Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
23.4.2002, Pavel Švéda, recenze
Minulý týden k nám do redakce dorazila sestava se zatím nejvýkonnějším procesorem firmy AMD – Athlonem XP 2100+. Její další HW vybavení rozhodně stojí také za zmíňku: LeadTek GeForce4 Ti 4600, 512 MB RAM a pevný disk Western Digital o kapacitě 100 GB. Nejvíce Vás zřejmě budou zajímat výsledky testů, ty recenze samozřejmě přináší také a rovněž obsahuje srovnání se současným nejrychlejším konkurentem Intel P4 2,4 GHz.
Gen | 16.6.200212:58

nekterý úvahy tu jsou zajímavý, jiný dost ubohý.
já si myslím že P4 je troch vylepšená P3. Musí se uznat že P4 mají dokonalou paměťovou sběrnici,ale to je tak jaksi vše.

Odpovědět0  0
FX | 15.6.200211:03

hmm...jsem laik a na nic si tu nehodlam hrat..chtel bych jen trosicku objektivni srovnani Northwooda a XP, protoze se taky rozhoduju pro koupi jednoho z vyse uvedenych...
jako clovek, co pracuje s 3d grafickymi programy na Win XP Profi bych strasne ocenil nejake zhodnoceni...neco, co mluvi fakty.

-nevite, co je pravdy na tom, ze win XP jsou optimalizovany pro AMD? Prej byly na techto procesorech vyvijeny...
-jsou oravdu nvidie optimlaizovany pro AMD? :-)
-GE force 4 nebo Radeon?
-co ty neuveritelne drahe chladice pro AMD, ktere maji intely v cene?

za pripadne info predem dekuju...

Odpovědět0  0
psycho.army | 5.5.200219:42

Dobrej pokec:o)))

Odpovědět0  0
miloge | 14.12.200219:25

Tvoje babička je jasná, di se bodnout s nějakým taktováním. To je jasný že nevýkonej procesor pude přetaktovat víc než výkonej. To je jako bys tlačil dvě auta-Jedno bez motoru(intel), a druhý s motorem(Amd)-který asi tak roztlačíš rychlejc???

Odpovědět0  0
Smith | 15.12.200210:34

Srovnej si Athlon XP 1800+ (1,5GHz) a Pentium 4 1800MHz, a uvidíš který procesor je rychlejší.

Odpovědět0  0
KavKa | 1.5.200213:34

Vážení, tady je vidět, kam až spěje někdy absurdní vůle vytvořit co nejrychlejší procesor pocházející z pro dnešní dobu překonané instruční sady "i486". To máte úplně stejné, jako kdyby jsme si před 15 lety kopupili Trabanta a dneska jsme tleskali tomu, že v Trabantu vyvinuli lepší motor, převodovku a dokonce i plechovou kastli. 667 MHz PowerPC (Apple, vážení přátelé) poráží 2GHz Pentium na plné čáře. Dokud se naši "rivalové" nedohodnou, že definitivně opustí "i-486", nemá význam sledovat jejich souboje.
Znovu podotýkám, že jde o boj, kdo první přidělá Trabantu raketový pohon.

Osobně si myslím: nač je mi CPU na 1,5-2,5 GHz, když nejslabší články - HaDDr, CD, DVD komunikují na (U)ATA(PI)? Systém je tak výkonný, jako jeho nejslabší článek. Sázím sto ku jedné", že 1 GHz P3 nebo AMD s perifériemi SCSI a jinak průměrnými parametry RAM (100Hz-128MB) atd. předeběhne své mladší a výkonnější bratříčky s perifériemi (U)ATA(PI).

Otázka zní: co chcete s 2 GHz CPU dělat? Stříhat hudbu, film, komunikovat s delfíny nebo počítat trajektorie planet nebo vzdušných proudů na planetou? Pokud ano, tak vězte, že to půjde tak rychle, jak vám HaDDr bude sypat data, pokud nebudete mít RAM tak velkou, že tam bude natažená třeba 500 MB databáze (ale tahat se tam bude zase z HaDDru).
Na Accesové databáze, (de)kódování MP3, ripování DVD a spoustu dalších denních ptákovin mi stačí max. CPU 1,2 GHz a 256 RAM 100-133 MHz a ostatní běžné periférie.

Je nejvyšší čask zamyšlení - tedy alespoň ve vývojových laboratořích WINTELU a AMD. Ale o tom až někdy jindy.

