Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od scratchy27 (2)
Oni je nemci vlastne ani nenapadli. Meli spolu prece smlouvu o neutoceni a spolecne okupovali Evropu. Byla to jen takova nemecka specialni vojenska operace, v zadnem pripade valka ;­)
Odpovědět3  0
P. Matějka je teď zaneprázdněn hledáním podmínky neutrality v Budapešťském memorandu, takže vám asi neodpoví. ­(jen napovim, ­"vlevo dole­" ji nenajde­).

Jsem si téměř jistý, že až po. Zdejší ­"hlas lidu­" vám vysvětlí, že tomu tak určitě není a že o vstup do NATO zažádala už historická postava Chmelnický v 17.stoleti.
Odpovědět1  0
Je to zcela hypotetická předpověď, ale ano, myslím si ­(doufám­), že pokud se překročí ta rudá linie a použijí JZ, tak se ocitnou v izolaci. To jak dlouhá ta izolace bude je druhá věc.
Odpovědět0  0
Chápu to tedy dobře, že čerpáním informací z X zdrojů, vládních, nevládních, neveřejných, propadám lžím a propagandě? Na druhou stranu, ty co čerpáš z Aeronetu a studnice moudrosti Foldyny, tak šíříš absolutní pravdu? Samozřejmě podloženou vysokou školou života?
Odpovědět1  0
Jsem venku mezi lidma ­(od vesnice přes město­) víc než u PC­/tv a nevidím to.
Další ­"argument­"?

Neni, pravda je prostě pravda. To, že se na ní tobě podobní snaží naroubovat X variant svých nesmyslů, nezmění na faktu vůbec nic.
Odpovědět1  1
A není to náhodou naopak? Chutná ti propaganda živená Foldynou a Aeronetem, vymýšlení veletočů a nejlépe X verzi na zmatení. To je přesný popis toho co s jakoukoliv kauzou dělaj rusové.
Demagogicky se tu účastníš diskuze, která se týká něčeho jiného, když si vyzván k nápravě, ignoruješ to a jedeš si svoje ­"Cvrčky v hlavě­"
Ozdrojovani nula, nada, nic....jen tvé konspirace vycucane na proflaklych dezinfo webech a tohle má být ta tvoje PRAVDA? Dáš nam sem aspoň odkazy na zdroj kde je to v tom společném prohlaseni co tu popisujes? Nebo budeš stále jen lhát a bájit si další a další konspirační teorie a obviňovat z toho samého ty co s tebou nesouhlasí?

BTW, je úplně běžné aby se velvyslanci účastnili akci v cílové zemi když jde o oslavu státního svátku. Tolik k tomu, proč se toho 17.listopadu mohl objevit na pořádaných akcích. Zkus trochu popřemýšlel nad Okamovou břitvou, opravdu to funguje a není nutné za vším hledat X verzi složitých konspiraci. Určitě ti to pomůže, minimálně ušetříš za medikaci.
Odpovědět2  0
Použití taktických jaderných zbraní je samozřejmě game changer jako prase a nedělám si iluze o tom, že o nich rus nepřemýšlí. Tady nezbývá jen doufat, že jim je jasné to, že v případě jejich použití skončí min politicky v totální izolaci na hodně dlouho.
Tohle jejich dopředné ­"obviňování­" je součástí jejich propagandy už hodně dlouho a bohužel se stále najdou lidí co jim to žerou.
Odpovědět2  0
Tohle je přesně důvod proč je jakákoliv diskuze s tebou úplně zbytečná. My se tu bavíme o rusku a ty přijdeš se Zemanem a Kimem...zkusím použít tu tvou otázku : takové jednání ti přijde normální?

Ale nedá mi to a přeci jen se ti budu snažit pomoc :
Ty karty rozdával jistý p. Přikryl, majitel reklamky a asi ­"milovník­" Zemana. On tu akci i svolal a financoval­-dolozil faktury ­(Přikryl ne Zeman­). Tu konspiraci s ambasádou začal ventilovat dement Foldyna, největší póvl České politiky a milovník ruska...takže už chápu proč to po něm papouskujes.

Ta dohoda Trump­/Kim měla být o kompletním jaderném odzbrojení na korejské straně a bezpečnostních zárukách ze strany US. Pokud vím, tak odstřelení jednoho testovacího zařízení se nerovná kompletnímu odzbrojení, ale ty budeš mít asi lepší info.
Odpovědět2  0
A zase jen výkřiky do tmy, kdo co rusku nařizuje na jeho území? Které všechny dohody konkrétně byly porušeny a jak? Budapešťské? Minské? Nebo zase nějaké Chmelnickeho sliby z 16­/17 století?
Odpovědět2  0
Budapešťské memorandum vůbec neřeší otázku neutrality, resp budoucího směřování Ukrajiny.

Můžete sem dát odkaz kde přesně v memorandu jste toto našel? Děkuji. Pokud ne, tak máte pravdu a je to jen car papíru, který z něj ale udělalo rusko v roce 2014.
Odpovědět2  3
To je právě ten náš problém. Čekáme od těchto národů ­(a tím nemyslím jen rusko, ale i činu, a většinu arabského světa­), že mají stejný hodnotový systém jako máme my. Nemají...oni berou neustále snahy o domluvu jako projev slabosti z naší strany.
Čím dřív to pochopíme, tím lépe.
Odpovědět2  0
Samozrejme nevim, skoly nemam, ale naposlouchal jsem dost vojenskych analytiku, ktery problem s ­"zivou silou­" vidi prave opacne. Ruku na srdce, kdyby bylo opet 24.2. cekal byste ze se armada, ktera je papirove cca 10x mensi, vydrzi branit 2 mesice, aniz by na druhe strane byly videt nejake zasadni uzemni zisky?

Rus ma spoustu techniky, spoustu raket, a relativne dost lidi. Ale tyhle lidi mu dochazi mnohem vetsim tempem nez Ukrajincum ­(smrt, zraneni, dezerce, odmitani rozkazu, nevyplaceni zoldu­), cili bude doplnovat odvedenci, coz opet snizi moralku a tim bojeschopnost.

Na druhe strane mas Ukr, ktera nema v porovnani s ruskem moc techniky, ale v hrube zive sile, ktera bere zbran do ruky, si pocetne s ruskem moc nezadaji. Co je tady vsak zasadni je odhodlani. Moralka dela s lidmi strasne moc a vedomi, ze nemaji co ztratit jeste vic. Cili pokud teto strane tu techniku poskytnes zvenci, muze to kartami velmi zamichat...

