Nemůžu se rozhodnout !!! Ví někdo co je výhodnější u 8800GTS , jestli vyšší frekvence 550/1760MHz při 320MB nebo naopak vyšší paměť 640MB při 500/1600MHz.Vyplatí se cenový rozdíl 2000Kč ???
Odpovědět0 0
Pejapik
|
9.5.200716:51
Přemýšlím o této kartě s ohledem na to že pracuji v 3dmaxu9. Myslíte že ji využiji nebo by se vyplatila i slabší? Díky
Odpovědět0 0
jimbou
|
18.4.200712:32
bohuzel neni to uz jsem zkousel
Odpovědět0 0
Nebude to treba spatnym nastavenim gammy /jasu / kontrastu ?
Odpovědět0 0
jimbou
|
18.4.20072:21
zdravim,potreboval bych radu
mam geforce 8800 gtx a pri hrani hry condemned se mi ukazuji vybledle barvy a zda se mi ze cerna se neukazuje jak by mela?
ma s tim nekdo zkusenosti?a vi jak to vyresit?
Odpovědět0 0
Wixen
|
9.1.200717:25
8300GS 128MB 64bit 16sh 8tmu 1x8rop 500/800
8300GT 256MB 128bit 32sh 16tmu 2x8rop 500/800
8600GS 384MB 192bit 64sh 24tmu 3x8rop 500/1400
8600GT 512MB 256bit 80sh 32tmu 4x8rop 500/1400
8800GTS 640MB 320bit 96sh 48tmu 5x8rop 500/1600
8800GTX 768MB 384bit 128sh 64tmu 6x8rop 575/1800
Odpovědět0 0
darkw
|
3.1.200720:37
Vsude ctu, ze v praxi cela sestava ma spotrebu 290-310W. Proto by me zajimalo, zda mi to utahne 400W Fortron ATX-400PNF. Pokud ne, tak by me zajimalo jaky konkretni dobry zdroj koupit ? Pretaktovavat nechci, takze na to neberte ohled.
Odpovědět0 0
headup
|
4.1.20079:34
myslim ze by to jeste melo stacit. ale treba enermax 500W by byl asi lepší
Odpovědět0 0
jan333
|
2.1.200712:35
nevite nekdo zda existuje v soucasne dobe zpusob jak zprovoznit tuto kartu ve viste?ovladace pro ni oficalne zatim bohuzel neexistuji
Odpovědět0 0
MatyxCZ
|
14.12.200610:59
Posledních 5 počítačů, co jsem měl, byly výsledky podobných spekulací, jaké tady uvádíte. A výsledek ? Každoročně upgrade za 15-20 kCZK. Kašlu na to, stavím nový komp a narvu tam to nejlepší co půjde vzhledem k DX10 balancu (tzn. E6600+8800GTX). A budu spokojený. Tímto způsobem to bude sice upgrade 50000 kCZK jednou za dva roky, ale při limitaci monitorem (LCD - nativ.1280*1024) si po tuto dobu zahraju aktuální pecky na absolutní max. kvalitu a nejčerstvější novinky pořád s velmi vysokým nastavením. Tak co řešit ? Už mě fakt nebaví laborovat, čekat na nový model aby aktuální high-end spadnul s cenou a pak nakonec zjistit, že tu hru stejně nespustím naplno. Chjo ;o)
Odpovědět0 0
Pokud si to můžeš dovolit, tak proč ne.Gratuluju.Jsou ale i tací, kterým nějakých +/- deset tisíc není jedno.Dokonce nás není zrovna málo.Osobně jsem upgradoval na E6400+7900GT+2GB a spokojený jsem taky.CPU dá bez zvyšovnání napětí a vypínání SpeedStep přes 3GHz, čímž výkonově trumfne E6700, grafika běží 650/1700, paměti 950MHz a to vše v 3DM06 hodí něco málo přes 6200 bodů.Myslím že na tom o moc hůř nejsem a vydržím s tím tytéž 2 roky při výrazně nižších nákladech.
Odpovědět0 0
Matyx
|
10.4.200712:12
Jasně, to chápu. Jde o to, že jsem si poprvé v životě mohl dovolit postavit počítač z aktuálního high-endu a pravdou je, že od té doby si chrochtám blahem ;o)) (všechny gamesy na max., start WinXP do 5-ti vteřin max. apod). Původně jsem o X1950 uvažoval, ale chtěl jsem DX10 kompatibilní a není třeba čekat ani na Crysis apod., stačilo mi se mrknou u kámoše (mě ještě Visty nedorazily) na pár her, které již pod DX10 chodí a fakt to stojí za to (TDU, FS X apod.)
Odpovědět0 0
pavelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
10.4.200714:54
Hele, nech toho, jen se tady zesměšňuješ. Kde bys asi ty hry pod DX10 vzal, když první co vyjde bude crysis, co?
Test drive a flight simulator jsou DX9 hry, na FS prej vyjde někdy koncem podzimu patch, zatim nebyl ani screen jak to vypadat!
