabre všichni mají, kde ji koupit, ale přesto se zeptám, jediné, co jsem na internetu našel byl Czech Computer (Soltek a OEM) a Monima (ultradrahý Triplex). Předem děkuji za desítky odpovědí.

Odpovědět0  0
Dino | 6.11.200212:43
Odpovědět0  0
Franta | 30.10.200217:41

Tak to jsem rad, ze se dozvidam o problemech s deskou ECS K7VTA3 a grafikou Xabre4OO. Chtel jem si ji poridit, ma v 128 MB provedeni fantastickou cenu, tak ted uz vim proc :o) Tak to tada vyhrala ATI RADEON 9000 PRO 128 MB, i kdyz je o litr drazsi....

Odpovědět0  0
Dino | 25.10.20026:50

Tak jsu pekne vytocenej chtel jsem vyzkouset NeedFor Speed Hot Pursuit 2 a proste na Xabre ne a ne ji rozjet.Vyzkousel jsem nekolik druhu ovladacu od starejch a¨z po nove a nic.Ty nove dokonale shodi ma XP ze musim na tvrdo restartovat.Fakt moc dobry, zacinam bejt nasranej...

Odpovědět0  0
LoWang | 1.11.200214:56

Nějakej kamarád co to tady komentoval mi ho poslal mejlem a už jsem si ho naisnatloval!
Ještě jsem se ale nepokoušel zkusit jestli funguje nastavení:-\

Odpovědět0  0
Gorgos | 5.10.200219:53

Ha, už to mám. Řešení je opět, jako vždy primitivní. Stačí ke scartu přidat pouze jeden kondenzátor o kapacitě 470pF.
No a toť vše. Už mě to chodí barevně. Kdo chce schéma zapojení, tak mě může napsat na e-mail: gorgos_cz@quick.cz .

Odpovědět0  0
BFLM | 12.10.20029:44

mám stejný problém a někde jsem se dočetl, že je to kombinaci chipsetu VIA na desce + Xabre, neřeší to ani poslední 4.43 4in1, nutno ale říci, že na výkonu to stějně nepoznáte

Odpovědět0  0
chocen | 25.10.20029:10

s tím taky nemám žádnej problém. zkus jiné ovladače. nebo je problém někde jinde /ram , cpu , .../

Odpovědět0  0
Dino | 3.10.20027:31

Dneska vyšli nové drivery, ale bohužel nejdou jaksi ještě stahovat.

Odpovědět0  0
MiK | 12.10.200212:26

Podívej se na joytech.com - Blade Monster jsou jejich karty, stejně tak jako Apollo, kterí mají jen starčí čip os SiSu

Odpovědět0  0
MiK | 12.10.200212:27

Podívej se na joytech.com - Blade Monster jsou jejich karty, stejně tak jako Apollo, kterí mají jen starčí čip os SiSu

Odpovědět0  0
Mini | 1.10.200219:37

Mám Joytech Blade Monster Xabre 400 a jede mi jen v AGP 2x. Neví někdo čím by to mohlo být? Skoušel sem ju v jiným komplu a tam jela v AGP 4x. Jakej je ten program kde se dá nastavovat antialiasing apod?

Odpovědět0  0
Gorgos | 1.10.200222:18

Bohužel mám stejný problém. Mám základní desku ECS a grafickou kartu Blade Monster Xabre 400. Už jsem skoušel nainstalovat Via 4in1 (i ty nejnovější), a nepomohlo to.

Odpovědět0  0
psimon | 2.10.20027:38

Ahoj Gorgosi, mám nVidii GeForce 2 GTS s TV-outem pouze S-Video a měl jsem úplně stejný problém. I když používáš redukci z S-Video na scart (Composite), musíš nastavit i výstupní formát videosignálu z karty na Composite, norma PAL na to nemá žádný vliv (mám obyč. 12 let starou TV a jdou mi na ní všechny PALy, co moje karta umí). Pokud tvoje televize nebo videorecordér podporuje S-Video, tak to není nutné a stačí zvolit na TV nebo VCR jen správný vstup.