BTW to same se delo za WW2 s ruskem. Proti rozjetym nemcum nemeli sanci, ziva sila jim byla uplne k nicemu. Dokud jim spojenci nezacali lifrovat techniku, coz dalo rusum cas na zkapacitneni vyroby jejich ­"vlastni­" tezke techniky. Mimochodem, snad vsechny tyhle tovarny jim navrhli a postavili zly imperialiste ve dvacatych­/tricatych letech, coz rus take nerad slysi ;­)

Kazdopadne tohle ukaze cas. Bohuzel to bude stat spoustu utrpeni a evidentne i rozpolceni spolecnosti na zapade.

Jeste doplnim k tomu vasemu poslednimu odstavci. Nestalo se to same uz pri prvni invazi z roku 2014? K miru to nevedlo, ale dohody se podepsali a ... ted jsme zase zpatky :(
Odpovědět2  0
I tak se omlouvam ;­)

Ac ­"nekopu­" ani za jednu stranu, tak si take myslim ze kdyby zustal u moci Trump, nejspis by k invazi nedoslo. Preci jen jeho neomaleny zpusob jednani kdy Putinovi oznamil rozstrileni Moskvy, musel na Putina ­"udelat dojem­". Jen si uplne nejsem jisty jestli je tohle spravna diplomacie, i kdyz souhlasim s faktem, ze jsou ­(bohuzel­) natury se kterymi se asi musi jednat z pozice sily.

Nicmene jsem si temer jisty, ze uz za Trumpa se kreml k invazi pripravoval a jeho konec byl prvotnim signalem k akceleraci ­"delani rezerv­".

Ono predpokladem diskuze a vyjednavani je fakt, ze obe strany o dohodu stoji a jsou ochotne projevit alespon elementarni empatii. Ano, mluvit je dulezite, ale kam vedly vsechny ty telefonaty a navstevy za posledni dva mesice? Bohuzel...
Odpovědět1  0
Ano, je to na zaklade mnoha jinych diskuzi.

Samozrejme, ze je to to posledni co by kdokoliv pricetny chtel. Nicmene se nemuzu ubranit dojmu, ze z jejich pripadneho pouziti byste vinil spise branici se stranu ­(potazmo ty co ji pomahaji s obranou, tim ze dodavaji zbrane­) nez puvodce samotneho.
Pokud se pletu, omlouvam se.
Odpovědět1  0
O tom jestli se to nekomu hodi, muzeme my maximalne tak spekulovat. Nevim to ani ja, nevis to ani ty. Na 100% to vi jen wrah a pak akteri toho konfliktu.

Kazdy konflikt muze skoncit pokud :
a, agresor prestane utocit
b, obrance se prestane branit

Ja bohuzel nevidim ani jednu z techto moznosti v dohledne dobe jako realnou. Dohoda se neda uzavirat s pistoli u hlavy. A i kdyby se nejakou nahodou ted obrance stahnul a uznal prohru, obavam se, ze to zadela na neskutecne problemy do budoucna.

ad Zelensky, ano, oni jsou v te valce all in a jde jim o vsechno. Trochu me desi ze se na toto vubec ptate, sakra, agresorovi se preci nesmi ustupovat. Co by mel jako delat? Stahnout krovky jen kvuli tomu ze na ne nezautocila Albanie ale rusko? Prece uz vsichni vime ­(a Ukrajina si to v nedavne minulosti zazila casteji nez my­) kam ustupovani agresorum vede...

A pokud myslite, ze konflikt prodluzuje zapad tim, ze na Ukrajinu dodava zbrane, zkusim trochu neobratne analogie :

-Kdyz k sousedovi vtrhne horda a zacne mu na zahrade znasilnovat­/vrazdit rodinu, tak ve chvili kdy soused vystrili zasobnik, dam mu svuj. Je to podle vas take prodluzovani konfliktu? Mel by s nimi nejdriv zacit diskutovat a domlouvat mir? Na to je v teto chvili uz pozde.
Odpovědět2  0
Tak si to pojdme rozebrat, shodneme se snad na tom ze Gazprom je akciovka, vid? Kapitalizece Gazpromu byla :
v roce 2007 ­- 360 mld USD
v roce 2010 ­- 150 mld USD
v roce 2014 ­- 60 mld USD
v roce 2017 ­- 50 mld USD

Duvod proc se to deje, a to je to co mela byt odpoved, je ze v roce 2009 doslo k neskutecnemu provazani se statem a z Gazpromu se stala ne soukroma akciova spolecnost, jejiz hlavnim smyslem je generovat zisk, ale paka Putinova rezimu, ktera je dlouhodobe manipulovana vladou... Jeji vice nez nejasne financovani a ­"zahadne sebevrazdy­" jejich predchozich clenu managementu, nezvladnute investice ­(podlozene pujckami­) pro megalomanskou vystavbu, atd, atd.

Takze ano, Gazprom je velmi ztratovou spolecnosti s ne zrovna malou pravdepodobnosti spatneho konce.
Odpovědět3  0
A co takhle příčina a následek? Chytáme se? Ne?
rus po druhé napadl svrchovanou zemi a rozkaz k tomu dali...Wait for IT... Američani? Jako vážně?

Je s váma kluci fakt zábava, za všechno může US, my jsme jejich vazalem, bojíte se aby naše závislost na nich nerostla...ale to že jsme 100% závislý ­(energetický­)na rusku je cajk.

Btw napadlo vás někdy proč je ruský Gazprom ztrátový nebo přinejlepším ne zrovna v dobre kondici, když je to spol která zobchoduje většinu ene. zasob ruska, když už jsme u těch náhod?
Odpovědět4  2
Já samozřejmě jako cynický sobec, snob, pitomec a mopslik, nevím nic o definici normálního a slušného člověka. Chápu dobře, že normální a slušný člověk bude teda někdo jako ty, schvalující nesmyslnou válku, vraždění, poslapavajici jiné než své názory, adorující blouznícího blázna a vymýšlejíci si nesmyslné historické veletoče? To radši asi zůstanu cynickým sobcem, než být ­"tvým­" slušným člověkem.
Odpovědět2  1
Ruku na srdce, ty si mi na moje otazky nikdy nedpovedel. Jen si prichazel s dalsimi a dalsimi ­(z meho pohledu­) nesmysly. Takze i kdyz s tim rozhodnutim uplne nesouznim, rozumim mu a take koncim.
Odpovědět2  4
Ne,urcite to neni pokus o utechu, jen to jak to citim ja. Tech poslednich 8 koalicnich ­(a koalicnich pisu schvalne­) let naznacilo docela dost.

