Querqus
|
16.3.200421:47
Dockame se nekdy testu skutecne Hi End grafik? Co takhle porovnat 3Dlabs, Quadro, FireGL. Ale to by vyzadovalo asi trochu jiny pristup, ze?
Odpovědět0 0
Taky se přidávám k diskusi o výkonu - mám ALL in Wondera 9700 pro a dosahuji v 3DMARKu s P42,8 a 2GB RAM stejných výsledk§ jako s 9800XP v defaultnim taktování.Ten výsledek testů je nevěrohodný už od počátku co 3Dmark je na světě.Beru ho pouze otientačně.U karek ATI pořád platí, že čím výkonnější procesor, tím větší výkon z VGA dostanu.9200 stovka na hry bohatě stačí, ale s high end kartou je ze hry daleko větší pořitek, pokud chi hrát a vidět i krásné detaily pokud je ta hra schopná poskytnout.Též doporučuji vákonnější kartu k LCD monitorům, při vyšších rozlišeních to se slabší VGA není ono.Z hlediska cena/výkon doporučuji jednoznačně All in Wonder 9800SE, který se dá odemknout bez rizika a nastavit daleko výš než deafult 9800XT za nějakých 6300 bez daně.
Odpovědět0 0
hedosek
|
12.3.200417:42
ja nemam pro mam non pro a jen rikam ze se super taktuje vclab a ti s 9200 maji komplex vykonosti vidi i to co videt ve skutecnosti nemuzou:-))))
Odpovědět0 0
vclab
|
12.3.200417:07
jak tak sleduju tak skoro každý tu má Radeona 9800Pro přetočenýho na XP a ještě mnohem vejš:)...nebo Radeona 9200 a ten zvládá naprosto vše vpohodě:)
Odpovědět0 0
Včera jsem delal PC s EXCALIBUR 9800PRO za 6700,- bez DPH a s obyčejným ATHLON 2800/333 pěkných 17150 v 2001SE
Takže to P4 v testu tam bylo zbytečný.
Odpovědět0 0
hedosek
|
12.3.200415:32
no opravdu jsou ty marky tady nejak pritrzene za vlasy sam vlastnim jednu hig end karet ale nechapu proc tu neni je to hercules probet 9800 jak uvadi kolega jadro jsem dal na 435 a pameti na 340 a vse bez problemu jen chci rict ze se mi to tu nezda a ty moje marky a ty jejich se znecne lisi a to mam sthlona 2700+ @3400+2x ddr400 king max a pak kt4 ultru msi a radeona 9800@9800pro fregrence je 435 jadro a 340 pameti vysledek 16000 v 3d marku 2001 a 5989 v 3d marku 03 no nevim nevim kde ty vylsledky berou
Odpovědět0 0
K vysledkum nemam co rict, proste jsou takove jake jsou, ale Hercules v testu neni, protoze firma Hercules prestala vyrabet graficke karty a proto ani ceske zastoupeni nebylo ochotne nam tyto karty do testu zapujcit. Proto pokud nekdo chcete grafarnu od Hercules, mel by jste si pospisit.
Odpovědět0 0
Martx
|
11.3.200414:36
Nutno autorům poděkovat za velmi obsáhlé recenze gr. karet od od low až po high. Na to, kolik je odvedeno práce, jsou výše jmenované výtky jako pšouk po větru.
Ačkoli jsem majitelem recenzované FIC 9800Pro, tak bych přivítal v brzké době (kvůli porovnání) i testy "hybridů" jako zpomalené 9800 a 5900 (jakási higher middle class), které jsou za rozumný peníz.
Odpovědět0 0
ALF
|
11.3.200413:53
a) 3D Mark 03 je povazovan za pomerne pochybny a od minulych afer se mu neda moc verit, i diky tomu ze jak ATI tak NVidia se snazili pomoci driveru detekovat 3D Mark a upravovat nastaveni tak aby vysli lepe.
b) I kdyz ti grafarna nabizi Vertex Shadery 2.0+ tak jeji vypocetni vykon neni takovy aby to ve vyssim rozliseni dokazala se solidnim frameratem, to zvladne az tak dalsi generace nebo dokonce jeste dalsi.
c) dnesni hry obvykle moc nevyuzivaji techto funkci az na vyjimky a HL2 tou vyjimkou je, stejne ale jde spise o starsi Shadery 1.1 (1.2)
d) i kdyz budes mit grafiku s novyma fcema tak prvni hra ktera je vyuzije prijde az tak min 6-9mesicu po grafice a za tu dobu tu jiz budou minimalne dalsi dve generace chipů
Odpovědět0 0
sisi
|
11.3.200415:55
VS nemaju s rozlisenim dokopy nic spolocne. To, ako velmi sa napracuju, zavisi len od geometrickej zlozitosti renderovanej sceny. A ta sa (v drvivej vacsine pripadov) nemeni v zavislosti od vysledneho rozlisenia.
Odpovědět0 0
p.ce
|
11.3.200413:30
1. Nalezl jsem benchmark a testovali tam Radeon 9800XT s AMD Athlon FX-51 2.2 GHz. Výkon byl v 3DMarku03 následovný: 6 574 bodů - 1024x768x32. Co ale zklamalo a překvapilo, že v testu MARK 03 tahle "mašina" měla ve Vertex Shaderech 1024x768x32 jen 19.8 fps. Co se navzájem brzdí? "Slabá" grafika nebo CPU ? Je ve hrách potřeba těchto vertex shaderů??