Odpovědět0  0
Dino | 2.10.20028:08

Me nainstalovat jde, a tvari se jako ze jede a mam taky Joytech Monster 400.
Spis mam problem s MAfii nejede me moc na tom.A existuje teda nëco jineho na nastaveni Antialiasingu atd nez 3D Wizard???

Odpovědět0  0
LoWang | 2.10.200219:11

TO SI DĚLÁŠ PRČU!?
Tak to by mě fuckt trefilo. Teda ne, že by mi tolik záleželo na průhlednosti zdí (nejsem cheater) nebo Anti aliasingu, ale třeba to 3D zobrazení s brejlema bych docela chtěl! :(((
Já ale kartu nemám od Joytechu nebo snad jo? Blade Monster Xabre 400 a tuším, že je tam napsaný Diamond! Kudla ale teďka mrkám na www.diamondmm.com a o Xabre ani Monster tam není ani slovo! :-o

Odpovědět0  0
Mini | 3.10.200216:01

Jakou máš tu desku? Já mám ECS K7VTA3. Mám novej bios i nový ovladače grafiky a nepomohlo to.

Odpovědět0  0
Mini | 4.10.200217:43

Kde se dá ten 3D Wizard stáhnout? Nemo nemohli by jste mě ho poslat na mail? Dík

Odpovědět0  0
Gorgos | 4.10.200218:43

Ja mam uplne tuhle samou desku (K7VTA3). Asi neni s Xabre kompatibilni.

Odpovědět0  0
LoWang | 5.10.200217:22

Mám Xabre od nějaké firmy Apollo!
Má ho někdo taky od téhle firmy a nejde mu nainstalovat 3DWizard?

Odpovědět0  0
LoWang | 30.9.200212:23

Mám Blade Monster Xabre 400 64MB DDR z www.czechcomputer.cz a vyrábí to tuším Diamond. Na CD jsou nějaká oblaka a je na něm napsáno verze 2.35N. Když se pokusím nainstalovat 3D wizard, tak mi to napíše, že musím nejdřív naisntalovat SiS315 package nebo tak nějak. SiS315package jsem už ale instaloval několikrát a když to nepomohlo taxem instaloval i tu druhou 330package. Pořád mi to ale píše onen error, že musím nainstalovat SiS315package :o

Odpovědět0  0
BFLM | 30.9.200219:05

Me to funguje skvele, nejlepsi je kdyz hru spustis ve stejnym rozliseni jaky mas na monitoru.Mam vse ve hre nastavene na maximum a vypada to bozsky :))

Odpovědět0  0
MiK | 1.10.200218:41

Pokud máš možnost přepnout na jiný formát normy PAL, tak je to nejjednodušší řešení, Xabre jede tuším na normě PAL-B.

Odpovědět0  0
MiK | 1.10.200218:45

S Wizardem se rozluč, jediné co se ti povede, že dostaneš na plochu logo. Tahle karta od Joztechu prostě wizarda nebere, jenom si můžeš zbořit systém.330packade jsou dělané již tak, aby tyto funkce samy eliminovali, jedině že by sis koupil Xabre od ECS.

Odpovědět0  0
Mirek | 1.10.200218:46

Ten vstup na TV (i v pripade scartu) musis prepnout na S-Video (konkretne u meho, mam dva scarty, muzu nastavis AV1, AV2, AV1-S, AV2-S. Aspon u me to tak je. Spatne nastaveni (S v pripade kompozitniho signalu nebo naopak) znamena cernobily obraz :)

Odpovědět0  0
LoWang | 30.9.200212:14

Taxem si koupil Xabre... s výkonem jsem spokojen. Return to Castle Wolfenstein nebo Need for Speed 5 jedou jako z praku, ale když se pokusím spustit Diablo2 v Direct3D, taxe na monitoru akorát v levém horním rohu objeví bílý čtvereček a jinak nic :(

Odpovědět0  0
Dino | 30.9.20028:08

Koupil jsem si hru MAfia, a zjistil jsem že hra neni pro tuto kartu vubec optimalizovana, trha se i pri nejmensim rozliseni, prostě hruza, kdyby jste nekdo videl jak na to napiste.

