Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
14.12.2005, Karel Polívka, Patrik Steiner, recenze
Počítač od firmy Konsigna (jež produkuje vlastní počítače pod značkou MicroBox) je dalším postaveným na platformě Intel a i zde se setkáváme s procesorem P4 630. Pojďme se podívat, jak si počítač od Konsigny povede.
MadMax_ | 16.12.200516:30
lol, tady me to dokaze rozesmat, kazdy tady ma znalosti hafo, a pritom se bavi o firmach, sestavujici pc sestavy. Kdyz jste tak skveli, tak si to slozte sami? Dyt jsou tam porad ty same dily, ktere se daji koupit i zvlast a jeste na tom usetrite. Porad nechapu jak se nekdo muze rozplyvat nad tim, jak nejaka firma slozila poc. To to tam vevnitr pozlatila nebo co? Lidi, dejte se dohromady...
Odpovědět0  0
eraser (344) | 18.12.200523:21
Práže sa treba zamerať na samotné poskladanie a nie komponenty a potom aj laik dokáže pochopiť ten rozdiel.

Ideálne by však bolo, kedy výrobcovia dostali úplne rovnaké komponenty, potom by som sa veľmi rád pozrel, ako sa s tým každý z nich popasoval.
Odpovědět0  0
MadMax_ | 10.1.200614:41
Ano, ale pokud clovek nema toliko zkusenosti, na internetu se dozvite uplne vsechno, jake komponenty k sobe dou, jak co pridelat co prichytit, navic finty, figle, rady, tipy atd. atd.
Mno ale ne vsichni jsou kutilove samozrejme, pak pripada moznost oslovit nekoho v okoli, kdo sklada sestavy dlouho a ma skusenosti. Zvolil bych radeji jeho a dal mu flasku za sestaveni, nez abych platil kotelne vic prasuli za mnohdy radoby profesioni sestaveni a znacku. lol, svazat kabely, utlumit skrin umi kdejaka lama :­-­)
Mno ale kazdy muze mit jiny nazor, toto je ten muj, takze to berte s rezervou...
Odpovědět0  0
TH | 15.12.200512:36
No a teď si předstacvte, že takových shitů mi projdou rukama desítky za den, brigádníčím v továrně, kde se dělají tyto kompy a ještě PC několika dalších značek a řeknu vám, že to, co se tam vyrábí je humus. Už jsem měl i PACK 3her od Microsoftu k počítači s integrovanou grafikou...
Problém je, že dnes je hlavní cena a když je zákazník blbej a koupí si PC za 10k, tak holt se s tím nedá nic dělat...
Kolikrát vidím, PC, co stojí 20k a nedosahuje výkonu mojí sestavy, co jsem si loni za 20k poskládal...
Složené PC bych si už nikdy nekoupil, to jsou ojebávky největší...
Odpovědět0  0
Alenzo | 14.12.200522:37
Je opravdu vidět, že situace na našem trhu je hrozná. Dále je vidět, že certifikát ISO 9001 je ve vztahu k zákazníku k ničemu. To platí i jiných oborech. Bohužel tyto certifikáty jen výrobky zdražují a mnohdy jejich kvalitu nezaručí. To, že ani větší firmy nepoznají, že musí použít zdroj s jinou specifikací hraničí opravdu s diletanstvím nejvyššího stupně. Pro mne je zdroj naprostým základem a od něj se vše odvíjí.
Odpovědět0  0
dodicek (6) | 14.12.200520:08
Pre Pana Boha , odpust my Boze ze spominam Tvoje meno nadarmo,,,
ale sak to neje normalne,
niesom pocitacovy genius,ale za tie korunky urcite su ine moznosti a ta Karta???
Odpovědět0  0
Grille | 14.12.200517:05
A teď si představte,že něco takového koupí někdo neznalý děcku k vánocům ať má na čem pařit.
Odpovědět0  0
Martin John | 14.12.200523:44
No chudáci rodiče až začně spratek vyšilovat.
Odpovědět0  0
Poplik (29) | 14.12.200514:41
Mohl bych se zeptat co přesně to ISO zahrnuje? Jak může počítač s nevyhovujícím zdrojem dostat jakékoliv ISO ­(jestli teda správně chápu pojem ISO)
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 14.12.200514:59
Norma ISO 9001 specifikuje požadavky na systém managementu jakosti v organizacích, které chtějí a potřebují prokázat svoji schopnost trvale poskytovat produkt či službu v souladu s příslušnými předpisy a požadavky zákazníků, a které usilují o zvyšování spokojenosti zákazníka.
Základní požadavek:
zavést, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém managementu jakosti ­(QMS­) a neustále jej zlepšovat
-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-
Norma ISO 14001 „specifikuje požadavky na systém environmentálního managementu tak, aby organizaci umožnila formulovat politiku a stanovit cíle, které zahrnou zákonné požadavky a informace o významných environmentálních dopadech. Týká se těch environmentálních dopadů, které může organizace řídit, a o nichž se předpokládá, že na ně může mít nějaký vliv.“ ­(ČSN EN ISO 14001­)
Základní požadavek:
zavést, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu ­(EMS­) a neustále jej zlepšovat