2. Další "zajímavá" věc. Při testu HL 2 (directX9,4x FSAA,No Aniso,na E3) dosahovala Radeon 9800 Pro s Intelem Pentium 4 3.2 GHz (FSB800) výsledků v 1024x768x32 pouze 41.3 fps.. To je docela na houby, nemyslíte ??
Odpovědět0 0
ALF
|
11.3.200412:59
nemyslim si ze cekat na novou grafarnu kvuli fcim je relevantni, protoze se jiz v nekolika testech jasne prokazalo ze nove fce jsou obvykle realne pouzitelne az v dalsi generaci karet. Jestli cekat na novou generaci tak je kvuli padu cen te soucasne
Odpovědět0 0
p.ce
|
11.3.200412:54
Potřebuji Stroj kvůli Half-life 2 a tvorbě levelů do něho. Vygenerovávání map Half-life 1 mi trvá na mém Celeronu 1.7 hodinu a více, očekávám, že s příchodem HL 2 to bude podstatně déle. Proto bych v prosinci 2004 koupil právě: Desku Asus K8V Deluxe , Athlon 64 3400, Radeon 9800XT, 2x 512 MB RAm. Podle mých propočtů by v prosinci tyto komponenty měli stát dohr. 28 000,- (deska 4 000,cpu 10 000, grafika 10 000,ram 4 000)
1. Je možné očekávat takovou zmenu cen?
2. Má cenu počkat si na nového Radeona s vyšším výkonem, s novými pixel shadery atd.? Kdy zřejmě nový Radeon uvidíme?
3. Bude někdy na svethardware.cz test výkonu výše uvedené sestavy a hlavně i v 3D MARK 03 ???
Díky.
Odpovědět0 0
siro
|
11.3.200420:13
Podle německého webu 3DCenter nebudou připravované ATI chipy R420 a R423 obsahovat podporu Pixel a Vertex shaderů ve verzi 3.0, ale budou podporovat ?pouze? verze 2.0.
Odpovědět0 0
ALF
|
11.3.200412:54
A proc by jsi to chtel jako jeste zvysovat? Ty snad poznas rozdil mezi 90fps a 110fps jinde nez na papiru s vysledkem testu?
Odpovědět0 0
ICE..
|
11.3.200412:47
nevýdané se píše s nevídané... tedy s i (u hodnoceni Gaiwardu)...
Odpovědět0 0
Freaky
|
11.3.200412:46
V testu 3Dmark03 dosahuji nektere karty pres 6000 snimku za sekundu :-)))
To asi meli byt jine jednotky nez snimky za sekundu, nebo jste to vazne rozhybaly tak rychle? :-)
vtipalci
Odpovědět0 0
Shoe
|
11.3.200413:18
tahle chyba byla i minulem testu... skoda, ze tim trochu schazujete uroven vasi prace:(
Odpovědět0 0
ALF
|
11.3.200412:06
Ja mam R9200 taktlej z 250/200 na 285/240 a zvlada v poho vsechno, dal jsem za nej zlomek ceny R9800XT a jinych blbin.
Vetsinou vse rozdejcha 1024 max. nekdy jdu na 800 ale stejne o rozdilech mezi 1024 a napr. 1600x1200 lze diskutovat. Jedine do ceho bych byl ochoten investovat je R9600 a equiv. vice stejne nema smysl, za dva roky bude sracka to i to.
Nez si koupit grafarnu za 10litru tak to si radsi behem ty doby koupin dve za 3 - 4litry budu na tom stejne ne-li lepe a jeste usetrim.
Na nejaky Porsche v kysně se nehraje.
Odpovědět0 0
p.ce
|
11.3.200411:55
Zajímalo by mě, jestli by výkon 3D MARku 2001 ze současných 17 000 bodů stoupl na 20 000 s použitím procesoru pro AMD AMD Athlon64 3400 ???
Díky za vaše případné odpovědi.
Odpovědět0 0
Urcite. A o kousek vis by to jeste slo s pouzitim noveho AMD Athlon64 FX-53, který jsme ted meli v redakci.
Odpovědět0 0
LuckyStrike
|
11.3.20048:07
Rád bych se zeptal autora, proč má Aperture Size nastavenou na 256 MB. To jako kdyby nestačila paměť na VGA?
Měl bych též prosbu - z tohoto pěkně udělaného testu mi vychází 2 řešení
- buďto si kartu nekupovat, protože výkony jsou téměř shodné proto,že je dnešní CPU nestačí krmit daty.
- anebo si ji koupit, a je pak (z hlediska výkonu) jedno, kterou si koupím, protože rozdíly jsou malé a spíše přihlednout k ceně a příslušenství.
Takže, která z těch 2 úvah je správnější?
Díky hoši
Odpovědět0 0
Handam
|
11.3.200410:44
Je lepší si koupit tu levnější, jednak to v pohodě rozhýbe i nové hry a také nehrozí tak markatní pád ceny po uvedení novéio modelu. Já osobně mám Hercules (Budiž mu země lehká) 3D Prophet Radeon 9800. Základní frekvence této karty jsou následující. GPU 325MHz RAM 290MHz. Naprosto v pohodě jsem jádro dostal na 425MHz a paměti na 365MHz. Což přesahuje i frekvence 9800 Pro. Původní chladič by se asi nezvládnul a tak na to fouká z bočnice jeden nízkootáčkový 8cm větrák. Karta stála asi 1/2 toho co ty nejvýkonnější v tomto testu.
Odpovědět0 0
blrmlem
|
11.3.20043:12
Za ty prachy si to HI strcte doprdele, END.
Odpovědět0 0