Odpovědět0  0
z@mis | 29.4.200218:31

Tento procak se prodava ze peknou cenu, protoze jde krasne pretaktovat i o 800 MHz (tj. o 50% !!!).

Intel (P4) je na stejnejch (podobnejch) frekvencich pomalejsi proto, ze zvolil jinou architekturu (viz. nejakej clanek na PC tuningu), ktera se zameruje na ZVYSOVANI PRACOVNI FREKVENCE PROCESORU.

@

Odpovědět0  0
Deep Blue | 30.4.20028:50

A co tim chtel autor rici? To ze jej AMD vzdy stejne dozene, za mensi cenu a s lepsim vykonem? :)

Odpovědět0  0
Marekpolák | 1.5.200221:17

To je dobrej vál, české slova. Jahahaha.

Odpovědět0  0
Filip | 3.5.20020:15

Romiku, ty jsi ale vůl ! Taky si uvědom, že nejde jen o CPU. P3 má fsb 133Mhz, čímž se značně degraduje rychlost pamětí, díky níž se celková výkonnost systému propadá pod P4 a Athlon XP. Víš ? A než tu budeš psát ty svoje voloviny, tak se nauč alespoň česky. Kdo to má po tobě překládat ! A pokud jde třeba například o hry, tak tam jsou výsledky na P3 o dost pomalejší, než na XP nebo P4. Ono totiž jestli je přenos v PC133 paměti 1GB/s a nebo 2GB/s u DDR, tak to je sakra rozdíl.

Odpovědět0  0
Filip | 3.5.20020:27

Pospo, jak už jsem naznačil výše. Výkon CPU a výkon PC jako takového, jsou naprosto rozdílné věci, to si všichni uvědomte, proboha ! A cena ? Vždyť Athlon XP 1900+ (1.6Ghz) stojí stejně, jako P4 1.6Ghz Northwood s 512kb cache. A pokud na P4 použiju RIMMy, tak jsem výkonnostně někde úplně jinde, než nějakej Tualatin, nebo XPčko. Navíc pokud tuhle P4 taktnu, tak mám PC, které nechá daleko za sebou jak Tualatin, tak XP. Navíc XP je s tou teplotou fakt dost hrozný.

Odpovědět0  0
Defensor | 4.5.20029:08

Tak si to kupte! :) Ty RIMMy Vam tedy moc nepomohou a co se tyce vykonu... Pretaktjete-li alespon na 1900 mate sanci, ze Athlon nekdy predbehnete, ale pokud proti sobe postavite tu Vasi P4 1,6 GHz a novy Thoroughbred 1900+ se ztratovym tepelnym vykonem 58,6W a oba pretaktujete (ono to totiz pujde velmi dobre i na druhe strane) tak si P4 ani neskrtne.

Odpovědět0  0
Salam | 26.4.200212:15

To je pěkný....
V blízkej době si chci koupit nový PC. Nejsem příznivce ani Intelu ani AMD (nyná používám PIII), ale zdá se mi, že Intel (s ohledem na cenově srovnatelené procesory) je prostě pomalejší. Na AMD je sice blbá ta teplota ale já chci XP tak 1900+ a rozhodně ho nijak nebudu taktovat a hodlám na co case přidělat díru a přidat velkej větrák celýho MBD.

P.S. Proč si lidi který se oháněj tím že chtěj je nejlepší nekoupí nějakej procesor pro servery s megovou cache :-).... Xeon nebo tak něco. Taky by mě moc zajímaly výsledky s Athlonem MP.

Odpovědět0  0
Petr | 24.4.200221:31

Testy použité v článku nejsou k ničemu. Kdo dnes paří Q3Arena na 2,4GHz mašině. Co to testnout na modifikovaném Q3 enginu, třeba wolf nebo MOH:AA. A další testy - no hrůza! Takle výkon v Photoshopu, premieře, 3DS,atp. to je věc, která u mě při volbě procesoru rozhoduje. Že ten má takhle rychlé FSB, takhle velkou L1,L2 cache, tolik MHz - to je vo ničem. Rozhoduje realita. Přijďte konečně s testem na aktuálních reálných a použitelných aplikacích. Mě by zajímal výkon P4/2,4 V preimeře6.0 - prej je v tom P4 nejlepší. Ale nevím, když šlo o reálný výkon, AMD s K7 mělo vždy navrch.