Nás jako zákazníků kteří chtějí kvalitní produkt se týká především ISO 9001, které by se mělo zabývat jakostí. Ovšem vzhledem k tomu, že vím jak probíhá žádost o ISO ­(i když v jiném oboru­), tak bych se ani nedivil, kdyby jakost kontrolovaly pohledem na skrin. Ono to cele ISO je pekne drahe, prakticky uzitek pro takoveho pocitacoveho prodejce pak je, ze muze ty svy predrazeny pocitace ­(kterymi redukuje naklady na ISO­) prodavat statu a statnim podnikum. Pri pohledu normalniho uzivatele vsak zadne vyhody nevidim, ba naopak, cena byva vyssi nez u obdobneho pocitace od firmy bez certifikace.
PS: pokud se pletu, rad se necham poucit
Odpovědět0  0
Patrik Steiner (31) | 14.12.200515:42
To neni tak jednoznacne...vetsinou kazda firma, ktera ma ISO, tak si hodne polepsi ve svem obraze vuci konkurenci ve stejnem oboru. Treba mensi­/drobne podniky to tak nerespektuji, ale pokud si vezmes nejakou nadnarodni firmu, tak bude odebirat zbozi od dodavatelu, kteri ho maji. Je tam opravdu zarucena kvalita. ISO si neplest s CE atd..CE je hodne osemetne jak jsem se dozvedel..prakticky si to vyrobce muze udelit sam sobe, pokud si na to napise podminky. Kdyz se pak neco stane, tak to uz je vec jina.
Vice informaci hledat pod pojmem TQM ­(Total Quality Management)
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 14.12.200515:53
Ja vim o TQM. Co se tyka obrazu tak souhlasim. Ale co se tyka te kvality pocitacove firmy, tak stale nevidim jiny rozdil nez v moznosti statnich zakazek. Ostatne zde testovane sestavy jsou nazornou ukazkou toho, ze ISO neni garantem kvality...sice by melo znamenat vyssi kvalitu, tak realita takova byt nemusi...
Odpovědět0  0
Poplik (29) | 14.12.200516:08
no vždycky sem myslel že ISO je prostě záruka že to funguje­/nekazí oči­/atd. v tom případě bych to nedal jako plus ale jako ­"plus"
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 14.12.200516:23
Jen nevim, jestli jsem byl dobre pochopen....ale stejne jako Patrik jsem myslel ­"obraz­" ­- tedy jak danou firmu vidi konkurence.
Odpovědět0  0
Poplik (29) | 14.12.200516:31
no, příznám se, že asi jste pochopen nebyl, co to teda to ISO je? A pokud možno lidskou formou, pod ­"environmentálními vztahy­" ­(jestli sem to napsal špatně tak se omlouvám­) si představím ekologii
Odpovědět0  0
Poplik (29) | 14.12.200516:33
no teď když to čtu znova, podle ISO je tedy počítač jenom ­"prostředek managementu­"?
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200513:12
Ďalší z rodiny akože compov ...
Hanba na druhú .
Začínam súhlasiť s človekom , ktorý povedal , že na takéto firmy by mal byť paragraf...
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200513:47
Díky za podporu...
Odpovědět0  0
JackC | 14.12.200510:31
Panove, reknete mi jednu vec. Koukal jsem na testy pocitacu z minuleho roku pred vanoci a celkove mi ty masiny prisly mnohem kvalitnejsi mozna s vyjimkou Foxu, ktery si porad drzi svuj standart. Mam takovy pocit jenom ja, nebo to letos vsichni takto odflakli ? Diky za odpoved.
Odpovědět0  0
:) elmahulena | 14.12.200511:54
bohužel v čechách je tohle běžné už několik let, to není jenom letos
jestli neni skoro lepší si pořídit notebook
Odpovědět0  0
Martin John | 14.12.200523:41
No lepší je si ten počítač sestavit sám, pokud to člověk zvládne, nobo si popřípadě nadiktovat komponenty + jebat prodejce ať se více snaží s provedením.