Odpovědět0  0
AAPETR | 29.9.200211:01

Vyměň S-video kabel .Na Voodoo 3 jsem používal obosměrný kabel určený na propojení PC-kamera ,
vše bylo v pořádku. Po koupi Radeona jsem také nemohl roschodit na TV barvy. Použil jsem
dodaný kabel S-video--cinch a na něj připojil kabel cinch--scart a vše bylo OK.
Skus jestě změnit výstupní format.

Odpovědět0  0
Gorgos | 28.9.200223:47

Nevíte někdo, proč mi Xabre 400 chodí na TV pouze černobíle. Používám klasickou redukci z S-video na Scart.Mám nastaven Pal.

Odpovědět0  0
Mirek | 13.9.200213:03

No urcite vsude, ale jak jsem se dival na ten clanek, na prvni pohled viditelny rozdil je jen u tech barevnych mipmap... tak nevim jestli to za ten ztraceny vykon bude stat :)

Odpovědět0  0
LoWang | 13.9.200213:23

Xabre má defaultně nastaveno tzv TexTurboMode na nejhorší kvalitu tj.3 Kvalita filtrovaných textur je o trochu horší(i když se o tom dá mnohdy s úspěchem polemizovat) a problémem je pouze to, že TexTurboMode se dá nastavit jen v registrech windows. Kdyby na to tady na svethardware přišli, tak by mohli kartu otestovat ve všech třech TexTurboMódech a byo by jasno. (viz xbitlabs). Já se díval ještě na testy na www.tomshardware.com a tam taky rozlišovali výkon v těchto třech Turbo módech. Ani při nejlepší kvalitě TexTurboMode=0 ale výkon není tak hrozný a propad 170->70fps v Quake3 je nejhorší případ. Takže lidi mrkněte se na testy na tomshardware nebo na x-bitlabs a jestliže umíte upravit hodnotu v registru, budete určitě spokojeni i s kvalitou obrazu. PS Radeon 9000 64MB DDR stojí na www.czechcomputer.cz 3055Kč s DPH a Xabre 400 64MB DDR stojí 2724.

Odpovědět0  0
Mik | 15.9.200218:44

Jestli chceš já s tebou kartu vyměním, já Ti dám Xabre, Ty mně Radeon, co ty na to.

Odpovědět0  0
Hnizdo | 17.9.20028:42

Mozna pro kancelarske pocitace nebo svatecni hrace. SIS jsou proste porad levny smejdy, nic se nezmenilo. A je uplne jedno, jestli je deska od ECS, Abitu, nebo Asusu - lisi se akorat poctem vadnych kusu.

Odpovědět0  0
Mirek | 20.9.200215:15

Tady nekdo hodne bumbal, ze? .-)

Odpovědět0  0
Mirek | 12.9.200214:24

Zajimalo by me, proc takove cachrovani s vertikalni synchronizaci, pri benchmarcich by snad mela byt vypnuta vsude, ne?
No a proc byla u 3DMarku pouzit jen Hardware T&L a ne Pure Hardware T&L? Na rozdil od GF3 ji SiS nepodporuje? Kterou funkci to je?

Odpovědět0  0
Pike | 12.9.200215:32

Vsync by mela byt pri benchmarcich, resp. pri dobrych benchmarcich vzdy vypnuta, neni ale vypnuta ve hrach (proc taky, ze), ktere jako testy pouzivame a navic ne kazda hra ji vubec umozuje deaktivovat. Proto vzdy vypinam synchro primo v systemu (napr kvuli Unrealu, atd.) pokud to jde.
S DirectX 8.0 prisel novy "zpusob vypoctu 3D" nazvany Pure Hardware T&L (PureHAL, Pure Hardware Abstraction Layer). Tato "metoda" klade zvysene naroky na HW graficke karty, ale rovnez poskytuje vyssi vykon nez Hardware T&L (HAL). Domnivam se, ze 3DMark neumoznil Xabre vyuzit PHTL kvuli jeho absenci hardwarovych Vertex Shaderu.

