Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

RMA zlepší v ČR služby pro zákazníky D-Linku

1.3.2007, Marek Štelčík, aktualita
RMA zlepší v ČR služby pro zákazníky D-Linku
Společnost D-Link oznámila, že od 1. března 2007 bude poskytovat RMA (Return Material Authorisation) pro její záruční servis přímo v České republice a na Slovensku. V rámci RMA bude D-Link zajišťovat kontrolu oprávněnosti reklamace podle...
Společnost D-Link oznámila, že od 1. března 2007 bude poskytovat RMA (Return Material Authorisation) pro její záruční servis přímo v České republice a na Slovensku. V rámci RMA bude D-Link zajišťovat kontrolu oprávněnosti reklamace podle záruční doby, zaregistrování reklamačního požadavku a základní posouzeni, zda nejde pouze o neznalost či špatné nastavení produktu. Spolu s RMA je spojena i služba Next Business Day (NBD) a horká linka D-Link. K vyřízení reklamace je vždy třeba vyplnit formulář RMA na horké lince.



Od 1. března 2007 vše bude probíhat v češtině. Výměnná služba Next Business Day, která se týká L3 řiditelných přepínačů xStack a bezpečnostních produktů a znamená, že není-li možné vyřešit technický problém s produktem obratem na horké lince, tak po zaregistrování požadavku a posouzení nároku se okamžitě zasílá fungující produkt a zároveň je vyzvednut produkt reklamovaný. NBD bude garantována, dorazí-li požadavek do 15:00 hodin.

Zdroj: D-link