Odpovědět0  0
Defensor | 25.4.20021:44

Cituji Vás: "Testy použité v článku nejsou k ničemu..." autor bude jistě velmi šťasten :). "Že ten má takhle rychlé FSB, takhle velkou L1,L2 cache, tolik MHz - to je vo ničem..." naopak, má-li jeden více a přesto je pomalejší bude zřejmě někde chyba. "Rozhoduje realita. Přijďte konečně s testem na aktuálních reálných a použitelných aplikacích. Mě by zajímal výkon P4/2,4 V preimeře6.0 - prej je v tom P4 nejlepší. Ale nevím, když šlo o reálný výkon, AMD s K7 mělo vždy navrch..." člověče, vždyť Vy si protiřečíte!

Odpovědět0  0
Slam | 25.4.20029:05

> Davit k. je pako. Větší hovadiny jsem ještě neslyšel.P4 se výkonově vůbec nemůže srovnávat s k7

...to mas pravdu, to Tve milovane DMA (zrcadlove) je i podle tohoto testu ten na konci peletonu...


> a mimochodem ani s P3.

...co tady otravujes s ob 2 generace starym procesorem, ktery se uz ani nevyrabi?!? Mozna proto, ze i takhle stary CPU ma pokrocilejsi koncepci nez tebou milovane varice...


> P4 je navržena na vysoké frekvence

...a diky tomu vede. Upocene zacouzene AMD nema ani na to, aby dosahlo stupne integrace, co ma P4 uz od konce lonskeho roku, nema poradny cipset a jak sam pises, ani chlazeni...



> to ukončil, nemáš o procesorech ani páru,tak radši nemisli.

...no hlavne ze ty myslis (a s mekkym "i"), chytracku, ale hlavou to asi nebude...

Odpovědět0  0
Pospa | 25.4.200211:24

Aha...tak ja nesmim bejt vulgarni...tak to je teda v p....i, to si musim dat pozor ;-) Ono totiz kdyz si nekdo jde koupit P4, ktery je mozna o neco rychlejsi nez AMD, ale vic nez jednou tolik drazsi, jenom kvuli tomu, ze nepotrebuje tolik chladit, se to asi ani jinak vyjadrit neda. Co se tyce P3 tak nevim, Slame, jestli si ho nekdy videl (mluvim o Tualatinu) v nejakejch testech, ale na stejny frekvenci je opravdu rychlejsi nez P4. Mel by ses nejdriv poradne informovat nez napises blbosti. S tim, ze P4 je rychlejsi diky svoji frekvenci mas samozrejme pravdu, ale vsimni, ze ne ve vsech testech je opravdu rychlejsi. A to mi prijde smutny...za 20 litru bez dane muzes mit srovnatelnej procesor s AMD, kterej stoji 9 bez dane...jestli ti to za to stoji, kup si ho. Ale nam obycejnejm lidem staci dost dobrej varic za min nez polovinu nejakyho podelanyho procesoru, kterej si kupujou akorat lidi, kteri nevedi co to vlastne je a nechaj se oblbnout prave tema obrovskejma MHz a platej za to jak troubove...a nebejt AMD, platili by 2x tolik...

Odpovědět0  0
Radek Havel | 25.4.200211:26

Uz to zase zacina Amd vs Intel :o)

Odpovědět0  0
Romik | 25.4.200211:48

Davit je pako , ale ty ještě větší.
-to Tve milovane DMA (zrcadlové) je i podle tohoto testu ten na konci pelotonu.-
Nemiluji AMD, celí život jsem používal intel a zatím se nechystám to měnit.Ovšem na rozdíl od tebe jsem objektivní. Koukni se radši na jiné testy např. Pctuning.1,7Ghz AMD je ve většině testů na úrovni P42,4Ghz . Dokud nebudou aplikace psané na míru SSE2 , tak je intel v pr.
-co tady otravujes s ob 2 generace starym procesorem, ktery se uz ani nevyrabi.-
1. Procesor se stále vyrábí (verze tualatin) a to jak pro servrové , stolní(celeron), tak i mobilní stanice.
2. Koncepci má opravdu výbornou , rozhodně lepší než P4.
-a diky tomu vede. Upocene zacouzene AMD nema ani na to, aby dosahlo stupne integrace, co ma P4 uz od konce lonskeho roku, nema poradny cipset a jak sam pises, ani chlazeni.-
1. Vede leda tak v přetaktovatelnosti. J Co bychom neudělali pro zvýšení už tak nízkého výkon že ?
2. Hlavně že intel má skvělej čipset. Nejlepší čipsety pro ně vyrábí druhé firmy , které vyrábí takřka to samé i pro AMD. Mimochodem NVDIA pro intel nedělá a to co má v sobě Nforce ,o tom se může intelu leda tak zdát.
S tím i běž do pr. Holt někdo nemyslí a někdo má v hlavě SLAMU.

