Test Radeonu R9 285 v CrossFire (XDMA)
28.5.2015, Pavel Šantrůček, recenze
Po testování GeForce GTX 960 v SLI zapojení se dnes podíváme do tábora konkurence, tedy AMD a jejich Radeonů R9 285 v zapojení CrossFire (XDMA). Bude pro nás CrossFire lepší volbou než SLI? No uvidíme!
Kapitoly článku:
Tomb Raider
Jedná se o poměrně nenáročnou testovací scénu, která využívá Direct Compute k výpočtům TressFX. Tomb Raider je akční dobrodružná hra vytvořená studiem Crystal Dynamic v programu Gaming Evolved. Obsahuje vlastní benchmark, který je měřen pomocí FRAPS a jeho délka je 64 sekund.
Rozlišení 1920x1080
Rozlišení 2560x1440
Co se týká Tomb Raider, v multi-GPU zapojení si ho lépe zahrajete na grafických kartách GTX 960. Jak v rozlišení 1920x1080, tak v 2560x1440 se u karet AMD objevuje micro-stuttering, i když má takovou zvláštní charakteristiku a vypadá to, že se Frame pacing přeci jen pokouší snímky časovat. Zřejmě ale ne příliš úspěšně. Škálování CrossFire v této hře je vysokých 92 % v rozlišení 1920x1080 a 96 % v rozlišení 2560x1440.