Falesne dilama? Nerozumim. Jake dalsi realne moznosti byly v pripade poslednich voleb?
Odpovědět0  0
Ano, na SVEM uzemi. Rika ti neco uzemni svrchovannost ­(mimo jine uznana i RF­)? Nebo tim obhajujes to, ze kdyz ti nekdo neco pred 70 lety da, tak ma pravo si to za 70 let silou vzit?
Zkus si tu svoji ­"logiku­" aplikovat na uzemi nasich Sudet. Timto totiz rikas, ze Hitler mel take plne pravo Sudety anexovat ­(byla tam vetsina nemecky mluvicich, v historii to take bylo nemecke uzemi, false flags tam take najdes­).
Zajimave, ze zminujes tatary na Krymu, myslis tim ty tatry co se Stalin snazil zlikvidovat a nasilne je z Krymu deportoval aby tam nasledne mohll dosadit rusky mluvici obyvatelstvo a ­"naredit­" nebo rusifikovat uzemi? Coz je mimochodem bezna sovetsko­/ruska praxe pred samotnou anexi jakehokoliv uzemi ­(vytvoreni sii zaminky­).
Citaci rozporuplne postavy z 16­/17 stoleti ma jako znamenat co? Nepostrehnul si ze od jeho smrti uplynulo 5 stoleti?

Takze znovu, ano, Donbas i Krym JSOU mezinarodne uznanym svrchovanym uzemim Ukrajiny, at se to v soucasnosti rusovy nebo wrahovi ci podobnym demagogum libi nebo ne.

V pristim prispevku se prosim jeste vrat k te genocide ruskeho obyvatelstva na Donbasu. Porad me zajima, kde je tech tvych 400.000 mrtvol a jakym zpusobem ji Ukrajinci na uzemi, ktere nemeli pod kontrolou provadeli.
Odpovědět3  5
Tak tenhle veletoc ti musel dat hodne zabrat, Ukrajina do roku 2014 financovala geologicke pruzkumy nalezist zemniho plynu. Nasli jich na SVEM uzemi relativne dost ­(Donbas, shelfy okolo Krymu a Odesy­) a podle tebe tam ty naleziste prisel rus branit? Jako pred kym? Pred tim komu patri? To je podle tebe OK? Tomuhle ty tleskas? Timhle teda rikas, ze tam rus prisel opravdu jen krast, nic jineho.
Odpovědět4  3
Vzhledem k tomu, co predvadeli predchudci po celych 8 let, bez uzitku zazdene minimalne 3 roky celosvetoveho ekonomickeho rustu, nasledne dodelalani totalnim chaosem behem covidu, tak je to co tam je ted ­(v porovnani s poslednimi 8 roky­) to nejlepsi z ceho bylo na vyber.
Odpovědět4  6
jop, po takove psycho nalozi, to probirani bylo dnes opradvu tezke, ale nakonec jsem to dal ;­) Trosku jsem doufal, ze ta tva emanace uz skoncila... no nic, dekuji za zajimavy vhled do tveho nitra, jdu delat neco uzitecnejsiho... sazet brambory ­(zadny dvojsmysl v tom nehledej, opravdu­) ;­)

Nejsem verici takze s diky odmitnu, ale tak snad tahle ­"obezlicka­"pomuze tobe...
Odpovědět0  1
Ach jo, promeškal si svou příležitost mlčet...
Odpovědět0  1
Uz me moc nebavis, tak to vezmeme rychle :

Ano, mas pravdu! Jsem presne to co o me pises, cynicky sobec, podporujici nevolnictvi a vykoristovani, zmatenec a snob ­(z vedlejsi diskuze doplnim : fasista, prostitut, mopslik­) a moji nejvetsi chybou v teto diskuzi bylo upozorneni na formu prispevku poukazujiciho na tiskarskeho sotka, ja nestyda!

Doufam, ze si vsichni, ktere upozornujes, z tebe vezmou priklad a odsoudi me take....Protoze ja neprestanu hejtovat pomatence ­(a vyvracet jejich nesmysly­), ktery jakymkoliv zpusobem obhajuji ci adoruji rusa a to co rus dela! Jestli jsem proto v tvych ocich fasista a sobec, bude to pro me velmi tezke, ale ja se s tim smirim ;)
Odpovědět3  2
OK, takze uz jsme se o tobe dozvedeli, ze kazdy kdo nesouhlasi s tvym brecenim a obvinovanim vseho a vsech ze tveho apokalyptickeho videni sveta, je fasista nebo aspon korporatni fasista, mopslik ­(BTW velmi zajimave, jak se snazis v diskuzi vystupovat ­"nezavisle­", ale evidentne se vidis v urazkach produkovanych rusem­), prostitut a pitomec...OK, fair enough :D

ad Westinghouse:
- ­"již tu byl jeden aspekt zmíněn­" predpokladam ze myslis tu wrahovo narazku na poskozene palivo, vid? OK, ano, stalo se, vyreseno upgradem technologie. Vtipne je, ze to same se stalo s prvni varkou jaderneho paliva z ruska, ktere se zacalo odebirat po roce 2010...uz jsem to sem postoval kdysi do diskuze, ale to se ani wrahovi, ani tobe nehodi a porad si pojedete svou, vid?
- ekonomicka afera ­- OK, probehla, exposovalo se to ven, predpokladam ze i vyresilo. Zato Rosatom, TVEL a vlastne vsechny spolecnosti z ruska, jsou krystalicky ciste a zadna smecka ci korupce v nich neni...

Nesnizim se k urazkam tveho typu, ale kdyz uz ze sebe v diskuzich delas toho nestraneho nebo spis chces abys tak byl viden, zkus zacit cuchat take ty ;)
Odpovědět0  0
Jejda, tady jsme ale nekomu slapli na kuri ocicko :D Vtipny je jak se tocis na jednom komentu o kviceni...a to je presne to co je u vas klavesnicovych levicaku typicke. Nic nedelat jen nadavat! Nadavat ne svuj zpackany zivot, na prohnily svet, na ten tvuj korporatni fasismus nebo co to tady porad dokola pises...

O me mily clovece nevis vubec nic, klidne bych se s tebou vsadil ­(a jsem si jisty svou vyhrou­), ze i kdyz mam uplne opacne nazory, tak teto spolecnosti prospivam mnohem vic nez nekolik takovych kriklounu jako jses ty dohromady. A tim opravdu nemyslim placeni dani­(i kdyz taky­), ale to co ja a moje rodina dava tem potrebnym...ale tem opravdu potrebnym, to znamena tem, kterych jedina prace neni plivat spinu na diskuznich forech­/soc. sitich o zkazenosti spolecnosti a celeho sveta a o tom jak jim vsichni ublizuji...

A uz to lejno vic nerozmazavej...
Odpovědět2  1
Samozrejme, to ze s nim nesouhlasim neznamena, ze vase vyjadreni netoleruji. Chapu totiz nutnost na nektere lidi brat vetsi ohledy nez na zbytek spolecnosti.