Odpovědět0 0
Matyx
|
11.4.200713:58
Pravda ... s tím FS X jsem se seknul, puvodne byl ten DX10 patch ohlasen driv a od te doby jsem u toho nesledoval novinky :o(((
Ale jinak nemas pravdu, Crysis bude sice asi prvni hra vyvijena plne pod DX10, ale vyhodu tohoto grafickeho rozhrani si vychutname podstatne driv, protoze Crysis je ohlasen az na Q3, zatimco DX10 verze jinych her budou driv .... Halo2 napr. v pulce pristiho mesice, Shadowrun a Call of Juarez v cervnu, pak Hellgate London. Ostatne vic na:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_10_support
ohledně patche na FS pro DX10 ... asi to nejsou screeny přímo ze hry, nebo to alespoň nebyl nikdo schopen prokázat, ale tohle se dostalo ven od developeru FSx ...
http://www.hrej.cz/novinky/2006/8/28/flight-simulator-x-vizualni-rozdil-mezi-dx9-a-dx10-verzi/?display=oneshot&oneshot=29442
TDU jiz nejake DX10 funkce vyuziva, a je to videt, i kdyz je to jen pres posledni release DX9, ale to asi vis, ostatne i X1950 jiz ma implementovany nektere z prvotnich DX10 featur.
Nerikam, ze jsem se neseknul, vetsina ohlaseni v polovine minuleho roku byla v tomto smeru az prilis pozitivni a bohuzel se nepotvrdily.
Ale i presto to znamena, ze v dobe kdy se do CR na trh MOZNA dostanou prvni kousky R600 a teprve se budou resit problemy s dodavkami, ovladaci atd. atd., ja uz si budu moct vesele parit napriklad to Halo2. A to nemluvime o tom, ze vydani R600 se porad muze odkladat, neni to tak dlouho zpatky co ho stahli z CeBit 2007, takze jedine co je jiste, je ze existuje. Kdy a za kolik uz ne.
Odpovědět0 0
No ten udajny dx10 screen FS je nakreslenej. Takovy jak by to asi mohlo vypadat ... jenze to tak vypadat nebude ... nekde to rozevirali, ze takovahle voda v leteckym simulatoru je uplnej nesmysl.
Odpovědět0 0
pavelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
11.4.200721:01
Ne, ty screeny jsou fake. Bylo to už kolikrát psaný že to je nakreslený.
TDU žádný věci z DX10 nevyužívá, je to nesmysl, nejde to nijak udělat přes DX9. Je to podobná fáma jako byla s Oblivionem že používá 3.0 shadery.
Odpovědět0 0
headup
|
28.12.200621:44
nah.. tak za takovy prachy te snad ty hry ani nemuzou bavit. kup si na jare PS3 a muzes upgradovat po pětiletce
Odpovědět0 0
Matyx
|
10.4.200712:15
Do konzolí jdu hned, jen co přidají do games i jisté polohovací zařízení, zvané MYŠ !! Do té doby jsou pro mě konzole jen dětské hračky a do těch se kromě vláčků a Merkura fakt nemontuji :o) Ale pokud by konzole vyrazily s možností myši a gamesy pod ně to začaly podporovat, nemám nejmenší důvod zůstávat u drahého PC, to si necham v levné podobě na práci apod., a na hry přejdu na konzole. Zatím bych měl PSko max. tak pro pařby ve více lidech při domácích kalbách ;o))
Odpovědět0 0
Chapefm
|
25.1.20070:27
Jen kdyby ta GTX nebyla od Nvidie, tak bych ji bral taky :) Podobny upgrade jsem dělal v září a skončilj sme na AMD 64 3800+, 2G ram, a X1950XTX od HIS, a zbytek. Celkem cca 40 000. Nejbližších pár let do toho nevrazím ani korunu. Kupovat to teď, tak se asi rozhodnu pro Gforce, ale jen z duvodu, ať si jednou dopřeju to nejvýkonnější. Stejně nás omezí LCD.
Odpovědět0 0
Matyx
|
10.4.200712:18
Také jsem váhal, od doby RivaTNT2 32MB jsem měl už jenom ATI a nedal bych na ně dopustit, vždy mi přišlo (alespoň subjektivně) že mají hezčí obraz a barvy. Potíž ale je, že mám jisté zdroje informací, a ty se ostatně potvrdily, které v době pořízení 8800GTX tvrdily, že ATI hned tak DX10 kartu na trhu mít nebude ... a zatím nic nenasvědčuje tomu, že by se situace rapidně obracela k lepšímu. Respektive do 2 týdnů bych tu měl mít Visty, takže v době kdy ATI konečně vyrukuje s DX10 kartou, tak už budu mít pár DX10 her dohraných ;o))
Odpovědět0 0
pavelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
10.4.200715:01
Těžko budeš mít dohraný DX10 hry, když ještě žádný nejsou. Nevim kde si dospěl k tomu bludu že jsou. Crysis se jen tak nedočkáš...
Možná vyjde za pár měsíců pár patchů na dnešní hry, ale to bude jen tak aby se neřeklo...
Odpovědět0 0
Matyx
|
11.4.200713:59
viz moje reakce na tvuj post o par radku vyse ...
