Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Test Radeonu R9 285 v CrossFire (XDMA)

28.5.2015, Pavel Šantrůček, recenze
Test Radeonu R9 285 v CrossFire (XDMA)
Po testování GeForce GTX 960 v SLI zapojení se dnes podíváme do tábora konkurence, tedy AMD a jejich Radeonů R9 285 v zapojení CrossFire (XDMA). Bude pro nás CrossFire lepší volbou než SLI? No uvidíme!

Tomb Raider




Jedná se o poměrně nenáročnou testovací scénu, která využívá Direct Compute k výpočtům TressFX. Tomb Raider je akční dobrodružná hra vytvořená studiem Crystal Dynamic v programu Gaming Evolved. Obsahuje vlastní benchmark, který je měřen pomocí FRAPS a jeho délka je 64 sekund.

Rozlišení 1920x1080


Tomb Raider graf


Tomb Raider graf



Pro zvětšení klikněte na obrázek

Tomb Raider graf


Rozlišení 2560x1440


Tomb Raider graf 2K


Tomb Raider graf 2K



Pro zvětšení klikněte na obrázek

Tomb Raider graf 2K


Co se týká Tomb Raider, v multi-GPU zapojení si ho lépe zahrajete na grafických kartách GTX 960. Jak v rozlišení 1920x1080, tak v 2560x1440 se u karet AMD objevuje micro-stuttering, i když má takovou zvláštní charakteristiku a vypadá to, že se Frame pacing přeci jen pokouší snímky časovat. Zřejmě ale ne příliš úspěšně. Škálování CrossFire v této hře je vysokých 92 % v rozlišení 1920x1080 a 96 % v rozlišení 2560x1440.