Odpovědět0  0
Radek Havel | 25.4.200211:23

Bzyl jsem vzdy nejtvrdsim zastancem AMD a to diky cene a moznosti taktovani,coz se ovsem v posledni dobe meni.P4 jde opravdu dobre pretaktovat,ale to co se nam ukazuje na inetu to jsou vetsinou taktovani s dusikem.A uznejte , ze hnebudete mit doma porad pripojeny dusik.
Pockam si na test 1.8 vs 1.8 a uvidime a jestli Stepan bude souhlasit rad bych to i pretaktoval.

Odpovědět0  0
Honza | 25.4.200212:19

Takze osobne preferuji AMD:-)) Mam doma Durona na 1Ghz a jsem s nim nadmiru spokojen. Pred tim jsem mel Cel600, P75, 286ku a C64.

Kazdy z techto dvou vyrobcu a jejich procesory maji neco do sebe. Ale protoze u mne existuje jiste financni omezeni, davam prednost (a vubec mi to nevadi) levnejsim procesorum od AMD. Ostatne v budoucnu az mi nebude stacit vykon meho Durona tak presedlam na Athona XP.

Odpovědět0  0
Honza | 25.4.200212:37

"vcelku korektni porovnani". Ja musim opetovne vyjadrit svuj nazor, ze mohlo byt dosazeno mnohem "korektnejsiho" porovnani. Kdyby nekdo chtel, ...

Pokud jsem o to, ze jste porovnavali 2 "nejsilnejsi" procesory, nemel jsem nic proti. Ostatne tak byl pojat clanek. (Ovsem zajimavejsi by bylo do techto testu pribrat jeste setavu osazenou procesorem p4 na 2,1 Ghz.)

Pokud jde o graf. kartu, taktez nic nerikam. Ale jadro pocitace a jeho sila vetsinou (dle meho nazoru) vychazi predevsim ze zakladni desky, procesoru, pameti a graf. karty. To jsou 4 hlavni prvky, ktere ovlivnuji vysledky vetsiny modnich testu. Ja kritizuji vyber predevsim onech dvou dalsich prvku. Tedy zakladni desky (i kdyz mozna je jejich vykon podobny ci stejny - v tom pripade zde mohl byt odkaz na seriozni stranky, kde bylo jejich porovnani provedeno) a pameti.

Co se reklamy na Levi tyce, je dle meho nazoru prvni stranka Vaseho clanku, kde jde o "popis sestavy", reklama. Pokud by o reklamu neslo, vypadalo by to opravdu jinak. A Vase kritika ohledne vyberu chladice. Vse opravdu tvrda kritika:-)) Myslim, ze prinos Vaseho clanku pro danou firmu je celkove kladny, i pres tuto "kritiku". A maximalne by mohl vest u mene zkusenych uzivatelu k vyberu sady s P4 nebo by zadali lepsi chladic. Stejne by nevedeli, co presne maji chtit.

Nicmene me Vase reklama moc nezajima. Takove veci je clovek zvykly preskakovat a nebrat v uvahu a hledat jadro clanku. A zde slo o onu neporovnatelnost....

Jinak diky i za takove clanky. Cloveka to v dnesni dobe alespon donuti premyslet.

Odpovědět0  0
Marek Polák | 29.4.200218:13

Další kterej to nechápe. Cha cha.

Odpovědět0  0
Defensor | 1.5.20028:39

Bohužel nechápete Vy . . . :(

Odpovědět0  0
Marek Polák | 1.5.200221:06

Ten T-bred je fakt supr. Snad jim to pude taktovat dlouho. Jo ten test T-bred vs. Palomino je taky supr, je tam vidět nárust výkonu.

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 1.5.200221:28

Nárůst výkonu tam skutečně je, jenomže spíše než v procentech se pohybuje v promilých. Což je na úrovni statistické chyby. Jinak, taky doufám, že půjde rozumě taktovat :-)

Odpovědět0  0
Tarzan | 24.4.200211:09

nechapu, jak se jim podarilo na Athlonu dostat teplotu nad 50 stupnu. Ja mam Athlona XP 1600+, taktnuteho na 1900+, s tim samym chladicem a teplota byla maximalne 45 stupnu, pri 1,5 hodinovem zatizeni procesoru na 100%. Rekl bych, ze v testovanem pocitaci byl chladic spatne nasazen a nebyla pouzita teplovodiva pasta dodavana s chladicem. Jinak si to neumim vysvetlit.