Percentualni zastoupeni psychologickych ­"vlastnosti­" jedincu v ­"tlupe­"se nejspis v case moc nemeni, takze tady bych se klonil ke kladne odpovedi ;)
Odpovědět1  1
Me ale vubec neslo o tolerovani a nepoukazovani na chyby v obsahu sdeleni. Prici se mi ta forma kterou jste se tu presentoval.

Jako nekdo s tou vasi dokoncenou zakladkou, byste mohl byt schopnen rozlisit jaky rozdil je mezi upozornenim na chybu a snahou sarkasmem nekoho zbytecne dehonestovat.

Pokud toho schopny nejste, tak oopakuji, to chovani doby kamenne predvadite vy a ne vynechane slovo ci i­/y ;)
Odpovědět2  1
O ty veliky Korektore, udelej si carku do denicku :DDD

Do doby kamene nas spis privede netolerance a frustrace nez jedno vynechane slovo nebo i­/y ;)
Odpovědět2  3
Uplne nechapu tu potrebu, psat kvuli jednomu chybejicimu slovu takovehle sarkasticke prispevky. Troufnu si rict, ze 99% lidi pochopilo jak to autor myslel, resp. co melo byt sdelenim te vety. Ale pak prijde Eskymak s jefo frustraci z toho, ze sam nikdy zadnou chybu neudelal a musi si kopnout...
Odpovědět11  4
Ty jo a kde tu vidite fasisty? Halucinace?
Odpovědět0  1
Sice jsem odchovany ­"gumakem­", tohle je ale krasa!
Odpovědět3  0
A nejake podlozene duvody pro tohle tvrzeni mate nebo jen vas dalsi vykrik do tmy?
Odpovědět1  0
A co tim clankem jako chcete rict? Cetl jste ho a zkusil jste u toho premyslet? Ta druha pulka zahranicniho obchodu ruska totiz bude zbrojni vyvoz...a ten jaksi minimalne letos vubec nebude. Takze znovu se ptam, co jste timto linkem chtel rict? Chtel­-li jste vubec neco rict...
Odpovědět0  1
Nic neni tak zabavne jako kviceni levicaku ;)
Odpovědět1  2
Ozdrojovat? Neblázni, maximálně ti hodí tak článek na protiproudu nebo jiné slátaniny.

Tyhle vlhký sny rusaku o hitech vojenský technice, když nejsou schopny dodělat a vyrábět ani tanky ­(Armata, smontováno tak 10ks­-pouzitelne jen na přehlídky­), o jejich 3 kusech su57, který vlastně taky nikdo ­(kromě výstavy­) neviděl ­(a země co s nima spolupracovali radši z projektu rychle vycouvali­), hypersonický střely, který vlastně žádnej zázrak taky nejsou.... A jasně maj smontovány mikrovlny dělo a drtí s ním křižníky, tvl to je materiál.... Tady je veškerá medikace krátká, jestli tohle dokáže někdo žrát, tak je tady fakt něco špatně :D
Odpovědět2  2
a pritom staci pouzit Google ;­) U toho plynu to lita v rozmezi 12%­-25% upne presna ­(aktualni­) cisla jsem ted v rychlosti nedohledal.

Co je mnohem zajimavejsi, je fakt, ze vetsinu tezby v rusku po technologicke strance zabezpecuji zapadni firmy. Ty uz ale jaksi nejsou, takze do budoucna bude podil dle meho jeste klesat. A ne, Cina je fakt nezachrani, ani v odberu ­(rus ma jen 2 LNG terminaly a trubky do asie jaksi nejsou­), ani v budovani novych vrtu...
Odpovědět2  2
Hele, kdyz je to tady takovy peklo, proc tady vam podobny zustavaji? Seberte se a jdete kde vam bude lip ­- prospejete sobe i ostatnim.

Fakt zajimavy co ty socialni bubliny s lidma delaji. Ja treba nevim o nikom kdo by se citil jako otrok ­/ levna pracovni sila s exekucema na krku. Resp ano, ja sam byl pred cca 15ti lety ve srackach o kterych se vsem temle ­"kriklounum­" ani nezda. Nikdy jsem od nikoho nic nechtel a nedostal, stalo me to cas a postavil jsem se na nohy sam.

Bohuzel dnes si kazdej predstavuje, ze mu s jeho problemama ­(pujcky, benzin, elektrina....doplnte si cokoliv­) nekdo ­(stat­) pomuze a kdyz ne tak rve, uplne stejne jako vy!
Odpovědět3  3
Ale tak jasne ze neprestanou. Stejne jako tady za komara bylo pro Vyvolene zapadni zbozi take jakztaz dostupne. Prestanou byt dostupne v meritku jako jsou dostupne ted a cena tomu bude odpovidat. Takze pro ­"normalniho­" rusa ­(tvl to je oxymoron­), proste nebudou a vsechno ostatni v navazanych retezcich ­(vyvoj, vyroba atd­) kde jsou­/budou potreba se prodrazi a prodlouzi.

Predstava, ze jim tam nekdo bude ­"pod rukou­" dodavat milionove serie je ponekud naivni. Rozdil v sankcich roku 2014 vs tech co jsou ted je dost podstatny a nebojkte nedelam si iluze o tom, ze by je vsichni 100% dodrzovali, ale jejich obchazeni bude ted velmi, velmi narocne.
Odpovědět3  3
Podobny cisla jsem sem postoval uz pred vice nez mesicem. Po teto dobe vsak musim souhlasit, bohuzel s tou blbosti mate pravdu. Jsou proste ­"kousky­", kterym to jejich mocne rusko z piedestalu nesundate a porad se budou utapet v jeho bezmezne nepostradatelnosti a sobestacnosti.
Odpovědět3  2
Ty s tím tvým věčným brečením ­"my taky nic neumime­" už běž taky víš kam, viď? Jestli nevidíš ten rozdíl v tom, že tady ­(nebo kdekoliv jinde­) si nikdo nehraje na geroje co zvládnou všechno....na rozdíl od rusů, ty to prohlašují ve všem a výsledky??? Jsou k smíchu.
Odpovědět5  1
Tvl, jj, Bajkal a Elbrus je zachrání, no...akorát že vůbec :
"SberInfra, a technology arm of Sber, Russia­'s biggest bank, has evaluated the Russian­-made MCST Elbrus­-8C processors in multiple workloads, but the results were utterly disappointing and the processors failed the test. The testers cited ­"Insufficient memory, slow memory, few cores, low frequency. Functional requirements not been met at all­" as key reasons for the failure. However, there is hope, according to SberInfra engineers.­"

