J. K.
|
13.11.200916:43
Zdravím, zakoupil jsem na občasný tisk použitou tiskárnu Xerox Phaser 3117. Existuje nějaká možnost, jak zjistit stav toneru? Rád bych věděl, kolik ho v tiskárně zůstalo, a mohl tak zhruba odhadnout, na jak dlouho vydrží. Předem děkuji.
Odpovědět0 0
Stav toneru asi nie, ale v konfiguracnej strane sa tusim da vytlacit pocet stran a z toho odhadnes kolko este vytlacis. Pozor, v novej tlaciarne je len polovicne mnozstvo toneru...
Odpovědět0 0
Jen bych dodal že u všech cca 20 tiskáren co mě prošli rukama byl USB kabel
Zatím se u žádné neobjevila žádná závada.
Odpovědět0 0
JokeM
|
19.11.200811:21
Od září provozujeme na prodejnách 13 kusu a zatím jedou všechny bez problémů. Jedinou chybou byl promáčklý plast na jedné tiskárně. Velkou předností pro naší firmu je i bezproblémová podpora win98. Ale je škoda že ovladače se musí vyhrabat z webu Xeroxu, udělali by mi radost kdyby zvládli těch 11MB dát na CD k tiskárně. Osobně jsem spíš zvědavý na poruchovost tak za rok. Prach, neopatrné zacházení atd. udělají asi hodně.
Odpovědět0 0
Z 5 ks sledovanych sa asi po mesiaci pouzivania na jednej ulomil plast a podavac prestal brat papier (opravene v ramci zaruky) a u jednej sa predlzila doba zahrievania na 1 min 40"(!) V servise mi telefonicky povedali, ze odchadza zapekaci valec (vraj sa to stava?) a ak bol pouzity neorginalny toner, reklamaciu neuznaju...
Odpovědět0 0
a1
|
19.11.20089:41
a ty ostatni jedou ?
Odpovědět0 0
Ano ostatne su Ok a skutocne musim potvrdit, ze super cena za tlaciaren a cena za prevadzku takmer bezkonkurencna...
Odpovědět0 0
Já mám tuhle tiskárnu v domácnosti rok a nemůžu si na ni vůbec stěžovat. Funguje bez sebemenšího problému. Jen jediná věc mi na ni vadí a sice, že Xerox neumístil do ovladačů volbu pro ruční oboustranný tisk. Tohle se však dá také vyřešit.
Odpovědět0 0