Odpovědět0  0
Mirek | 12.9.200215:50

Mno s temi Vertex Shadery se mi to nezda - 3DMarku snad muze byt podle me za prve jedno, jestli je to v hardwaru, nebo emulovane v driverech, za druhe do toho, co je za drivery (hardware) nemuze prece videt. Pokud je karta uvadena jako podporujici DX 8.1, tak by (at uz technicky jakkoli) vertex shader podporovat mela, ne? Takze 3DMark by s tim nastavenim mel jet taky, aspon se mi to zda logicke :)
"Neni vypnuta ve hrach, proc taky, ze..." - to je vtip? Odpovim - proto, abysme nemerili obnovovacku vaseho monitoru, ale vykon grafarny :)
Merit FPS ve hrach, kdyz je synch u Radeona vypnuty, u SiS zapnuty a ona hra to neumoznuje vypnout... mno tomu rikam "objektivni test" :)))
VSync by mel byt na vsechny testy vypnuty, vsude kde je to mozne, za tim si stojim :))

Odpovědět0  0
Pike | 12.9.200218:23

Tak 3DMarku to za prve jedno neni, nebot pokud dotycny HW neexistuje, tak pochopitelne nemuze pouzit jeho funkci (jinak by to asi prepnul na PHTL, ne?), emulovat zrejme nelze vse (nebo alespon dostatecne rychle ne) a za druhe bych si dovolil tvrdit, ze je schopen moc dobre videt s kym ma tu cest. Karta resp. jeji drivery velmi podrobne identifikuji 3DMarku rozsah podporovanych funkci, vcetne jejich realizace.

To ze nekdo napise na krabici DX8.1 compliant jeste neznamena ze tomu tak opravdu bude ve vsech ohledech. SiS drivery stale vyviji dal, uvidime, ale moc na Xabre nevsazim.

Ten zapnuty Vsync ve hrach neni vtip, ale realita. Ze jde poznat rozdil mezi 30 FPS (ktere uz jsou povazovany za plynuly pohyb - jsou zde ale nektere drobnosti, o tom ktery framerate je uz plynuly bylo vedeno mnoho polemik) a 60 FPS, to chapu. Ale jak muze nekdo okem rozeznat (zrejme vy) rozdil mezi 85 nerku-li 100 Hz/FPS (coz jsou dnes bezne obnovovaci frekvence, komu se libi divat se na 60 Hz, prosim) a dejme tomu 300 FPS, to uz pochopit nedovedu. Ve hre se pohybujete porad stejne rychle, kdyby ne, bylo by to velmi zajimave napr. pro spoluhrace s pomalejsim HW. Samozrejme muzou existovat pripady, napr. ruzne observer, ghost mody ve hrach, tam se stava, ze pohyb neni omezovan a cim rychlejsi stroj mate, tim rychleji se pohybujete (neco jako timedemo).
Taky nedovedu pochopit jak se vam muzou libit ty zlomy obrazu pri vypnute Vsync (jedno kolik snimku vam generuje karta, nebo kolik mate na monitoru Hz, pokud se obraz nesynchronizuje tak to ten paprsek stejne obcas nestihne).

Bohuzel u Xabre Vsync vypnout nesel (nemel jsem ani moc casu abych si pohral s registry), na to jsem pri hodnoceni Unrealu zapomnel, jeste bych to tam mel doplnit.

Jinak o vhodnosti vypinani vertikalni synchronizace jsem psal uz v prvni odpovedi, v benchmarcich urcite, ve hrach NE a za tim si stojim.

