Nový patch, který je již sedmý v pořadí a dostal číslo 1.0.668.1, bude k dispozici jak pro Rise of the Tomb Raider zakoupený ve Steamu nebo ve Windows Store. Hlavní novinkou, kterou se Nixxies prsí, je podpora více GPU pod DirectX 12.
Pod DirectX 12 je podporováno využití více GPU, a to technologie NVIDIA SLI i AMD CrossFire. Vedle toho jsou nyní podporovány pod DirectX 12 také asynchronní shadery, k čemuž majitelé karet AMD Radeon potřebují model, jenž je postaven na čipu architektury GCN 1.1 nebo novější. V případě uživatelů karet NVIDIA je tato funkce vyhrazena pouze pro nejnovější modely s GPU Pascal.
Pak se vývojáři zaměřili také na V-Sync. Ve steamovské verzi hry se mělo zlepšit její chování s vypnutým V-Sync a v případě hry zakoupené ve Windows Store už půjde V-Sync nastavit, což, jak dobře víme, byl spíše problém microsoftích aplikací pod UWP. Microsoft nyní hrám ve Windows Store umožňuje nastavit V-Sync dle libosti, ovšem stejně pak je nutné, aby vývojáři her přišli s patchem, který to dovolí.
Pokud využíváte stereoskopické 3D renderování, to se také v této hře dočkalo vylepšení stejně jako NVIDIA Surround a AMD EyeFinity v kombinaci se stereoskopickým 3D. Nixxies pak deaktivovali volbu Steam Overlay when DX12, která při testování byla zdrojem vážných problémů, ale uživatelé si ji mohou s využitím přepínače '-enablesteamoverlay' opět zapnout.
Zůstává tu ale otázka, zda nový patch přinese i celkové zvýšení výkonu pod DirectX 12, který byl oproti DirectX 11 slabší.
Zdroj: Hexus.net
Pod DirectX 12 je podporováno využití více GPU, a to technologie NVIDIA SLI i AMD CrossFire. Vedle toho jsou nyní podporovány pod DirectX 12 také asynchronní shadery, k čemuž majitelé karet AMD Radeon potřebují model, jenž je postaven na čipu architektury GCN 1.1 nebo novější. V případě uživatelů karet NVIDIA je tato funkce vyhrazena pouze pro nejnovější modely s GPU Pascal.
Pak se vývojáři zaměřili také na V-Sync. Ve steamovské verzi hry se mělo zlepšit její chování s vypnutým V-Sync a v případě hry zakoupené ve Windows Store už půjde V-Sync nastavit, což, jak dobře víme, byl spíše problém microsoftích aplikací pod UWP. Microsoft nyní hrám ve Windows Store umožňuje nastavit V-Sync dle libosti, ovšem stejně pak je nutné, aby vývojáři her přišli s patchem, který to dovolí.
Pokud využíváte stereoskopické 3D renderování, to se také v této hře dočkalo vylepšení stejně jako NVIDIA Surround a AMD EyeFinity v kombinaci se stereoskopickým 3D. Nixxies pak deaktivovali volbu Steam Overlay when DX12, která při testování byla zdrojem vážných problémů, ale uživatelé si ji mohou s využitím přepínače '-enablesteamoverlay' opět zapnout.
Zůstává tu ale otázka, zda nový patch přinese i celkové zvýšení výkonu pod DirectX 12, který byl oproti DirectX 11 slabší.
Zdroj: Hexus.net