Sapphire Radeon 9550 - přetaktujte mě!
20.9.2004, Zdeněk Kabát, recenze
ATi poslední dobou plete hlavy všem svým zákazníkům a vypouští na trh Radeony s novými modelovými čísly. Zatímco Radeon 9250 je spíše matení trhu, 9550 již svému číslu dostál - jde o lehce podtaktovaný Radeon 9600. Cena je také o něco nižší, ale co je nejlepší, karta lze ideálně přetaktovat..
Kapitoly článku:
- Sapphire Radeon 9550 - přetaktujte mě!
- Popis karty a příslušenství
- Syntetické testy
- Herní testy - Quake 3, Wolfenstein, Comanche 4
- Herní testy - UT2003, UT2004, Call of Duty, Halo
- Přetaktování a závěr
Herní testy - UT2003, UT2004, Call of Duty, Halo
Graf 11 - UT2003 Flyby
Graf 12 - UT2003 Botmatch
Velmi slušných framerate dosáhl Radeon 9550 i v UT2003, kde se umístil mezi standardní a odlehčenou verzí GeForce FX 5700. Horní hranice u Botmatche je zde ovlivněna výkonem procesoru a paměťového subsystému.
Graf 13 - UT2004 Flyby
Graf 14 - UT2004 Assault
K UT2004 snad netřeba cokoliv dodávat, snad jen onen výraznější pokles u vyššího rozlišení ve Flyby.
Graf 15 - Call of Duty
Graf 16 - Halo: Combat Evolved
Pokles výkonu oproti GeForce FX 5700 na výrazně vyšších frekvencích není vůbec nejhorší. U Call of Duty je opět vidět závislost na výkonu zbytku systému.
Graf 11 - UT2003 Flyby
Graf 12 - UT2003 Botmatch
Velmi slušných framerate dosáhl Radeon 9550 i v UT2003, kde se umístil mezi standardní a odlehčenou verzí GeForce FX 5700. Horní hranice u Botmatche je zde ovlivněna výkonem procesoru a paměťového subsystému.
Graf 13 - UT2004 Flyby
Graf 14 - UT2004 Assault
K UT2004 snad netřeba cokoliv dodávat, snad jen onen výraznější pokles u vyššího rozlišení ve Flyby.
Graf 15 - Call of Duty
Graf 16 - Halo: Combat Evolved
Pokles výkonu oproti GeForce FX 5700 na výrazně vyšších frekvencích není vůbec nejhorší. U Call of Duty je opět vidět závislost na výkonu zbytku systému.