..."Zatím není jasné, kdy by se nové akumulátory mohly dostat do reálných produktů, dá se však počítat s několika lety."
Bohužel to slyšíme pokaždé. Opravdu bych rád věděl, zda je to opravdu technologický problém, nebo spíše ekonomický (ždímat stávající stav).
Odpovědět0 0
1000 nabití, 800 km na nabití- při postupné degradaci pod únosnou mez (polovina kapacity?) při těchto číslech bych realitu viděl spíš na 500-600 tisíc. ale i tak by to už nebylo úplně špatně, ale jenom špatně :D
Odpovědět0 1
Za únosnou mez se pro akumulátory obvykle považuje 70-80 %. Takže ono ke konci by to bylo spíše tak kolem 600 km na nabití, dohromady při 100 nabitích 700 tisíc km. Což třikrát přežije běžné auto a pak se to ještě dalších deset let může používat jako buffer třeba pro soláry, nabíječky...
Odpovědět2 0
Rekni mi kolik aut se spalovacim motorem da pres 300tis km? A kolik jich da pres tech tvych 500tis km? Kusy? Max desitky kusu? Tvuj komentar je velky spatny
Odpovědět0 0
Prakticky každý auto dá přes 300tisíc a půl mega při trochu rozumné (nepříliš zanedbané) údržbě taky není problém ;) - většina aut se reálně vyhazuje kvůli už moc prorezlé kastli
Odpovědět0 0
I tak se da, tak proc je u elektroaut problem dojezd jenom 600-800tis km, jak pise kolega vyse? O to mi jde ;-)
Odpovědět0 0