Odpovědět0 0
Svatopluk Švec
|
15.11.200611:45
Chtěl bych autorovi poděkovat za hezký článek, ve kterém jsem se dozvěděl vše co jsem o této kartě chtěl vědět, a to navíc ve velice pěkné podobě.
díky
Odpovědět0 0
zdenek-1
|
8.12.200622:16
Potřeboval bych poradit.Mám MSI 8800 GTX a v 3D Marku mi ukazuje pouhých 6725 bodů podle mě je málo. Zkoušel jsem přeinstalovat ovladače a pořád ten samý výsledek.
Odpovědět0 0
Postavil jsem PC s C2D6400(2.13GHz), 88OOGTS(core500MHz a paměti 1200MHz), 2x1GB Geil 800MHz.
Jaké bylo moje překvápko, když mi 3DMark2006 ukázal pouze 2018bodů? Tohle udělá můj současný komp s AMD 3500+, 1GB 400MHz a 7800GT.
Nevíte, kde je ten výkon, který by to mělo mít? :-)
Díky
GG
Odpovědět0 0
...jsem netušil, že nové drivery pro VGA to dokážou tolik ovlivnit - už je to OK, mám přes 8000.
Odpovědět0 0
Rudolf
|
3.12.200610:43
čoveče před časem sem instaloval PC s C2D6600 a 8800GTS od leadteku, super to šlapalo
teď sem postavil totéž (stejný mobo+proc), jen 8800gts je od PALITu a jede mi to KUREVSKY pomalu. Zkoušel sem ovladače od výrobce+nvidia a je to furt stejný. Prosím jaké ovladače si tam natáh? Sem z toho zoufalej, vim jak to má vypadat a jede to příšerně. Bádám, zatím bezúspěšně...
Odpovědět0 0
Rudolf
|
3.12.200611:10
problém vyřešen, 57 fps oproti 11 fps v 3Dmarku, úvodní scéna jen díky ovladačům??? HNUS...
ovladače od nvidie nešli jen přeinstalovat, bylo nutné je nejdříve vyloženě odinstalovat. G80 ROCKS!
Odpovědět0 0
Globator
|
16.11.200622:21
Zdar, potrebuji se zeptat kde jsi koupil tu grafarnu a za kolik?
Dik
Odpovědět0 0
koupil jsem ji v ATComputers. Cenu ti bohužel neřeknu, protože byla dealerská (něco přes 10.000 bez DPH). EndUser ceny jsou asi někde jinde :-(
Karta běží na 500/1600 a jde přetaktovat na cca 620/1850 stabilně, občas s nějakým artefaktem na 650/1860.
Každopádně topí. Topí hodně, v defaultu na 75, po přetaktování není problém 85 - to už musím nastavit větrák manuálně na 100%, abych ji neuvařil :-)
Každopádně je tak tichoučká, že o ní ani nevíš.
Fakt super.
Odpovědět0 0
darebak
|
29.11.20068:39
mohl bych se zeptat jakou ze jsi to koupil presne znacku ?...rozumej Leadtek,MSI atp...pujde mi pozdeji o moznosti OC...diky moc
Odpovědět0 0
zdenek-1
|
8.12.200622:17
Potřeboval bych poradit.Mám MSI 8800 GTX a v 3D Marku mi ukazuje pouhých 6725 bodů podle mě je to málo. Zkoušel jsem přeinstalovat ovladače a pořád ten samý výsledek.
Odpovědět0 0
jan333
|
31.12.200613:36
prosim o pomoc pokud si uz na to prisel-cim je zpusoben nizky 3DMark 06(5100)?mam 8800gts/sempron3300/nforce4 k8n4-e se/1 GB PC3200DDR 3-4-4-8 1T/eurocase 400w12V-25A
Odpovědět0 0
pavelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
31.12.200615:17
Odpovědět0 0
jan333
|
2.1.200712:39
8000
Odpovědět0 0
Jez
|
30.5.200722:44
Se Sempronem 3300 nemáš šanci. Chce to procesor, který to dovede nakrmit.
Odpovědět0 0
Mata007
|
4.9.200719:31
Hele taky koukám ze mas jen 400W zdroj což je minimum doporučený pro tuto kartu. Rychle s tím něco udělej nebo ti to odejde.
Odpovědět0 0
jan333
|
7.9.20075:44
neodesel,kupodivu.ale to je uz davna minulost,od te doby jsem v pc vymenil vse mimo te gf karty.dnesni konfigurace je x2 5400,2gb ddr2 a-data extreme edition,asus m2n-sli deluxe a zdroj mam 400w jako drive ovsem enermax librety
Odpovědět0 0
qwertol
|
10.11.200622:57
vyrovna se "graficky vystup"(no proste jak nejlip ta hra vypada pro hrace) gf 8800(za predpokladu, ze je v spickove sestave) playstationu 3? jako ja mam dojem, ze pocitace v posledni dobe proste na konzole ztraceji.. a to se jeste musi zminit fakt, ze cela ta konzole stoji jako jenom ta graficka karta...