"There is a hope....­" a u toho to zustane :D
Odpovědět5  3
Ono i bez tech sankci a bojkotu, by to nedopadlo. Proflakle tvrzeni jednoho komunisty : ­"Mysleli jsme to soudruzi dobre, ale dopadlo to jako obvykle­" presne vystihuje cele rusko. Ta zeme vcelku neni schopna vytvaret hodnoty, nikdy nebyla a jeste dlouho nebude, bohuzel.
Odpovědět2  0
Jako jestli jim samostatny vyvoj cipu pujde stejne ­"podle planu­" jako jejich armadni vyvoj a produkce hitech zbrojni techniky, tak by meli opravdu oprasit ta kulickova pocitadla.
Odpovědět3  1
No jestli po penetracnim testovani musis ­"opravovat­", tak to spis svedci o tve praci ;­)

Ver mi, ze na ­"hackera­" opravdu nikdo 4 roky do skoly nechodi a nasledne nehnije x let jako programator, jen proto aby fitnul do tvych predstav o tech hackerech z televize ;­) BTW nevim jak by to stihnul ten anglican z toho clanku....
Jedine s cim se da souhlasit z tveho prispevku je ten talent, to nerozporuji. Nicmene to se projevi relativne brzy.

A neboj, lidi co tyhle kurzy absolvuji, zustavaji u nas a jsou pronajimani. Tim, ze zacinaji na juniorskych pozicich, tak nad sebou maji supervizi a dost casto resi prusery prave tech tvych programatoru ;­) Ale chapu, ze jestli tva jedina zkusenost je s tou tvou rekvalifikaci ze skladnika na svarece, tak nic jineho ocenit nemuzes.
Odpovědět0  1
Nesud podle sebe ostatni ;­)

Vis co je to juniorni pozice? Opet jen dokazujes ze diskuze s tebou je ztrata casu...
Odpovědět0  1
Proboha, tak o cem diskutujes? I kdyby jen 1% jejich obyvatel bylo pocitacove gramotnych, tak mluvime o 250.000 lidech. I kdyby z tohohle 1% pocitacove gramotnych bylo opet jen 1% na takove vysi aby zvladlo hacking, tak mluvime o 2500 lidech, ktere kdyz je rezim identifikuje jako schopne, tak je donuti k cemukoliv.

BTW, nase firma nabizi intenzivni kurzy ethical hackingu. Jediny co se od ucastnika predpoklada, jsou zakladni znalosti. Po 3 mesicich nalejvarny tyhle lidi zacinaji samostatne na juniorech v penetracnim testovani.

Kdyz z toho vymechas to sluvko ­"ethical­", tak mas za 3 mesice v podstate temer hotovyho cloveka.
Odpovědět0  2
Nepovidej ty analyzatore :D Zkus si zjistit kolik lidi z KLDR za poslednich treba 20 let studovalo napriklad v Cine ­(nehledej mezi rolniky, ale mezi korejskou smetankou a elitnimi rodinami­). Myslis, ze to byly ty tvoji 2 nebo 3? Notabebne, kolik myslis ze clenu ma ­"bezna­" hackerska skupina? Tisice?

Zkus ze sebe na chvili prestat delat saska, prospeje to vsem ;)
Odpovědět4  2
Jezis, tady je zase nablito jak na Novinkach :D

OK, takze to, ze tam zije 90% lidi v chudobe podle vas znamena, ze tam nemuzou byt schopni hackeri? Takze vlastne ani nemuzou mit ty rakety co tak pravidelne testujou nebo co se timhle snazite rict? To ze rezim ­"odkloni­" finance od lidi a smeruje je do jinych oblasti je v techto zemich bezna praxe :
- Rusko ­- hladomor ve 30­-tych letech kvuli zbrkle industrializaci
- Cina ­- to same kvuli vyvoji jadernych zbrani v 50­/60­-tych letech

Co nejake VPN­-ky ci jine zpusoby utajeni trafficu, nic? vy analyzatore :D
Odpovědět8  3
Victoria Nuland potvrdila, ze na Ukrajine je nebo probiha ­"Biological research­". To ale skoro v kazde zemi a biological research rozhodne neznamena nebo nemusi znamenat zbrane. Naopak rekla : ­"If There Is A Chemical Or Biological Weapons Incident In Ukraine, ­"No Doubt­" The Russians Are Behind It­". Tim vicemene potvrdila, ze pokud se tam objevi biologicke­/chemicke zbrane, tak pochazi od rusa.

Takze ano, prekvapive tam, stejne jako vsude po svete probiha biologicky vyzkum. Stejne jako v cernobylu se nachazelo jedno z nejmodernejsich zarizeni, ne­-li nejmodernejsi, na vyzkum nakladani s jadernym odpadem. Z toho rus zase odvodi, ze pripravovali spinavou bombu.

Jsme opet u toho, jen hledaji ­"ospravedlneni­" svych imperialnich choutek nic vic.
Odpovědět0  2
Ale to ze jsme ­(evropa­) si vytvorili, at uz zamerne nebo z pohodlnosti, zavislost na rusku nerozporuji. To je proste fakt zpusobeny mnoha ­(casto nesmyslnymi­) faktory a rozhodnutimi.

Vubec nechapu na co chcete odpovidat. Kazdy svuj dalsi prispevek stacite nekam jinam?
Odpovědět0  2
Nerozumim co tim chcete rict. Jaka je podle vas korelace mezi poctem obyvatel a ekonomickou silou? Nebo co jako ma vyplinout z te vasi ­"matematiky­"? Jeste vam tam vypadlo to samotne rusko cca 144 mil. Kdyz uz si chcete hrat s matematikou, tak at mate rovnici kompletni.

A znovu se ptam, kdo koho kam zene? Za me jednoznacne samo rusko tim co dela, ne svet.
Odpovědět1  2
Jak jako ­"svet zene­"? Jako tim, ze pomaha nekomu kdo byl napadeny mnohem vetsim a agresivnim protivnikem? Takze je vina ­"sveta­", ze pomaha? Nema tedy delat nic, jen koukat jak rus zabere dalsi kus zeme a doufat ze tam skonci?

Jestli se tam timto nekdo ­"zene­", tak je to samotne rusko nikoliv svet, tim ze pomaha. A ano, cina bude jednim z mala, ne­-li, jedina, kdo na tom z dlouhodobeho hlediska vydela, ale zaroven timto poznava, ze cas kovencnich valek, zabirani prostoru silou uz skoncil. Mnohem vetsi dopad, na kohokoliv v budoucnu, bude mit obchod, chcete­-li sankce a ne konvencni zpusob valky.
Odpovědět2  2
A smim se tedy zeptat, kdo podle vas za tim rozpoutanim a eskalaci je? Predpokladam, ze z vaseho pohledu je v tom rus nevinne a pouze se brani, ze? Za vsechno muze US­/EU, je to tak nebo kam smeruje ten vas prispevek?