Odpovědět0  0
Comby (55) | 14.12.20058:31
Tá druhá mechanika LG je čo zač? Recenziu som len tak preletel, ale nikde som to nezachytil.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200513:55
Chýba v zozname a tiež v popise, zrejme pôjde o DVD­-ROMku, pre on­-fly napaľovanie celkom vhodné...
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1098) | 14.12.200516:14
Při výpisu komponent jsem na ni zapomněl, za což se omlouvám. Do článku jsem tento údaj následně doplnil. Jedná se o DVD­-ROM LG GDR8164B.
Odpovědět0  0
Martin John | 14.12.20057:57
Jak koukám tak výrobci počítačů chrlí jeden šmejd větší jak druhej, jediná sestava která za ty prachy stála byla ta od Foxů.
Odpovědět0  0
:) elmahulena | 14.12.200511:52
no a ta od foxů byla zase předražená a měla desku DFI se SLI které bylo k ničemu do které byla zasunuta nejlevnější 6600 s pasivem :­( a 550W zdroj kterej žere i na prázdno hafo proudu :­)
neni nad to se poptat kamarádů a objednat si počítač z komponent za nejlepší ceny na netu
a vykašlat se na všechny sestavovaný počítače
a když už chci značkovej počítač tak volim opravdovou značku jako je třeba DELL, Asus, Apple, Hp, atp.
a né nějakej FOX nebo trilane
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200513:21
Elmahulena , chlape , alebo čo vlastne si zamysli sa nad sebou.
Myslíš ,že keď je na tom nálepka DELL , alebo HP tak je to urobené z iných ako Čínskych,alebo Taiwanských dielov. Sú to megalomanské firmy , ktoré chrlia pc na bežiacom páse takže ich
výrobky sa z garážovými výrobkami ako je napríklad FOX nemôžu rovnať.
Ďalší čo žere AMERIKU a jej shity.
Odpovědět0  0
:) elmahulena | 14.12.200517:08
no tak amerika neni vůbec špatná ani počítače z číny nejsou špatný :­) to jen ty máš asi nějakej komplex :D
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200517:20
Komplex nemám absolutne žiadny.
AMERIKA je iba o reklame a vôbec nie o kvalite.
Jediné čo ja uznávam z tej kolísky svetového odpadu je HAMBURGER , ale aj ten musí vyrobyť Slovenská , alebo Česká firma , pretože tie o McDonalda sú jednoducho hnusné.
Tie čínske veci sú aj v tých amerických počítačoch , už to konečne pochop a netrep.
Odpovědět0  0
univerzal_shw1 (90) | 15.12.20059:58
Heh, a to nevis ze McDonald zalozili Slovaci? :­-D Slovensti emigranti, az nasledne to odprodali americanum a ti z toho udelali nadnarodni spolecnost. Takze muzes smele tvrdit, ze hamburger je slovensky vynalez! A co jsem slysel tak i padak vynalezl nejaky slovensky emgirant v USA ­(alepson na to dostal patent­). To sice bylo trochu offtopic, ale verim ze slovenskym ucastnikum diskuze to udelalo radost :­-)
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 15.12.200510:37
Rád si doplním vedomosti aj týmto smerom .
Ja osobne som značnú časť života prežil ako ČECHOSLOVAK a tak sa cítim aj po rokoch . Naše krajiny sa rozdelili iba papierovo , kôli dementnému rozmýšlaniu vtedajších politykov.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200513:53
Jojo, kolega dostal Dell a veselo si výskal, pokiaľ nespustil zopár benchmarkov a zistil, že ten nový celer je sračkovejší, než XPčko, ktoré tam mal dva roky. A integrovaná grafická, no des a čo to celé stálo, o tom radšej pomlčím.

