Remake hry System Shock bobtná, cíle se rozšiřují
15.7.2016, Jan Vítek, aktualita
Kampaň na vytvoření moderní verze původní hry System Shock na Kickstarteru zaujala mnoho lidí, kteří ji podpořili svými penězmi. Nyní už vybraná částka překročila 1 milion dolarů, a tak se můžeme těšit na splnění dalších slibů.
Remake klasického System Shocku byl ohlášen již v minulém roce, přičemž Nightdive Studios již od té doby vybrali značné prostředky. Cílem jejich kampaně na Kickstarteru bylo vybrat 900.000 dolarů, což bylo splněno, přičemž byl poté zveřejně i příslib dalších cílů, pokud se na ně vybere dost dawlších prostředků. Nyní se už díky tomu vybralo přes 1 milion dolarů a blížíme se k prvnímu milníku spojenému s částkou 1,1 milionu.
Hlavním cílem zůstává předělat původní System Shock do nového kabátku s využitím enginu Unity. My si již můžeme zahrát Pre-Alpha verzi hry dostupnou na Steamu dostupnou zcela zdarma, a podívat se tak, co můžeme od nové verze očekávat. I toto hratelné demo přispělo velkou měrou k tomu, aby bylo financování úspěšně obnoveno.
Pokud se tedy vybere alespoň 1,1 milionu dolarů, a vypadá to, že se vyberou bez problémů, vedle verze pro Windows přijdou také verze pro Mac, Linux a rovněž podpora zařízení Razer Chroma. Dalších 100 tisíc dolarů umožní lokalizaci do více jazyků, která se s další takovou částkou ještě více rozšíří, stejně jako příběh samotné hry. Pokud se vybere 1,4 milionu, tvůrci se rozhodnou upravit mechanismy ve hře a umožní například výrobu či vylepšování zbraní a vytvoří úrovňový systém postav na způsob RPG. Vypadá to tak, že čím více se vybere, tím lepší by hra měla být, ale také bude méně připomínat původní titul.
Hlavním cílem zůstává předělat původní System Shock do nového kabátku s využitím enginu Unity. My si již můžeme zahrát Pre-Alpha verzi hry dostupnou na Steamu dostupnou zcela zdarma, a podívat se tak, co můžeme od nové verze očekávat. I toto hratelné demo přispělo velkou měrou k tomu, aby bylo financování úspěšně obnoveno.
Pokud se tedy vybere alespoň 1,1 milionu dolarů, a vypadá to, že se vyberou bez problémů, vedle verze pro Windows přijdou také verze pro Mac, Linux a rovněž podpora zařízení Razer Chroma. Dalších 100 tisíc dolarů umožní lokalizaci do více jazyků, která se s další takovou částkou ještě více rozšíří, stejně jako příběh samotné hry. Pokud se vybere 1,4 milionu, tvůrci se rozhodnou upravit mechanismy ve hře a umožní například výrobu či vylepšování zbraní a vytvoří úrovňový systém postav na způsob RPG. Vypadá to tak, že čím více se vybere, tím lepší by hra měla být, ale také bude méně připomínat původní titul.
Jsou tu i další cíle, a to 1,5 mil. USD, 1,7 mil. USD a nakonec 1,9 mil. USD slibující dodatečné filmové scény a také nový soundtrack nahraný orchestrem. Uvidíme tak, kolik se nakonec vybere. Do konce kampaně zbývá ještě 13 dní, takže si stačí počkat. Mezitím si můžete zahrát dostupné demo, nebo se alespoň podívat na video z herního prostředí.
Zdroj: Kickstarter