Odpovědět0  0
romik | 24.4.200213:07

Davit k. je pako. Větší hovadiny jsem ještě neslyšel.P4 se výkonově vůbec nemůže srovnávat s k7 a mimochodem ani s P3.P4 je navržena na vysoké frekvence ,čímž chce intel dohnat výkonovou strátu.Když už si chceš koupit intel, tak si kup P3tualatim buďto v plné verzi,nebo celeronové.Pro srovnání P3T 1,2Ghz=P4 1,6Ghz !!!!!! Čumíš co? Tak to prostě je. A když ti vadí tolik hluk větráku, tak si kup verzi pro intel. Abych to ukončil, nemáš o procesorech ani páru,tak radši nemisli.

Odpovědět0  0
Marek Polák | 24.4.200219:26

Řekl bych, že P4 je hodně vymakané dražší Celeron. Uvidíme jak dlouho vydrží Athlon XP konkurovat P4. Vyděli jste přetaktování P4? Myslím, že je to předem jasné.

Odpovědět0  0
Marek Polák | 24.4.200219:31

To nikdo nechápete, nebo co hergot. Až bude Athlon XP 2400 MHz bez PR, tak bude P4 Northwood na ani nevim kolik. Viděls, jak se dá lehce přetaktovat.

Odpovědět0  0
Marek Polák | 24.4.200219:36

Asi tak ňák, ale jim to asi nevysvětlíš.

Odpovědět0  0
Defensor | 25.4.20021:52

Ano, Athlon bude stejně rychlý (spíše rychlejší) na nižší frekvenci a o více než polovinu levnější. S nástupem T-bredu výsada přetaktovatelnosti Pentií 4 skončí. Nějaké další "zmatky"? :)

Odpovědět0  0
Kokr | 24.4.20028:49

Marně čekám, který odvážlivec srovná procesory konkurenčních firem na přibližně stejném taktu. Například Athlon XP 1600 ( 1,4 GHz ) s Intelem P4 1,4, GHz, se stejnými, či podobnými pamětmi a na deskách od jednoho výrobce, aby bylo už konečně jasno ....Bylo by po jakékoliv Flame war.

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 24.4.20029:15

Srovnáme, jen si ještě počkáme těch pár dní na plnokrevníka. Northwood 1.8 GHz vs. 2200+ (1,8 GHz), ale bojím se, že výsledek je předem jasný.

Odpovědět0  0
David K. | 23.4.200223:41

Ano, myslim si, ze P4 je opravdu lepsi volbou! Par let jsem uz velkym zastancem AMD ale v posledni dobe prechazim na stranu Intelu. Pokud se podivate na ceny treba P4 s taktem 1.6 GH, tak zjistite, ze vykonove ale prave i cenove se srovnana s AMD!!! Leta patrily "Intely" do cenove vyssi skupiny, nyni se domnivam, ze prave tato (cenova) hladina bude v budoucnosti hodne dulezita. Co mi nejvic vadi na AMD? Moznost okamziteho spaleni CPU a nutnost masivnich vetraku, kteri dokazou opravdu nadelat slusne hluku. A samozrejme, vyssi teploty. Behem mesice si jdu koupit P4 na 1,6 GH, takze jsem sam zvedavej, jestli se muj nazor na Intel nezmeni... (doufam, ze se zmeni k lepsimu :)

Odpovědět0  0
Pospa | 24.4.20028:05

- - - Tento příspěvek byl redakcí odstraněn pro použití vulgárních výrazů - - -

Odpovědět0  0
Honza | 23.4.200214:32

Je hezke, ze jste udelali spostu testu, ale .....

Proc se nesnazite porovnat procesory? Vzdyt se jednalo spise o porovnani vykonu celeho systemu. Mohli jste klidne pouzit desky od stejneho vyrobce, podobnych vykonu. Nejlepe zalozene na chipsetu od stejneho vyrobce (treba SiS). Proste vzit 2 desky o stejnem ci podobnem vykonu. V clanku neni ani zminka, ze jsou podobne rychle. A kazdy se bohuzel (nebo bohudik) nema moznost seznamit s rozdily v jednotlivych deskach u ruznych vyrobcu.

