Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od Roo
Hehe, to je právě ono. Jejich gold support. Probléme není v samotných technicích, tuhle část pro ně zajišťují v ČR smluvní partneři např. Getronics, to funguje opravdu skvěle, přijedou pár desítek minut po té co dostanou požadavek od Dellu. Problém je v tom že pro tento support má Dell v Evropě jedinou pobočku v Dublinu a co se děje tam, to bych nikomu nepřál zažít. I u triviální a naprosto zřejmé závady ­(např. vadný disk­) neustále žádají všemožné logy, přehazují si je jak horké brambory, jednomu operátorovi skončí šichta a nikdo se o to dál nestará, po urgenci to převezme jiný a opět si vyžádá ty samé logy a až poté co ­"analyzují­" daný problem ­(který je většinou zřejmý už od začátku­), uplynou klidně i 2 dny, tak se teprv začne počítat smluvní fix­-time ­(třeba 2 hodiny­), dají pokyn místní servisní organizaci a ta problém odstraní.
Odpovědět0  0
"která zahrnuje plán poskytovat zákazníkům nejlepší péči­"

už aby s tim začali, support Dellu je děs a běs
Odpovědět0  0
Souhlas, mám naprosto stejný problem. Pouze kvůli SH jsem nucen používat IE, je to jediná stránka, která mi nejede s FireFoxem korektně.
Odpovědět0  0