Sapphire Radeon 9800XT: Plyn až na podlaze!
3.11.2003, Martin Štěpánek, recenze
Evoluce na poli grafických karet pokračuje stále kupředu. Dnes se můžeme setkat s novou kartou od firmy ATI. Nejedná se ani tak o evoluci, jako spíš o inovaci a tomu také odpovídá označení jádra R360 (proti původnímu R350). Do redakce se nám na první sérii testů dostala karta od jednoho z největších výrobců karet s čipy ATI, od firmy Sapphire.
Kapitoly článku:
- Sapphire Radeon 9800XT: Plyn až na podlaze!
- Popis grafické karty Sapphire Radeon 9800XT
- Dokončení popisu karty
- Testy - 1.část
- Testy - 2.část
- Testy - 3.část (Unreal Tournament)
- Testy - 4.část
- Závěr
Unreal Tournament 2003
V benchmarku Unreal Tournament 2003 jsou výsledky téměř vyrovnané. Především v 1024x768 jsou rozdíly v řádech desítek procent. Ve FlyBy a 1600x1200 se pak nepatrně zvětšuje odstup Radeonu 9800XT.
Unreal Tournament 2003 (FSAA 4x a AF 8x)
Se zapnutým FSAA4x a AF 8x se můžeme setkat s podobnou situací jako v předchozích případech. Radeon 9800XT se více odděluje od zbylého startovního pole.
V benchmarku Unreal Tournament 2003 jsou výsledky téměř vyrovnané. Především v 1024x768 jsou rozdíly v řádech desítek procent. Ve FlyBy a 1600x1200 se pak nepatrně zvětšuje odstup Radeonu 9800XT.
Unreal Tournament 2003 (FSAA 4x a AF 8x)
Se zapnutým FSAA4x a AF 8x se můžeme setkat s podobnou situací jako v předchozích případech. Radeon 9800XT se více odděluje od zbylého startovního pole.