Mohli jste uzit u obou sestav stejne pameti na 266 (nebo 333). Ale proc jste uzili rozdilne? Proc jine disky? (I kdyz zde bych tak velky problem nevidel.)

A chlazeni u AMD? Proc nechate tyrat procesor na 55 stupnich celsia. K takove sestave patri proste poradny chladic. Kdyz uz usetrite tolik tisic u procesoru, proc nekapnout par stovek na vic u chladice?

A nakonec bych chtel rici, ze se melo jednat o porovnani procesoru. Prvni stranka spise mluvi o reklame pro firmu LEVI. Tak ocividnou reklamu jste si mohli odpustit....

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 23.4.200214:55

Sám autor v diskuzi uvádí, že srovnání není zcela korektní. To ale nikdy nebude (a ani být nemůže) u dvou rozdílných procesorů. Pokud se podíváte na skladbu testovací programů pak je zcela zásadní z hlediska výsledku grafická karta a procesor. Procesor jsme použili nejrychlejší současný (již oficiálně uvedený) od každé společnosti (a je to bráno jako test toho nejrychlejšího co může AMD a Intel dnes nabídnout) no a grafická karta je zcela shodná. Tedy ono srovnání je vcelku velice korektní z pohledu maxima co nabídnou dnešní výrobci procesorů.

No a k reklamě na LEVI, o firmě se zmiňujeme v závěru a to v poděkování. To že si LEVI na počítač nalepí svoje nálepky je vcelku pochopitelné. Když už půjčují něco do testu, pak se není co divit, že se snaží ať je vidět od koho to je. No a vážně si myslíte, že by někdo zaplatil za reklamu v které ho docela tvrdě kritizujeme za velmi nevhodně ušetřených pár stovek na chladiči ?

Odpovědět0  0
moje | 23.4.200215:46

Eh máte pravdu. Moc se omlouvám a pro příště si dám pozor.

Odpovědět0  0
Robo | 23.4.200218:02

Takze ty si intelak... vidno to, ukazali ti procesor Amd ktory je lepsi a leacnejsi, aj ked o 600mhz pomalsi. Co ked sa bude testovat processor od Amd, ktory bude mat 2400mhz, tak ako ten P4???? vies okolko bude P4 pomalsi? opolovicu :) a je 2x taky drahy

Odpovědět0  0
SUC_GS | 23.4.200223:24

Ze by konecne nejaka poradna flamewar ??? To uz tady dlouho nebylo

Odpovědět0  0
Chemik | 23.4.200210:52

Tak nějak nevím, Leadtek se k této desce nezná ( alespoň na jeho WWW o ní není zhola nic ), a co ten poslední PCI slot? To je test čtenářů, nebo to nějaký šikmoočko připájel obráceně?

Odpovědět0  0
Spajk | 23.4.200210:56

To jsou absolutni detaily, ktery snad nemuzou ani nikoumu vadit.

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 23.4.200211:09

Předpokládám, že se jedná o vzorky a proto ještě není info na stánkách společnosti. No a k tomu obráznému PCI slotu, jedná se o ACR, blíže se něm dočtete zde:

http://svethardware.cz/sh/Sh1.nsf/1/1B9A4A51F902BC07C1256882002B262A

Odpovědět0  0
Libor Chocholatý | 23.4.200212:21

Při blížícím se upgrade se zaměřím na hlučnost. A tam je spotřeba znát...

Odpovědět0  0
moje | 23.4.20029:56

Nebylo by možné naučit autora některé české slova ? Třeba místo designován je mnohem vhodnější napsat navržen. Už jedna z prvních vět takhle dokáže zkazit dojem z celého článku, který je jinak docela povedený. Prosím autora, aby se pro příště zamyslel a zkusil to napsat česky.

Odpovědět0  0
Petr Fifka | 23.4.200210:27

A co takhle "některá česká slova"! Když už si stěžujete na češtinu... :)

Odpovědět0  0
BrokenHope | 23.4.20020:56

mno jo....ja to rikam porad.Athlon je athlon....sice hodne hreje, ale komu to vadi??Radsi budu met horkeho, vykonneho a levneho Athlona nez cokoliv draheho od Intelu.Clovek musi myslet ekonomicky...:-)

Odpovědět0  0
miro | 23.4.20029:32

hmm, furt nic. zeby ludia dostali rozum?

Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek | 23.4.20029:37

Flame war klidně, ale používejte PROSÍM odborné argumenty !!!

Odpovědět0  0
Kuba | 23.4.20020:35

Pekny clanek, ale flame war muze zacit :-))

Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.