Odpovědět0  0
Mirek | 12.9.200218:51

Tak mi pripada, ze nemluvim cesky nebo co :)
K tomu VSyncu, jestli je to dobre mit ve hrach zapnute nebo ne se muzem hadat, ja zlomy neregistruju, kazdopadne o tom jsem nemluvil. Mluvil jsem o tom pripadu, kdyz vykon v te hre benchmarkuju. Se zapnutym VSync toto samozrejme nemuzu delat. A kdyz uz, tak ten vysledek nesrovavam ho s kartama, ktery ho maji vypnuty.
A za druhe, to vim taky, ze driver hlasi schopnosti, ale emulace bude samozrejme udelana tak, ze hlasi ze ji ma, a ne ze ma nejakou nahrazku nebo dokonce vubec :) Nejsem programator, takze nevidim do DirectX, ale to ze hlasi "zpusob jeji realizace", o tom si dovolim pochybovat... Zatim jsem v zadnem diag. programu nevidel, ze by toto hlasil. Je tam neco jako 3D capabilities a tim to hasne. Bud tu danou fci karta podporuje a muzu ji vyuzivat, nebo ne. I v pripade, ze by se snad nejake SW provedeni hlasilo, tak to neznamena, ze to nemuzu pouzit a zbenchmarkovat. Zrovna v pripade teho Vertex Shaderu se ukazalo, ze to SW provedeni nejaky radovy handicap neni.
A jeste jedna drobnost... neda mi to, ale mam silny dojem, ze onen Vertex Shader byl uz v DirectX 7 a ne 8 jak jsem se docetl... v 8 byl novy Pixel Shader. Ale ruku do ohne za to nedam :)

Odpovědět0  0
Pike | 13.9.20022:44

Cesky jste mluvil, nicmene jste mluvil o HRACH nikoli BENCHMARCICH za pomoci her a to jsou dve naprosto odlisne veci. Mimochodem obe varianty jsem zminil a popsal proc Vsync tam ano a proc Vsync tam ne.

Nemusite byt programator abyste pochopil, ze napriklad "zpusob jeji realizace" muze byt pouha polozka "software emulated", tudiz zarazeni do skupiny Pure Hardware T&L je razem zamitnuto (viz dale). K emulacim tohoto typu jsem dosti skepticky, nechci verit ze jsou schopny uplne substituovat plny HW. To ze nahodou v jednom z testu vysel velmi dobry vysledek jeste neznamena ze vsechno je OK, viz moje formulace: "...ukazuje se (alespoň zde)...".

O tom ze je Vertex Shader az v DX8 jste se docetl kde? Ja se tedy o tom jeste nezminil, i kdyz je to pravda.

Jeste se vratim k predeslemu, pisete: "Pokud je karta uvadena jako podporujici DX 8.1, tak by (at uz technicky jakkoli) vertex shader podporovat mela, ne?" - Xabre je kompatibilni s DX 8.1, ale neni "kompatibilita" jako kompatibilita. Ma T&L jednotku s Pixel Shadery 1.3 DX 8.1, neobsahuje ale Vertex Shadery respektive je nema PLNE HW implementovany, je to tak napul. Presneji, videocip je uznan jako kompatiblilni se specifikaci DX 8 shaderu, ma-li HW implementovan alespon jeden z pozadavku na tento HW. V pripade Xabre je to u VS 16 vertexovych vstupnich registru. 96 registru pro konstanty a 12 docasnych a dalsi uz ale chybi - jsou emulovany.
Dale: "Takze 3DMark by s tim nastavenim mel jet taky, aspon se mi to zda logicke :)" - Logicke to mozna je, pravda uz tak ne. S DirectX 7 prislo HAL, uvedenim shaderu v DX 8 prichazi PureHAL, ktery je definovan pro zarizeni PLNE podporujici specifikaci DX 8 shaderu s MINIMALNIM SW interfacem mezi softwarem a hardwarem.

Odpovědět0  0
Mirek | 13.9.200210:48

Ted to nemuzu najit, mel jsem dojem ze to nekde receno bylo... No duvod je ten, ze test vertex shader v 3DMarku bezi i na starych geforce 2... nevim jak na ostatnich kartach... ktere se uvadeji jako DX7 :)
Ale mozna predbehly dobu a implementovaly z 8 aspon vertex shader, to nevylucuju :)

Odpovědět0  0
Pike | 13.9.200211:26

V tom pripade by nejvice predbehli dobu uz TNT a pod., na kterych ten test bezi taky, VS jsou emulovany pomoci CPU.