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
10.11.200623:09
PC na konzole neztrácejí jenom v poslední době. Ty na ně ztrácejí odjakživa, ale vždycky je to jen dočasné, dokud ty konzole nezestárnou natolik, že PC je zase předběhne. Pak ale zase přijde nová generace konzol a tak je to pořád dokola až do skonání světa.
Odpovědět0 0
qwertol
|
10.11.200623:14
ono by mozna bylo mit dobry nejaky kancelarsky pocitac jen na praci a prip. filmy... a pak si kupovat jen ty konzole..ale clovek nesmi hrat moc her, protoze ty hry na konzoli se prodavaj za dvojnasobek a to se jeste clovek musi spolehat na ceske ditributory... a to nemluve o jinych, "hodne" levnych :-) reseni, ktera pro konzolove tituly nejsou
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
11.11.200610:11
zase tak úplně bych nesouhlasil. Když se podíváš na ceny X360 her, tak první vlna her z minulého roku se už prodává za 800Kč a novinky se dají koupit např z dvdcrave za 1000-1400kč, takže ty rozdíly oproti PC už nejsou tak velké jako bývaly dřív, kdy novinka na megadrive stála třeba 2300Kč a to bylo tak před 12 lety, takže tehdy to bylo ještě víc peněz. Pak je tu ještě možnost koupě z druhé ruky, kdy i novinky se dají koipit do 800Kč.
A co se týče těch "hodně" levných řešení, tak na v podstatě na všech konzolách tato "levná" řešení fungují. :) Stačí modchip nebo v případě X360 přeflashnutí firmware dvd mechaniky a záložní kopie jedou. Akorát člověk přijde o možnost online hraní, ale stejné to je i u většiny PC her. Saturn, PS1, PS2, Xbox - na těch všech jdou kopie v pohodě rozchodit. A u Dreamcastu dokonce ani není třeba nijak do konzole zasahovat, protože přehraje kopie bez jakýchkoliv úprav.
Odpovědět0 0
123
|
13.11.200619:09
nesouhlasil bych s tim, ze pri tzv. levnem hrani prijdu o moznost hrani online. vetsina meho softwaru je tzv. levna a online hraju vse co podporuji hry...
Odpovědět0 0
Milk
|
26.3.200715:06
how bout that communism
Odpovědět0 0
poop
|
26.3.200715:09
In soviet russia, road forks you.
Odpovědět0 0
gro
|
11.11.20061:18
Tak nějak, například mě se konzole přetaly líbit v okamžiku kdy byla cartrigge (kdo nezná bylo to něco jako flashka) s loadovacím časem nikdy ne větším než 1 sekunda vyměněna za CD, DVD atd. prostě už to není ono, defacto je to stejnej shit jako PC. Stárne oboje, kupuje se celý znova taky oboje (těžko ze staršího PC něco dáte do novýho bo by to bylo úzký hrdlo), ke konzolím se už dá připojit kde co, PC se zase dělají jako barebone, prostě z toho jednou bude jeden "druh". Nasvědčuje tomu i nevyhnutelná integrace komplet PC do jednoho chipu. (Pak se budou PC mydlit jak rohíky) Takový typizovaný PC podle výkonu:
typ 1 kancl
typ 2 nadoma
typ 3 luxus
každej rok vyjde nová řada a tak furt dokola, bude se to kupovat jak boty - často a za podobný prachy :o)
Odpovědět0 0
Konzole mají proti PC jednu zásadní výhodu - unifikovaný hardware, jak hlavní jednotku tak ovladač (myslím teď to co drží hráč v ruce:-) Tím pádem je snazší hru vychytat, všude totiž vypadá stejně a ovládá se stejným joypadem.
Pro hráče odpadá nastavování rozlišení, úrovně detailů (laborování s tím "co ještě železo utáhne"), citlivosti gamepadu... Zkráta vrazí do té mašinky CD a hraje v plných detailech. Pro konzumenta ideální.
Odpovědět0 0
gro
|
14.11.200611:12
Jo, tohle je ale mýtus navíc starej a neplatnej, například nepamatuju hru ke bych MUSEL (ne chtěl) něco nastavovat, 100% her se dneska zkonfiguruje samo tak aby na daným HW běželo optimálně, stejně tak používá zažité nastavení kláves a to co je u konzole gamepad je u každýho PC klávesnice+myš tzn. standard. A jak jsem napsal výše a jak je nakonec patrno z vývoje u grafických karet PC HW se nám vesele unifikuje což může dopadnou i tak jak jsem už napsal. Snažší hru vychytat...to je taky blbost, hra se nevychytývá pro různé procesory nebo já nevím co ale pro rozhraní a to je directx a to je jenom jedno, naopak průser je když se portuje na víc konzol protože káždá konzole má úplně jiný HW a úplně jiný proprietální SDK [tzn. i programování i rohraní]. Nedejbože když chcete programovat pro mobilní telefony v "univerzální" jave, fuj a ruce pryč.
Odpovědět0 0
Piranha
|
14.11.200616:29
nemohl jsem najít přesné specifikace, ale grafický podsystém PS3 - od NVIDIE :-))) a GF8800 jsou v podstatě sourozenci. PS3 může tedy těžit jen z lepší propustnosti (pamětí, sběrnic) a vymazlenějšího SW rozhraní - inu konzole...