Dávnejšie sme predávali repasované značkové kompy ­(HP, Compaq, Fu­-Siemens, Dell, atď.­) a vtedy som si povedal, že ich do ruky už nikdy nehodlám chytať, lebo ak si nejaký zákazník zmyslel na menší upgrade, tak to bolo utrpenie, lenže o to značkovým výrobcom ide ­- zťažiť prácu neoficiálnemu servisu.
Odpovědět0  0
Petrasek | 14.12.200514:38
Myslim ze FOX uz davno napatri mezi garazove skladace. Dal jsem si tu praci a nasel jsem si na webu zpravu kterou jsem tady videl nejaky ten rok zpatky.

https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-68F6AC65CF133E9DC1256EA90048D959.html?lotus=1&Highlight=0,Fox,Compu­ters

FOX Computers je zminovan mezi nejlepsimi vyrobci high­-end systemu na svete. Kdyz uz je chces s nekym srovnavat tak prosim s Alienware, ABS, Voodoo PC a podobni. Scela spravne je nesrovnavas s Delem nebo s HP, protoze to je jako srovnavat Zigulik s Ferrari ­( FOX ­). To srovnani s AT­-Compem jsem radeji ani nevidel. Jsem rad, ze ta nase mala zeme ma takovou firmu o ktere se vi ve svete.
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200515:09
Petrásku, ja tvrdím presne to čo Ty len si ma zle pochopil.
V porovnaní objemu výroby je FOX oproti DELL ,alebo HP garážový výrobca . Myslel som to v
dobrom a som rád , že takéto firmy existujú aj keď ich služby zrejme nikdy nevyužijem.
Je nemožné docieliť čo i len slušnú kvalitu pri veľkom objeme produkcie a tam firma s prístupom akú má FOX jednoznačne u mňa výťazí.
Odpovědět0  0
:) elmahulena | 14.12.200517:12
dej si FOXe prosimte zaramovat, copak v cechach nikdo nedokaze slozit lepsi pocitac nez FOX? to muze tvrdit snad jedine FOX
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200517:30
Tebe musí FOX strašne kaziť kšefty , keď Ti tak leží v žalúdku .
Ak im chceš reálne konkurovať musíš zmeniť svoju filofiu založenú na skladaní compov zo šmejdových komponentov.

A medzi nami dievčatami mne môže byť FOX a všetky firmy kompletujúce compy ukradnuté.

V tomto teste mal absolútne najlepší comp a aj najlepšie dielenské spracovanie , ostatné compy sú výsmechom zákazníka.Jedine oni pochopili ,že s tým compom budú robiť ludia a nie
opice.

V tvojom vlastnom záujme Ti zo srdca radím : v kľude si sadni a zamysli sa nad sebou.
Odpovědět0  0
JackC | 14.12.200523:13
Ano,je tomu tak. Rikam to otevrene i kdyz mne za to ostatni ukamenuji. Nevidel jsem ve svem zivote lepe slozeny pocitac a to jsem mel moznost videt zevnit treba Alienware a to uz je nejaka znacka. Myslim si, ze v Cechach neni firma, ktera dokaze lepe slozit pocitac nez FOX. Pokud ano, rad se necham vyvezt z omylu.
Odpovědět0  0
Konias (47) | 15.12.200512:11
Jo souhlasím.
Jestli někdo znáte firmu schopnout konkurovat PCčkům od Foxů. Myslím tím montáž a vyladěnost sestavy. Ne namakanost komponent. Tak prosím napište Které to jsou.

Jinak co s etýe značkový sestav od HP, Dellu apod. Pracuju jako IŤák. Rukama mi prošl kolem 80 Packardů řad d530., 7100, 7600, 5150, 6050, w4200 a mnoho notebooků.

Komponenty jako motherboard a chlazení pro ně vyrábí velcí OEM výrobci zejména Foxconn. Takže žádná sláva co se týče ladění přetaktovávání apod. Ale mají skutečně fungující srvis. Když něco odejde tak o do duhého dne vymění na místě a neptají se na detaily. Je to skutečně fajn. Takže pro někoho domů kdo se v tom nechce šťorat můžu docela doporučit.
Nejlepší s čím jsem se od Packardů setkal jsou Pracovní stanice. Tu bych si i domu pořídi.