Odpovědět0  0
LoWang | 13.9.200212:46

Šmarjá tady se snad mluví o výkonu karty SiS Xabre a je jasné, že tedy nemluvíme o tom, zda je vhodné mít zaplý nebo vyplý Vsync a jestli se potom obraz ve hrách kazí nebo ne! Při testování karet se přece berou hry, 3Dmark i všecky možné jiné "*marky" za benchmarky ne?
No nic už to nebudem rozvíjet, hlavně že je jasno:)

Odpovědět0  0
Miroslav Vasko | 13.9.200212:51

A vida, jak pekne to behalo .-)

Odpovědět0  0
Pike | 13.9.200217:39

No ja v tom jasno mam, jenze kdyz nekdo neumi neco pochopit nebo to dobre precist tak to je pak tezke...

Odpovědět0  0
Mirek | 13.9.200217:47

Hehe to rika ten pravy - myslim ze to nebylo mineno na me ;) A ta nevypnuta vsync pri "testovani" jen potvrzuje, ze zamyslet by se mel spis nekdo jiny :)
Mno ale uz by bylo mozna dobre diskusi ukoncit, ne? :)

Odpovědět0  0
Pike | 13.9.200217:55

Ach jo, nevim kdo v te diskuzi vic prokazal ze necemu nerozumi.

Odpovědět0  0
Mirek | 13.9.200218:11

No dobre, tak ja jeste odpovim :) Ja nikdy netvrdil ze rozumim vsemu :)
Nekdo tu furt mlzi a neprizna, ze tak jak byl test provadeny (u nektere karty vsync zapnute, u jine vypnute apod.) znamena, pokud ho nejaka hra nevypne, coz se dost mozna stalo, ze by bylo mozna mnohem lepsi, kdyby onen "test" nebyl vubec pouzit :)
Jeste by me docela zajimalo, podle ktereho zpusobu se urcovalo, ze u ATI ho vsude vypnu, u sis ho necham vsude zapnuty a u geforce vypnu v OGL (nebo jak ze to bylo presne :)) To bylo bozi vnuknuti nebo to melo nejaky ucel? Treba polepseni skore ATI? :)

Odpovědět0  0
Pike | 14.9.20023:05

Velmi prosta odpoved: Napadlo vas, ze by ho treba nekdy taky vypnout neslo? Nebo si myslite ze jsem jen z ciste radosti tu zapnul, tam zase vypnul...? Je jen moje + ze uvadim s jakou synchro byly testy provadeny, resp. jakou synchro jsem nastavil v ovladacich. Prestoze ji vypinaji temer vsechny benchmarky a ve vetsine her tato moznost take je, tak ji vypinam i pomoci driveru (tohle jsem uz zminil ve sve prvni odpovedi na vas prispevek: "Proto vzdy vypinam synchro primo v systemu (napr kvuli Unrealu, atd.) POKUD TO JDE.", proto nechapu kde stale odvozujete ze si ji zapinam jak chci nebo ze ji snad aktivuju schvalne). Nevypnuta synchro u nVidie (DirectX) neovlivnila zadne testy, vsechny pouzite DX zalezitosti maji moznost Vsync vypnout sami. U Xabre byl Vsync pod obemi API aktivni, nesel beznym zpusobem vypnout. Ano, mohl jsem prochazet registry a snad bych ten klic i nekdy za den, dva, nasel, ale tolik casu jsem bohuzel nemel. Dalsi moznosti bylo (kdyz uz tam ten Vsync byl) zvednout obnovovaci frekvenci monitoru, ale obdobny problem, klic jsem sice mel a jeho struktura zase tak slozita nebyla, ale presto mela Xabre informace o refreshi ulozene i jinde, takze ani zde jsem neuspel. Ale jediny test ktery tim byl ovlivnen byl Unreal, jak uz jsem priznal vyse, mel jsem tuto skutecnost u Unrealu uvest, sice si myslim, ze Xabre by si i tak moc nepolepsila, ale v tomto pripade uznavam ze jsem se mel o tomto zminit.