Proc podle vas rus neustale meni duvody, resp prichazi se stale novymi?

- Nejdriv ze je Ukrajina fasisticka coz tu razi i spousta mistnich ­- k tomu bych dodal jen toto : https:­/­/twitter.com­/Vojta_Mi­/status­/1504130589787660294?t=bCtzsTXkhW4M6iya1krbCg&s=03 ­(je to velmi zajimave shrnuti, kdo je tady teda vic fasista?­)
- Pak vyvoj biologickych zbrani ­(a jejich distribuce pres ptaky :D­) u hranic s ruskem ­(jako vazne??? fakt by nekdo jako na tajnacku vyvijel neco hned u hranic nepritele, jako vazne?­)
- Nasledne teda zase chemicky zbrane
- No a ted jede ruska televize satansko notu
- Co to bude priste? tipne si nekdo?

To uz neni ani propaganda, to uz je fakt vysmech, saskarna.

Znovu se tedy ptam, kdo podle vas tento konflikt eskaluje?
Odpovědět1  2
Jestli ono to nebude tim, ze uz si v podstate vsichni ­(nebo aspon vetsina­) uvedomili, ze jedine co rus dobre umi je nicit, krast a zabijet, takze tam moc co komentovat neni.

A promin, pokud nekdo ze sebe dela saska, a to v techto bachorkach o sobestacnosti proste rus dela, tak si ten vysmech zaslouzi.
Az budou cesi, slovaci, nemci....kdokoliv, velkohube prohlasovat, ze nikoho nepotrebuji, ze si vsechno vymysli­/vyrobi, tak se holt svet zase bude vysmivat jim.
Odpovědět3  2
Nechci mluvit za Bisona, ale z jeho příspěvku cítím přemíru ironie...teda v tomhle případě spíš sarkasmu ;)
Odpovědět4  0
Jj, par dni zpet tu nekolik z vas opevovalo 100% ruskou sobestacnost temer ve vsem. Nyni uz leze pravda, kterou videl kazdy krome par zaslepenych, ven. Rusko neni sobestacne vubec v nicem ;­)
Dokonce ani tu ropu s plynem bez tech hnusnych imperialistickych firem ze zapadu nejsou schopny dostat ze zeme ­(Haliburton konci uplne, dalsi tri ukoncuji nove investice­). Nemluve o jejich vtipnych pokusech o ­"samostatnou­" vyrobu pocitacu­/notebooku. Takhle by se dalo pokracovat pres zemedelstvi v podstate do jakehokoliv dalsiho oboru. Rus NIKDY neumel hospodarit a v tehle generaci se to v dostatecnem meritku nenauci.
Odpovědět11  4
Jen pro zajimavost, muzete uvest zdroj na tech 91%?
Samotny CEZ udava : https:­/­/www.cez.cz­/edee­/content­/file­/static­/encyklopedie­/vykladovy­-slovnik­-energetiky­/hesla­/koeficient.html ­(70­-80%­)
Jedine cislo ktere se priblizuje k vasemu je 87,1 pro Temelin a 85% pro Dukovany nejspis z roku 2020.

Nic o ­"zavratnosti­" jsem nepsal, jen jsem narazel na fakt, ze tendencne vynechavate vse ­(naklady na lidi­/udrzbu­) co na druhe strane zapocitavte u FVE ;­)

Takze mluvite tedy o soucasne nebo navazujici stavbe 3 novych JE, kazda se 4 1GW bloky. OK, good luck. Nehlede na nesmyslnost z pohledu ufinancovani, jsme opet u mista vhodneho pro stavbu...ne, tohle nema cenu. Snete si dal svuj sen, ja jedu na hory a nebudu si kazit konec patku ;)
Odpovědět1  0
Rusove maji jine pomocniky. Cecenci uz dosli, Kadyrov dalsi neposle, tak ted verbuji v Syrii: https:­/­/t.co­/tQgZ3MuYZR
Odpovědět1  0
Takze jeste jednou pro ty mene chapave ­- DIVERSIFIKACE, doplnkovy zdroj k jadernym el. to je to co tu popisuji.
Ja se s vama nepru o jadre, jen je proste ted nesmysl si malovat jaderku na kazdem rohu, nehlede na to, ze i kdyby se mela zacit stavet nova, tak bude trvat kolik, 10, 15 let nez se rozjede? To je to vase reseni soucasneho stavu???

Ze kazda z techto technologii ma jine vlastnosti a jinou pouzitelnost to je tak nejak jasne. Kdyby byly stejne tak ztraceji smysl a nikdo je neporovnava­/nepotrebuje. Cili opet, je to jen a pouze DIVERSIFIKACE. Nemuze to byt hlavni smer.

Podle toho co pisete, jinymi slovy, do FVE se v prubehu 60­-ti let musi neco investovat ­(az sem make sense­). Do jaderne elektrarny se v prubehu 60­-ti let neinvestuje nic? Nebo jak mam chapat tu vasi logiku? Co jaderne palivo? to neni potreba menit a nakupovat? Co personal ­(jen Temelin cca 1300 lidi­), mate tam zapocitane pravidelne 2mesicni odstavky bloku?
Bud vedome pisete hlouposti nebo nejste sto zapocitat REALNE naklady. Svet neni cerno bily. Vy bohuzel vidite jen jedno reseni...copak mi to jen pripomina?

A to ze si v zime s FVE nezatopim? S tim jsem ani nepocital, na topeni mam jine zdroje a v podstate me nestoji temer nic. V podstate mi staci, ze mi snizuji mou spotrebu s navratnosti investice do 10­-ti let. Se zvedajici se cenou elektriny samozrejme navratnost rapidne klesa.
Odpovědět2  0
Jeste doplnim, ze po roce a ctvrt klesla kapacita baterie o zavratna 3%
Odpovědět1  0
Ano, realna zkusenost :

rok 2021 : 1. 200 kw, 2. 390 kw, 3. 590 kw, 4. 740kw, 5. 730kw, 6. 930kw, 7. 820kw, 8. 700kw, 9. 680kw, 10. 670kw, 11. 190kw, 12. 90kw
rok 2022 : 1. 229 kw, 2. 440 kw, 3. denni prumer zatim 24kw
Mala FVE 5,76kwp + 10kw baterie, lokalita stredni cechy. Kolega ­(JM­) ma cisla o cca 10% lepsi.

Ano, 3 mesice z roku nic moc, ve zbytku roku zadnou ­"katastrofu­" nevidim.

Za me idealni DOPLNEK k jadernym elektrarnam. A tohle opakuji, veskera OZE by mela byt pouze dilkem skladacky ve smyslu diverzifikace.