Odpovědět0 0
Jak budu napájet 8800GTS, když mám Fortron BlueStorm 500W?
Jak je to s konektorama?
Odpovědět0 0
GTS má jeden standardní externí konektor takže tam by neměl být problém. Doporučuji si ale ověřit zda je zdroj schopen dodat dostatečný proud na 12V větvi (viz. článek).
Odpovědět0 0
jasně, píšou 26A na 12V. To může ale nemůže být z jedné větve, to se bere jakou součet obou 12V větví, ne?
Díky
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
10.11.200611:18
vidím to tak, že s touhle novou geforckou si člověk zahraje plynule oblivion na high detaily, ale až přijde nějaký oblivion pro Dx10 tak ta karta bude zase v řiti. DX9 hry na tom pojedou v pohodě, ale za rok, až se začnou objevovat hry využívající DX10, tak se ukáže, že to ta geforcka nezvládá a na trhu už bude novější a výkonnější model. :)
Vím, že pokrok se nedá zastavit, ale já už z těch upgradů PC vyrostl. Tohle zvyšování výkonu nikam nevede. Grafika je sice pořád čím dál propracovanější, ale v současnosti už je na takové úrovni, že s každou novou generací jsou viditelná zlepšení čím dál menší.
Jak jinak vysvětlit to, že jsem teprve nedávno narazil na hry jako Rez, Jet Set Radio nebo Shenmue, které vyšly někdy okolo roku 2000 a přitom jsem se u nich bavím a kochám grafikou 100x víc, než je tomu u Oblivionu nebo FEAR? To jen potvrzuje to, že zkrátka výkonnější hardware není to, co dnešním hrám chybí. Spíš chybí šikovní a kreativní tvůrci her, kteří mají větší ambice, než jen vytvořit x-té prokračování Call of duty, Need for speed, atd atd. Je to škoda, protože hry by mohly být mnohem zábavnější, než jsou, kdyby se tolik nehledělo na grafiku.
Odpovědět0 0
xBl4d3x
|
10.11.200613:36
:-) jelikož je to high-end karta, s DX10 nebude mít žádné problémy .. prostuduj si napřed specifikace rozhraní i technologie a potom pokřikuj :-)Vzhledem k tomu, že ji MS využívá jako referenční DX10 kartu, tak se není důvod obávat, že by se DX10 hry na této kartě nehýbaly :-)
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
10.11.200614:32
" jelikož je to high-end karta, s DX10 nebude mít žádné problémy"
První generace karet pro každou verzi directX vždycky přináší podporu nových technologií, ale ještě je výkonově nezvládá a až teprve další generace to už začínají zvládat.
"Vzhledem k tomu, že ji MS využívá jako referenční DX10 kartu, tak se není důvod obávat, že by se DX10 hry na této kartě nehýbaly"
Kdyby tomu tak bylo, tak by výrobci nevydávali pomalu každý měsíc novou grafiku, jelikož by vždycky stačilo vydat novou kartu jen při přechodu na nové directX...
Odpovědět0 0
pavelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
22.11.200619:23
"První generace karet pro každou verzi directX vždycky přináší podporu nových technologií, ale ještě je výkonově nezvládá a až teprve další generace to už začínají zvládat. "
Nutno zdůraznit, že to platí jen pro nvidii. Ati vydá karty sice o něco dýl, ale za to pořádně.
Odpovědět0 0
Kolbaba
|
27.11.20069:28
Jo Ati grafiku vydá pozdějc a bude super. O tom nepochybuju. Bohužel nepochybuju ani o tom, že zas bude několik měsíců ladit ovladače, aby za něco stály. A když je konečně vyladí, tak vydá další novou bezva grafiku s ovladači tak na úrovni beta. A kruh se uzavírá. Měl jsem Ati rád, ale ty častý patche na kdejakou hru specielně pro Ati mě už unavují.
Odpovědět0 0
pavelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
27.11.200613:24
Tak to já mam jiný zkušenosti. Mam 9600XT, jednu z prvních, tehdy novinka. A na žádný potíže si nepamatuju, nepočítam li omega drivery, se kterýma mi blikaly textury. Ale s oficiálníma všechno bez problémů.
Odpovědět0 0
gro
|
10.11.200617:07
Gratuluji k procitnutí a vítám v časovém offsetu.
PS:Oni to ti nadšení blbouni zaplatí a pak si ty "pecky" stejně zapaříme akorát na kartě za 2000Kč a o nějaký rok později což mě osobně vůbec nevadí, nemusím jít se stádem.
Odpovědět0 0
qwertol
|
10.11.200623:06
souhlas v tom, ze kupovat novinky se nevyplati.. ikdyz tady je uz asi lakava predstava, ze tohle je prelom, tady uz proste ten graficky vystup je skoro naprosto realisticky(i problematicke veci jako lidske obliceje, krajina atd)
Odpovědět0 0
gro
|
11.11.20060:59
Ale houby, viděls třeba tu vodu ? kterou reklamují jako jeden z taháků ? dyť je to pořát dokola, efekt který má do reality sakra daleko, vypadá tak nějak zhruba jako na efekt a hlavně frčí jenom když je na scéně sám, to samo s tím xichtem nebo krajinou. Jak se zkombinuje všechno na jedné scéně tak je konec, cukatura nebo brutus ojebávka. Už to tady bylo několikrát při každé nové generaci karet.