Odpovědět0  0
Mirek | 14.9.200211:35

No odvozoval jsem to z toho obhajovani zapnuteho vsync vyse, no hlavne ze se ujasnilo, ze to neplati pro benchmarky :)
Nevim jak vypada primo ten Unrealovsky test, ale pokud podobne, jako jine - tj. FPS tam skacou treba v rozmezi 40 - 150 a pocita se prumer, tak to mohlo SiS poskodit i hodne vyrazne. Podle mne se to tam nemelo ani psat, ale takovyto nekorektne provedeny test vyhodit. Ale hlavne ze uz se vse vysvetlilo :)

Odpovědět0  0
Pike | 14.9.200216:37

Tak tak ;)

Odpovědět0  0
LoWang | 13.9.200212:50

že se nestydíš to o sobě ještě takhle veřejně prozrazovat!

Odpovědět0  0
LoWang | 13.9.200212:57

Myslíš, že ten podvod se projevuje jen v Quakovi anebo všude? To by mě teda docela naštvalo a určitě bych se snažil v registrech zapnout normální kvalitu zobrazení. Sorry jestli to je v tom článku na x-bitlabs, já to ještě nečet...

Odpovědět0  0
PetrP | 11.9.200218:52

Nešlo by článek doplnit o obrázky z her (popř 3DMarku) všech 3 karet porovnání kvality zobrazení ? Hodně by to pomohlo při výběru ...

Odpovědět0  0
Dino | 12.9.20027:04

Kvalita obrazu je lepsi jak u GF2 a o neco malo horsi jak u GF4 TI4200.

Odpovědět0  0
Tomik_one | 12.9.200212:38

Ríkej si co chceš SIS má kvalitní čipováé sady SIS735 745 645 jsou velmi výkoné a stabilní

Odpovědět0  0
Martin | 11.9.20029:23

to uz necham na lidech. jestli je zajima milion grafů nebo strucne jasne receno, co je tato karta zac.

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 11.9.20029:31

Pane kolego naprosto se shodneme, čtenáři si sami rozhodnou, čí recenze se jim líbí víc.

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 11.9.20029:36

Já jen doplním, že nejsem autorem recenze, tu dělal kolega Pike.

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 11.9.20029:35

Osobně patřím již cca rok mezi příznivce čipsetů SIS. Mám doma již druhou desku s tímto čipsetem a jsem maximálně spokojen. Na Xabre jsem se opravdu těšil a chtěl jsem si ji dopřát k vánocům :-). Jenomže pak mi přišla pod ruce a srovnal jsem ji s Radeonem 9000. Kvalita obrazu o ovladačích ani nemluvě je u Xabre výrazně horší (interne jsem to s kolegou nazvali jinak, nepublikovatelně) a rozhodně bych ji nebral. Můj současný favorit je Radeon 9000.

Odpovědět0  0
Pike | 11.9.200210:27

Nainstalujte si patch na 3DMark, jedna se vlastne o novy Build 330, ma neco malo pres 2 MB a je ke stazeni na www.madonion.com, pak bude vse v poradku.

Odpovědět0  0
Tomik_one | 11.9.200215:47

Chtel jsem to již napsat ráno ale nějak vám to tu nefungovalo. Je to opravdu dobrá první podrobná recenze na SIS XABRE a kvalita článku respektive podrobnost článku je u Vás mnohem vyšší. Na to že jste měl na recenzi jen pár dní je to vskutku dobrá práce. Pár maličkostí Vám sice uniklo stejně jako mě :-))ale nikdy se tonedá vychytat 100 procentně.

PS : To Vám upřímně píše 1 autor článku na serveru pretaktovani

Odpovědět0  0
Ondřej | 11.9.20029:14

Kdo subjektivně řekne jak karta zobrazuje - myslím tím kvalitu zobrazení (např porovnání mezi MATROX, ATi a GeForce ...)

Díky

Odpovědět0  0
Ondřej | 11.9.20029:14

Kdo subjektivně řekne jak karta zobrazuje - myslím tím kvalitu zobrazení (např porovnání mezi MATROX, ATi a GeForce ...)