No to jsou takové řeči o ničem. Na co jsem chtěl ale upozornit u HP. Na českých HP stránkách existuje oděleni eshopu pro studenty. Člověk musí vlastnit ISIC kartu pomocí které se dá vstoupit ­(resp jejího čísla­). Na tomto shpspu je SW i HW poskytován se slušnými slevami. Např si sestava HP Business Desktop ­(minitowre­)5150 :

Microsoft Windows XP Home, AMD Athlon64 4000+ ­(s.939, 64bit­), chipset ATI Xpress 200, VGA ATI Radeon 9600 int. max. 128MB VGA+DVI dual head, volný PCI­-E 16x, int. zvuková karta, 1024 MB DDR 400MHz ­(2x512, max. 4GB­), 250GB ­/ 7.2K SATA 8MB cache, podpora RAID 0­/1, FDD 3.5­", DVD­-RW dual layer­/format s Lightscribe ­(SW Roxio CD creator, WinDVD Creator, HP Lightscribe CD, Dantz Retrospect­), FDD 3.5, LAN 1Gbit, 6+2 USB 2.0, klávesnice, optická myš, Norton Antivirus, záruka 1 rok na místě u zákazníka ­(1­-1­-1­) + zdarma rozšíření na 3­-1­-1
+ ZDARMA multimediální klávesnice
+ MS laserová optická myš 6000

Výhodná nabídka: Nakupte současně a ušetříte až 35%!
HP L1706 17­" LCD monitor ­- rychlý a kvalitní monitor s vynikající zárukou
HP Photosmart 2575 ­- tiskárna, skener, kopírka v jednom
ATI Radeon X800 GTO ­- výkonná grafická karta

Na HPMARKET.cz
+ výukový program LANGMaster Angličtina Express
+ LANGMaster WORDTIGER ­- procvičování slovíček v mobilním telefonu a na internetu



HP Compaq dx5150 Microtower Home Edition
­( pn: EP573ES­) ­[+ 24 980 Kč­] ­[­- 11,2%­] ­(*­)
Speciální nabídka k počítačům HP dx5150 Home Edition
Upozornění: grafické karty dodáváme samostatně!
Sapphire ­(ATI­) Radeon X800 GTO, 256MB, DVI­/TV
­( pn: 684622­) ­[+ 4 629 Kč­] ­[­- 2,5%­] ­(!­)
HP L1706 17­" LCD monitor
­( pn: 684635­) ­[+ 6 890 Kč­] ­[­- 3,3%­]
HP Photosmart 2575
­( pn: Q7215B­-HE­) ­[+ 4 153 Kč­] ­[­- 12,5%­] ­(!­)


20 992 Kč cena bez DPH
24 980 Kč cena s DPH
celková sleva z běžné ceny: 11,2 %

Nebo je k dispozici konfigurátor kde si poskládáte sami co potřebujete. Doprava je zdarma.

Dost mě to zaujalo proto jsenm se tak rozepsal.
Odpovědět0  0
dodoCC (38) | 16.12.20059:51
Len tak pre doplnenie, máme v robote počítače HP ­- a je ich 150 kusov rôznych typov ­( od Celeronu 333 MHz po P4 3200 MHz ­), sú nenormálne drahé a výkonovo mizerné. Takmer všetky komponenty sú obyčajné sériové kusy z produkcie Čína, Taiwan .... Na HDD Maxtor je iba prilepená ešte jedna nálepka HP. Nejdú v nich takmer žiadne pamäte, iba objednať od HP. Matičnú dosku nevymeníte, má neštandardný tvar.
Výrobca si predajom PC zaistí, že sa na neho budete musieť znova obracať pri akomkoľvek upgrade. Nekupovať značku ­- nie je to vtip.
Odpovědět0  0
JackC | 14.12.20052:06
Po precteni recenze jsem dosel k zaveru, ze je to celkem pekna recese. Neverim tomu, ze to nekdo v Konsigne myslel vazne.To je tak, kdyz si nekdo kdo prodava cely zivot monitory rekne ­" Kluci, co takhle zkusit pocitace? Vsak mi to nejakemu hlupakovi prodame. Hlavne at to ma ISO a je v tom INTEL. Uspech je zarucen.­" :o­)