PS: Je teba si uvědomit že aby šlo simulovat realitu tak aby všechno vypadalo a hlavně se chovalo reálně defacto tu realitu musíš okopírovat a opravdu si nedovedu představit HW co by to utáhnul, napadá mě jakýsi zákon ekvivalence, na simulaci 1tuny hmoty (co do počtu částic a vlastností) je třeba na 100% zapřáhnout výpočetní výkon 1tuny reálné hmoty (na fyzikální interakce jde pohlížet jako na výpočty) toš a z z této představy mám dojem že žijem v BIG kosmokomplu který se snažíme jenom přeházet a reorganizovat tak aby fungoval podle našich (defektních?) představ (kontrolou) :o) jó, třeba je vesmír Phoenix který chcípnul a nyní vstává (dost divným spůsobem) z popela :-)))
Odpovědět0 0
qwertol
|
11.11.20062:25
tak fakt je, ze jsem to v akci nevidel, jenom nejaky ty prezentovany materialy a tam to vypada fakt dobre.. ale zas za poslednich 5 let je ten pokrok vic nez znatelny, to musis uznat..:-) jinak si nemyslim, ze je nutna presna simulace fyzikalnich procesu atd. lidske oko je znacne nedokonale, staci vyvolat jen dojem "reality".. nakonec my taky nevnimame svet tak jak ve skutecnosti vypada, funguje atd.
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
11.11.200610:51
souhlasím s gro. Ještě jsem neviděl kartu, která by zvládala techdema v praxi (ve hrách).
to qwertol:
nějaký pokrok tu za 5 let sice je, ale podle mě už to není zdaleka tak markantní jako v minulosti. Nejlíp je to podle mě vidět u konzol, kde jsou ty skoky mezi generacema největší:
16bit generace okolo r.1989 (Megadrive, SNES, PC-Engine..)
hezká 2D grafika, 99.9% her bylo 2D a jen vyjímečně se objevily nějaké lehké náznaky 3D
32bit generace okolo r.1995 (3DO, Saturn, PSX, N64)
2D grafika dotažená do dokonalosti, zvuk v CD kvalitě, poprvé se začínají dělat převážně 3D hry - nextgen znamená, že hra je ve 3D. Je to obrovský skok oproti 8bit a 16bit, kdy všechno bylo jen 2D. Nicméně 3D schopnosti této generace jsou ještě hodně omezené.
"128bit" generace od r.1999 (Dreamcast, PS2, Gamecube, Xbox)
mnohem výkonnější ve 3D, podobně jako tomu bylo s 2D u 8bit vs 16bit, tzn. více a lépe. Navíc přibyly různé grafické efekty, takže už je možné dělat 3D hry, které vypadají opravdu hezky i z dnešního podledu.
Současná generace od r.2005 (X360, PS3)
výkon ve 3D je dotažený do extrému, nicméně nekoná se žádný úžas, protože je to to samé, co jsme už viděli minule, akorát ještě trochu vylepšené, nicméně nic nového pod sluncem. Chci říct, že rozdíl v grafice mezi touto a předchozí generací už není tak velký, jako tomu bylo mezi dřív:
16 vs 32bit - WOW 3D!
32 vs 128bit - WOW krásné a rozlehlé 3D!
128 vs dnešek - ještě hezčí a rozlehlejší 3D, nicméně WOW se už nekoná.
Jinak ještě co se týče Matrixu, tak si myslím, že k tomu nemůže nikdy dojít, protože to je vlastně emulátor vesmíru (reality) a jak známo, tak na emulaci je potřeba vždycky tak o 1-2 generace výkonější hardware, takže pokud by někcho chtěl simulovat realitu, tak by ten kompl musel zvládnou emulovat sám sebe, protože v matrixu by určitě taky nakonec došli až k vytvoření svého vlastního matrixu. Takže by vznikl matrix, v něm další a v něm zase další... a to přece nemůže ten "originál" nikdy rozdýchat. :)
Odpovědět0 0
qwertol
|
11.11.200614:11
no jo, jenze ten odvozeny, umely, simulovany vesmir, svet nemusi byt presna kopie puvodniho... proste muze mit zjednodusene zakony, treba v nejakem virtualnim oblivionu se nemusi svet ridit zakony kvantove mechaniky, teorie relativity apod.
to same treba s timhle vesmirem, treba existuje nejaky puvodni strasne stary vesmir, kde zije nam neprestavitelna civilizace a oni udelali jen zjednodusenou simulaci, ktera je ale i pres tu jednoduchost od jejich sveta porad pro nas strasne slozita.. :-)
Odpovědět0 0
gro
|
11.11.200614:19
To si myslim taky viz dole, matrix o partro niz (nebo vys jak si to kdo predstavuje, proste ten co nas "pocita") by mel byt pravdepodobne mnohem komplexnejsi aby mel dostatek vypocetni sily na pocitani celeho vezdejsiho vesmiru.