Díky

Odpovědět0  0
Dino | 11.9.20027:21

Tak tu kartu jiz od minuleho tydne vlastnim, a chci poprosit o radu, v 3DMArk 2002 v testu Advanced Pixel schader me test hodi nejakou chybu a neprovede ho nevite cim to je???Mel jsem nainstalovane i nejnovejsi stazene ovladace.
Dik

Odpovědět0  0
Vladanus | 10.9.200223:33

no nedavno sem se rozhodoval mezi xabre a radeon 9000 (jaka nahoda) nakonec sem podle vsech mohnych recenzi, atd. vybral radeon, ktery byl podle nich daleko lepsi i vykonem, ale u vas to tak nevipada... jinak sem ted dost nasrana ze nikde nepsali o tom zprohledneni zdi... kdybych o taom vedl tak ted nemam doma radeon (s daleko lepsi kvalitou obrazu - subjektivni) ale xabre 400 (ale 64 mb vrezu) od joltechu (s horsi kvalitou, ale delane primo pro onlinehry) no ted uz je na to pozde ale. :)

Odpovědět0  0
Tomik_one | 11.9.20028:18

Souhlasím s autorem že je to první česká podrobná recenze, mimochodem XABRE jsou k dostání jen od čtvrtka minulého týdně a tak smekám klobouk před tak pěknou a podrobnou recenzí. Dalo to jistě moc práce.

PS : Moje recenze, pravda byla první ale není ani zdaleka tak ne podrobná i když závěry jsou v celku totožné :-))

Odpovědět0  0
Tomik_one | 11.9.20028:20

Souhlasím s autorem že je to první česká podrobná recenze, mimochodem XABRE jsou k dostání jen od čtvrtka minulého týdně a tak smekám klobouk před tak pěknou a podrobnou recenzí. Dalo to jistě moc práce.

PS : Moje recenze, pravda byla první ale není ani zdaleka tak podrobná i když závěry jsou v celku totožné :-))

Odpovědět0  0
Tomik_one | 11.9.20028:20

Souhlasím s autorem že je to první česká podrobná recenze, mimochodem XABRE jsou k dostání jen od čtvrtka minulého týdně a tak smekám klobouk před tak pěknou a podrobnou recenzí. Dalo to jistě moc práce.

PS : Moje recenze, pravda byla první ale není ani zdaleka tak podrobná i když závěry jsou v celku totožné :-))

Odpovědět0  0
amare | 10.9.200219:10

Jen ten úvod "známá svými kvalitními čipovými sadami" no to je k posmání!

Odpovědět0  0
Romik | 10.9.200217:04

POZOR!!!POZOR!!!POZOR!!!POZOR!!!
SIS cheatuje.Výsledky neberte vážně.Výkon je nadhodnocen základním nastavením kvality obrazu.Při nastavení na stejnou kvalitu obrazu,jako např. G3Ti (jde to pouze v registrech windows), klesá výkon v 3Dmarku až o 2000 !!!!!! U Quaku je pokles např. z 170 f/s na 78 f/s.Je to pěknej podvod,přišli na to v X-bit labs.Kuk na www.xbitlabs.com/video/xabre400/index2.html

Odpovědět0  0
Tomcat | 10.9.200215:19

První neprvní... je to šrot :-/ Díky ovladačům to bude zachvíly pohřbený jako Kyro a spol.

Odpovědět0  0
hehe | 10.9.200212:36

njn se dalo cekat..sis je levne reseni a nic vic:)

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 10.9.200212:38

Hluboce se omlouvám a anonci na homepage jsem změnil podle reálného stavu. Skutečně to není první česká recenze, ale zcela jistě je to první PODROBNÁ česká recenze :-)

Odpovědět0  0
Leppard | 10.9.200213:01

S TIMTO 100% SOUHLAS, IKDYZ TY KARTY JSOU V CESKU UZ PRES TYDEN... :-)

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 10.9.200213:15

Pokud vím tak se prodávají od minulého týdne. Respektive jsem ji dostali minulý týdne s tím, že dřív to nešlo...

Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.