BTW kdyz narazite na : ­"A už vůbec nikde to neukazuje, co energie stálo ty krámy vyrobit, dovézt atd­" Ona ta jaderka je zadarmo? Jako ze zasadite male jadricko a vyroste elektrarna? Pokud do toho chcete tahat cenu, tak ta bude silne v neprospech jaderne elektrarny ­(stavba, logistika, zamestnanci, uloziste atd, atd­).
Odpovědět2  0
Jadro je asi jedina vec, kde se my dva shodneme :D Bohuzel ma jadro dve obrovske nevyhody. Cenu a to, ze ho nikdo ­"nechce mit za barakem­", ani za vesnici, ani v okrese nebo kraji. Jak dlouho se jen hleda misto pro uloziste? Takze i kdyz vam vetsina ­(doufam­) rekne, ze jadro podporuji, tak ta podpora skonci ve chvili kdy se zacne resit lokalita.

U OZE, tahle mantra uz byla nekolikrat vyvracena, ale chapu, ze je to libive a snadno se tim shodi. Mate prosim nejake realne zkusenosti s OZE? Tim myslim vlastni zkusenosti, ne ze sestrenka vase byvaleho spoluzaka zna nekoho kdo treba ty panely ma?
Odpovědět2  0
A jaky pristup v tomto pripade navrhuje p.Matejka? Delat ze se nic nedeje?
Odpovědět5  1
Priznam se ze jsem uplne nepochopil, kam tenhle prispevek smeruje. Takze se zase zeptam, jake je tedy reseni ­"designed by wrah­"?
OZE je mega fuj, tepelky jsou taky fuj, takze jadro, chapu to dobre?
Odpovědět3  0
To si nemuze myslet snad nikdo...teda doufam. Cilem sankci muze byt maximalne vytvoreni tlaku uvnitr spolecnosti a potazmo vyvolat ­"poptavku­" po zmene. To jestli to muze fungovat ve spolecnosti typu ruska, je druha vec. Moc sanci tomu take nedavam. Z pohledu zapadu je to jedina akceptovatelna ­"ukazka sily­", bohuzel.
Odpovědět5  5
"Jen pockej­" to se Vam povedlo ;­) a ja tim padem beru zpet sve zpochybnovani jejich sobestacnosti :D
Odpovědět4  1
Jo tak tim je to vysvetlene, OK. Protoze to delaj Americani, tak je to vlastne cajk ;­)

Kazda valka, kazda agrese, je svinstvo. V kazdem konfliktu budou vzdy obeti na strane civilistu, bohuzel. Rozdil je vsak v tom, jak tu valku vede utocici strana a tady na tom jsou ty americani mnohem lip nez jen a pouze hruba sila pouzivana ruskem i pres jejich chvastani se inteligentnimi zbranemi nemaji nic nez bomby, nepresne grady a tezkou artilerii.

Tyhle zbrane pouzit na mesto plne civilistu je neomluvitelne a neokecate to tim, ze v usej taky mlati cernochy!

Na rozdil od vas pamatuji docela velke mnozstvi protestu po celem svete proti americkym utokum.
Odpovědět2  1
ad1, Well, tohle ti taky zase tak moc nehraje. To uzemi neni zase az tak velke a pripustim­-li, ze se neco delo v okrajovych vesnicich, tak to vyvola migracni vlnu prave smerem do tech mest, potazmo dale do vysneneho raje v rusku. To se NESTALO. Notabene cela tato oblast byla plnych 8 let pod vyhradni spravou separatistu­/ruska. To si jako za celych 8 let nevsimli ze se jim na relativne ­"malem­" prostoru kupi mrtvoly tempem cca 140ks za den ­(vcetne sobot i nedeli­)?
Jake duchody si nevyzvedavaji? To jako fakt jim Ukrajina stale vyplacela duchody? Nebo kdo jako? Separatisti nebo rusko? Nenech se vysmat.

ad2, ano, pokud budeme argumentovat fotkama z FB, OK, na to se neda rict snad nic :D Jen mozna, ze oni brani svoje mesto a tak nejak tu techniku musi mit nekde rozmistnenou, coz v zastavbe bude vzdycky trochu o hubu. Coz nemeni nic na faktu, ze ten co napada a bombarduje je zadpovedny! Nehlede na fakt, ze rusove svoji armadu prezentovali a stale prezentuji jako jednu z nejvyspelejsich, majici nejlepsi presne zbrane a pak do prostoru nemocnice hodi 1t bombu. To je zverstvo i kdyby tam nahodou nejaka Ukr technika byla, jako ze evidentne nebyla ­(i kdyz vy na FB dukazy urcite najdete­)!
Na ty evakuacni koridory opakovane utoci podle vasi logiky proc? Schovavaji Ukr samohybna dela do tech detskych kocarku?

ad3, predpokladam ze to tve pochopeni bylo ve smyslu, ze to bylo opravdu osvobozeni vid soudruhu?

Spis bych navrhnul aby jste se uz k tomuto tematu nevyjadroval a dal si v klidu pobiral sve davky.
Odpovědět2  1
To prvni V mi ulitlo ;­) vsimnul jsem si az kdyz prispevek nesel upravit. Nicmene dosah v prispevku je spravne pro KV.
Odpovědět0  0
Presne takove uzitecne idioty kazdy takovy rezim potrebuje. Tim hranim se slovicky fakt­/pravda nezakryjete to, ze ani o jedno z toho vam nejde.

Dost pochybuju ze nektera z tech tehotnych v te bombardovane nemocnici nebo kdokoliv v tech evakuacnich kordonech by stejne jako vy ocenil tohle dobarvene ­"osvobozeni­".

No nic, za me se nic nemeni, pro me jste jen nelidske prase! ;­)

BTW, uz jste to vymyslel s tema 400.000 mrtvol? Porad cekam na odpoved.
Odpovědět3  3
Jenze on rus uz zadnou fyzickou zaminku nepotrebuje. Rusum ted bohate staci jen fabulace, ktere pak siri trubky ­(od slova troubit ­- neni urazka...nebo?­) jako ty ;)
Odpovědět3  3
Ja bych mozna i dokazal pochopit, ze ty rusove odpovidaji, jak odpovidali. Vzijte se do jejich kuze. Ziji v te propagande cely zivot a vetsina z nich se k jinym informacim nedostane. A i kdyby meli jiny nazor, nesouhlasny, hrozi jim jen za jeho vysloveni biti, vezeni...dost mozna nasledovane smrti.

Nedokazu spis pochopit ten ksindl tady u nas, ktery si mysli ze muze beztrestne kydat jedy a omlouvat­/oslavovat to co se deje nebo si vymyslet duvody proc je to vlastne ok.