Opravdu pekne. Uz dlouho jsem se tak nenasmal.
Odpovědět0  0
Ansli | 14.12.200510:17
No ale ISO a Intel = zaruceny uspech, co na tom ze to stoji uplne za HO*** :D

Jenom skoda, ze velmi malo s kupujicich zabloudi prave sem, aby se mohla kouknout co to je za smejdy :­(
Odpovědět0  0
DigitaldooM (137) | 14.12.20051:22
:­) nemůžu si pomoct ale tohle je market sestava jak hrom ...dát k presccotu 350W EC to je fakt na žalobu za pokus o vraždu kupujícího ...
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.20052:12
Trošku by som to upresnil... nejde o to, že bol vybraný 350W zdroj, ide o fakt, že disponuje veľmi slabou +12V vetvou. Napr. ja mam 350W zdroj značky Enermax a jeho +12V vetva zvládne 26A.
Odpovědět0  0
:) elmahulena | 14.12.200511:57
Eurocase jak zdroje tak case, jsou od jakživa spíš nižší třída a tváří se jako střední ..
asi proto, že to lidi kupujou, navrh huj vevnitř fuj
Ten digitální teploměrjak ho EC řeší je opravdu k ničemu ať už se to čidlo dá kamkoliv stejně ty hodnoty na něm ­(když už teda zrovna má silnou chvilku a jde­) jsou tak jako od oka aby se neřeklo...
Odpovědět0  0
Poplik (29) | 14.12.200514:38
ehm navrch huj? :D to sem si teda nevšiml ;)
Odpovědět0  0
univerzal_shw1 (90) | 15.12.20059:54
I ten opevovany FOX do pocitace vrazil zdroj Eurocase.... A pak se na neco spolehni :­-(
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.20050:57
Tak ten motýlik zo SATA kabla ma vážne pobavil... a čo sa týka zdroja, to už snád nie je ani možné. Cena 23 967,­- Kč bez DPH s predĺženou 3 ročnou zárukou, hmmm, FOX zostava za 24 939,­- Kč bez DPH s 3 ročnou zárukou. Čo k tomu ešte dodať?
Odpovědět0  0
:) elmahulena | 14.12.200512:03
no na českym trhu, si stejně člověk nemůže bejt ničim jistej, podivme se na LIBRU­/PROCu­/AAC byli tu a nesjou....
záruky měli být a nejsou :­)
kdo ví který z výrobců to bude jako další :­) dneska si asi nevybereš
a taky 3 ­- 5 ­- 10 let záruky vypadá hezky na papíře, ale když pak jdeš s odpálenym boxovanym procesorem do Alzáče že ti shořel po půl roce přehřívání ­(ehm pardon, používání­) ­(Sempron AMD navždy rulez;­-­)
a oni se ti vysmějou, že se ti na to nevztahuje záruka, že si si měl v case víc luxovat aby si tam neměl prach tak to taky o něčem svědčí...
záruka ? no záleží kdo jí dává
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200513:48
Ja tu nepoukazujem na záruku, ja porovnávam cenu pri rovnakej záručnej lehote.
Odpovědět0  0
:) elmahulena | 14.12.200516:54
hele a ta 3 letá záruka se vztahuje u FOXe třeba na vypalovačku? jestli jo, co s tim foxové dělaji když jim to někdo přinese na reklamaci za 2 a třičtvrtě roku? to mu kupujou novou ze svýho?
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200517:35
Napíš im a spýtaj sa ich priamo, mne je to ukradnuté, ja tu neriešim záruku, ja porovnávam cenu jednotlivých zostáv, už to pochop a buď poriadne čítaj alebo si zájdi k očnému, inak si budem myslieť, že buď mi nerozumieš, čo u niektorých Čechov nie je nič výnimočné, alebo si dyslektik.
Odpovědět0  0
drewitz | 15.12.200513:38
Já reklamoval vypalovačku 14 dní před ukončením záruky. No a dostal jsem
novou, dvakrát rychlejši. :­-)
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.