Odpovědět0 0
gro
|
11.11.200614:16
Dobrý postřeh s tou pyramidovou emulací "matrixů". V matrixu 0 by uběhly statísíce let zatímto v matrixu 8 jenom dva dny. (Pokud by to nefungovalo jako dneska ve hrach, tak když není výpočetní síla tak se prostě pohybové rovnice neřeší a řeší se až je čas což má za následek "skákání" kdy pajdulák najednou poskočí třeba o metr [že by to byl příklad toho co je v našem světě kvantování vzálenosti ? planckova délka ?]
Odpovědět0 0
qwertol
|
11.11.200614:16
a ohledne toho vyvoje karet, mozna ten pokro(zmena) byl drive technicky vetsi.. jenze porad to melo vsechno daleko od reality, proste nejakych par rozmazlych pixelu mel byt lidsky ksicht.. proste vsechno to bylo strasne symbolicke, tam clovek musel vynalozit more predstavivosti, aby tam videl neco realneho :-) ale ted uz to je o necem jinem :-)
Odpovědět0 0
gro
|
11.11.200614:23
Jenomze to je mozna chyba 1)kdyz ctu knizku zapojuji fasntazii a daleko vic se "pobavim" 2) vytvareni dokonalejsich svetu je cimdal vic vyrobne a casove narocnejsi protoze si vlastne hrajes na boha a delas VSECHNO Z NICEHO, tj. musis vymodeovat kazdy sutyrek kazdej strom, naprogramovat kazdy pohyb vsechno, tahle koncepce neni moc dlouho udrzitelna, podle me to casem povede k v realnem case proceduralne vytvarenym a samomodifikjicim se svetum ktere budou existovat na serverech (ano kyberprostor doopravdy ozije)
Odpovědět0 0
gro
|
11.11.200615:03
Ad boží matrix a lidský matrix : 6 je číslo člověka, abeceda a=1,b=2,c=3..., lidský COMPUTER = 6 x (3+15+13+16+21+20+5+18) = 666
Odpovědět0 0
nikdo nikde
|
11.11.200615:52
"A nutí všechny, malé i veliké, bohaté i chudé, svobodné i otroky, aby měli na pravé ruce nebo na čele cejch, aby nemohl kupovat ani prodávat, kdo není označen jménem té šelmy nebo číslicí jejího jména. To je třeba pochopit: kdo má rozum, ať sečte číslice té šelmy. To číslo označuje člověka, a je to číslo šest set šedesát šest (BIBLE Zj 13,17–18). "
Odpovědět0 0
gro
|
11.11.200615:11
PS: 6 je číslo nedokonalosti (pěkně to k těm nedokonalým a nikdy né dost výkoným kompům sedí že ?) proto číslo člověka.
>>"Číslo 6 je pak symbolicky vnímáno jako číslo nedokonalosti"
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8C%C3%ADslo_%C5%A1elmy
PSS: To jenom jaké ve "vzduchu" visí trascendentní souvislosti.
Odpovědět0 0
No ta myslenka s 1 tunou vypocetni hmoty me pobavila. Ono totiz existuje neco jako model - zamerene zjednoduseni reality, kdy se jednoduse popisuji urcite deje a pripadne se orezavaji nedulezite veci ... napr. u pocitacu to muzou byt ztratove komprese obrazu a zvuku. A pokud bys chtel delat skutecnou simluaci vsech interakci v ramci hmmoty (jak naznacujes) tak potrebujes:
1) znat presny! fyzikalni model
2) znat presny! vychozi stav
pak to muzes simulovat, ale zas na tu simulaci spotrebujes v ramci dostatecne presneho mdoelu vic nebo mene hmoty (mene protoze neco umis zjednodusit i bez ztraty informace, vice protoze na proste 1+1 potrebujes rezii v podobe vypocetni jednotky a vstupne vystupniho zarizeni).
Jestli sis cet o tom, ze vesmir je jeden velky pocitac a s dostatecne vykonnym pocitacem by se dala spocitat budoucnost, tak o tom se fyzikove stale uspesne prou (zajedno jsou asi jen v tom, ze je to teoreticky, nikoliv prakticky koncept).
Odpovědět0 0
Zdravím kolego,
musím říct, že na začátku jsem se s Tvým příspěvkem přliš neztotožňoval, ale jak jsem se začínal prokousávat ke konci, nemohu jinak než souhlasit. Celý náš herní průmysl se začíná úbýrat spotřebním směrem a začíná mu chybět promakanost dřívějších nikdy nezapomenutých, ale písky času zavátých titulů... No, ale to je asi téma do jiné diskuze. :-)
Odpovědět0 0
qwertol
|
10.11.200623:02
neboj, jednou se ten vyvoj zasekne(protoze uz nebude proste co poradne zlepsovat) a vyvojari her se zase zameri na jine aspekty hry nez jen grafiku... ikdyz zajimava by mohla byt virtualni realita, pracuje se vubec ne necem takovem- aby to bylo komercni? hrat takovy svuj matrix by nebylo spatny :-)
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
10.11.200623:16
Odpovědět0 0
kooi
|
10.11.200623:55
:)) .. ake mile prekvapenie
Odpovědět0 0
Coques
|
1.12.20068:02
secondlife.com/whatis/
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
11.12.200619:18
Jenže tohle je jen další onlinovka. Já myslím, že qwertol měl tou virtuální realitou na mysli spíš něco jako VR helma + rukavice a nebo "Lepší než život". :)
Odpovědět0 0
Taky bych viděl "Lepší než život" za zatím nejvydařenější virtuální realitu:))))
Odpovědět0 0
Piranha
|
12.12.200614:16
pokud člověk není Arnold J. Rimmer, víme ?
:-DDDDDDDDDDD
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
12.12.200616:57
Obličej nám pomazali džemem a teď nás sežerou mravenci!
:-D
Odpovědět0 0
Tak asi bych to nehral s takovym maaaaagorem!:)
Odpovědět0 0
Co je ti do toho !
|
8.4.200715:28
Ja si myslim ze tady pan Gro a Eso jsou tady odpurci techto grafik !!!!!!! nemaji 15000,- tak tady promlouvaji lidem do duse neco o grafikach o kterych nemaji ani paru !!
I ty si budes muset casem koupit novou graf. kartu tak tady nekecej lidem co by si za ty penize meli ci nemeli kupovat !!! Jestli ty hrajes na svem Shit PC nejake Mario nebo Pac Mana to je tvoje vec ale lide (hraci) kteri cekaji a vi o nejake nove hre ktera je narocna + DX 10 (STALKER,Crysis) tak si tu grafiku klidne koupi !!!
Takze bych byl rad kdybyste nemleli hovadiny a zauvazovali sami nad sebou ze se v dnesni dobe nehraji hry typu:Marip ci Pac Man
Dekuji a tesilo me !!!
Odpovědět0 0
pavelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
8.4.200717:26
Stalker DX10 jo? :D
Odpovědět0 0
Eso Rimmer
|
26.8.200710:37
Já teda nevím, ale myslím že jsem nikomu nic nevnucoval. Však si klidně kup grafiku třeba za 20k. Mě je to jedno. Jenom jsem vyjádřil svůj názor, který jsem si udělal podle ze zkušenosti s 15 letým hraním her na konzolích i PC.
Odpovědět0 0
Jez
|
30.5.200722:39
Až na to, že DX10 má být právě rychlejší než DX9... jinak dobrý.
Odpovědět0 0
Svatak
|
7.8.200721:38
Jo tak s tím,ze dnešní hry stoji za prd, mohu jen souhlasit,protože jsou obvykle pouze chudým pokračováním svých slavných předchůdců,jen se liší ve 2 částech,1. a pozitivní je právě "možná" lepší grafika a prostě prokreslenější obraz,ale pokulhávají v hratelnosti a ději(toto je ta 2. část,ta smutná),což je na hrách podle mě nejdůležitější,hry maj prostě pobavit
Samozřejmě nezavrhuji lidi,kteří paří jedno pokračování za druhým,ale podle mě je to vyhazování peněz a hlavně času
Odpovědět0 0
xBl4d3x
|
9.11.200621:45
Odpovědět0 0
tak to je monštrum :o
Odpovědět0 0
Ty vole 23000 3DMark06 to je brutalne :O
Odpovědět0 0
Ty krávo to je:-)))) Ale co s tím, když si všechno v pohodě zahraju i se čtvrtinou?
Odpovědět0 0
:) No ja aj z 1/15 vystačim :) toľko da GF6600GT oproti GF8800GTX v 3DMark06 a v pohode to aj ide v hrach :)
Odpovědět0 0
Nyní ji kupovat je blbost.DX 10 vyjde az za par mesicu, takze lepsi je si pockat az vyjde DX 10.To uz by mohla byt vyrabena 80 nm, takze bude žrat a topit míň, a bude levnější:)
Odpovědět0 0
FrantaXX
|
9.11.200610:14
... téééda, jako ty výbuchy celkem pěkný, ale ty osmihranný kolečka u tanku ... to teda nic moc ;-D
Odpovědět0 0
... na tomto servery sa len teoretizuje, pričom konkurencia už otestovala a zreferovala ...
Odpovědět0 0
Pravda, pravda:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0 0
Oldricksnuff
|
9.11.200611:07
to je hustý to sli hlavně asi to napájení musí být masakr jinak se těším až to testnou tady a hlavně až budeme mít aktuální ceny na trhu
Odpovědět0 0
Ceny už jsou. Startujeme na 12500 s GTS a 16500 GTX:)
Odpovědět0 0
JOJO
|
9.11.200614:08
Neboj se brzo budou mít skvělý test grafik i s 8800GTX, jen si na to počkej, protože to bude bomba.
Odpovědět0 0
Jakub007
|
9.11.20068:39
Neví někdo, kdy by mohla být vydána karta 8600 (GS, GT)? Chtěl bych si koupit nové PC a nevím, zda koupit 7600GT nebo počkat na 8600 ...
Odpovědět0 0