Mimochodem, to zastaveni palby uz rusove slibili 3­-ti den po sobe. Ani jednou to nedodrzeli a ostrelovali shromazdiste civilistu a evakuacni kordony... Tohle uz neni ani na bliti...
Odpovědět4  4
Neni duvod pro zadnou bts­-ku. VKV maji ohromny dosah a neni nutna viditelnost mezi vysilacem­-prijimacem. Vlny se diky kratke delce odrazeji v atmosfere. Dosah je teoreticky az desitky tisic km. BBC ma v tomhle velke zkusenosti ;)
Odpovědět2  0
Jasne, argumenty dosli, tak budeme fabulovat hypoteticke varianty. Hele, klidne je mohla napadnout Mikronesie nebo tam mohli pristat mimozemstani ;­)

Kdyby sis precetl, resp. kdyby si pochopil, me predchozi odpovedi wrahovi, bylo by ti mozna jasne, ze nase rodina komunisty rozhodne nevolila a po valce uz vubec ne.

Kdyz uz si u toho fabulovani, tak ono mozna kdyby tvuj narod nekolaboroval celou valku s fasisty, tak by to taky asi vypadalo jinak ;)
Odpovědět3  1
Politicke diskuze tu sice nejsou zadane, ale preci jen.
- Vite jak na mape vypada Krymsky poloostrov?
- Vite kde se tam nachazi Sevastopol?
- Vite ze se v Sevastopolu nachazela Ruska namorni zakladna ­(uz od rozpadu CCCP­)?
- Vite ze Ukrajinsky parlament 27.4.2010 ratifikoval smlouvu o prodlouzeni pronajmu Sevastopolu Rusku o 25 let, tedy do roku 2035?

- Kam by tam tedy prosim Americani v roce 2014 vecpali tu jejich zakladnu prosim?

A posledni otazka, proc o udajne US zakladne na Krymu informovala jen media typu halonovin + pdfka rozesilana duchodcum?
Odpovědět3  2
Mrzi me Honzo ze se vam to nelibi nebo ze se citite omezeny v diskuzi. Ale strkat hlavu do pisku pred nekym kdo tu otevrene vyhrozuje smrti, schvaluje a raduje se z prave ted probihajici genocidy nevinnych lidi nebudu jen proto, ze se odkopal zrovna na HW serveru. Verte mi, ze i me velmi mrzi, ze s nim nemohu diskutovat nekde osobne.
Odpovědět1  0
Mrzi me Honzo ze se vam to nelibi nebo ze se citite omezeny v diskuzi. Ale strkat hlavu do pisku pred nekym kdo tu otevrene vyhrozuje smrti, schvaluje a raduje se z prave ted probihajici genocidy nevinnych lidi nebudu jen proto, ze se odkopal zrovna na HW serveru. Verte mi, ze i me velmi mrzi, ze s nim nemohu diskutovat nekde osobne.
Odpovědět2  2
wow, koukam ze klid na luzku nepomohl, u tohohle ses musel hodne zapotit :D

O jake genocide Srbu to mluvis? Myslis to bombardovani co zminoval tvuj kolega? Jedine co jsem napsal, bylo ze tomu bombardovani neco predchazelo.
To ­"neco­" bylo vyvrazdovani celych vesnic a vyhaneni kosovskych albancu srbskymi paravojenskymi oddily a jugoslavskou armadou. Kde tam vidis slintani?

Od zacatku jsem ti na tvoji propagandu daval jenom fakta a data, ty na ne vsak bohuzel neumis reagovat. Nebo mi konecne odpovis na to kam se ztratilo tech tvych 400.000 mrtvol z udajnych masakru, ktere ukrajinci pachali na Donbase?

Takze se jeste zeptam, jake zlociny ze jsem to obhajoval, kdyz ty je nejsi schopny ani specifikovat a jen uslintavas propagandu ze Sputniku?

BTW kdyz uz si tak fascinovany tema neo fasistama, zkus si zjistit jak je na tom z tohohle pohledu prave to Srbsko ;­)

PS: ne, po dedeckovi nam nic nezbylo, po valce ho z Cech odtahli ty tvy zkurveny rusaci do lagru, byl Rus! Ty si ho do huby vubec neber, nesahas nikomu z tehle lidi ani po nehty na nohou!

PPS: na Vaclavaku jsem nebyl ;)
Odpovědět0  0
Takovy lidsky dno jako ty by ale poucovat nemelo uz vubec ;)
Odpovědět1  0
Steam, podle jejich webu, blokuje jen vyplaceni ruskych vyvojaru­/tymu. Uplna RU blokace nejspis neni.

Takze vlastne neudelali vubec nic, platby by stejne neodesli kvuli blokaci bank, takze tak ;)
Odpovědět0  0
Ja vim, ale ja se ho prave na to same ptal : ­"Muzes si prosim stoupnout pred tridu a rict nam prosim vsem CO PREDCHAZELO TOMU BOMBARDOVANI? Co provadela srbska armada civilnimu obyvatelstvu pod Milosevicem?­"
A cekal jsem kdy mi ten hrdina odpovi ;­)

Uz me prave s.re, jak ty co maji plnou hubu bombardovani Srbska ani netusi proc se to delo a nejspis si mysli, ze to byl jen rozmar par generalu v NATO, nebo nedejboze Havla na ktereho to vsichni svadi.
Odpovědět0  0
Pro rusy je to bohuzel lety overena taktika, ktera jim bohuzel vychazela, resp vsichni pred tim zavirali oci. Rozredit mistni populaci migraci rusu na uzemi kde rusove nejsou. Chvili pockat a pak zacit brecet, ze je mistni obyvatelsvo utlacuje. Nejde o nic jineho nez o zaminku k ­"bratrske­" nebo ­"mirove­" pomoci.
Odpovědět2  0
To urcite, ta korupce je tam obrovska. To je nastesti i duvod toho proc ta jejich skvela a velebena armada vypada tak jak vypada. Vetsina naplanovanych investic tece ­"jinam­" nez do armady a ta pak dostava na prdel od Ukrajinskych farmaru s traktory.
Odpovědět1  0
I kdyz souhlasim s tim ze co rus neukradne to nema­/nevyrobi­/nevypestuje, tenhle konflikt je podle me bohuzel o necem jinem.

Fungovani ruska od cca 16 stoleti skvele rozebira p.Romancov : https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=dBSzZSkVzyk ­(je to dlouhe, ale stoji to za to­).

Smutnym paradoxem je, ze tuto prednasku mel jeden den pred invazi.
Odpovědět1  0
Kazachstan je spis pod vlivem Ciny nez Ruska. Udajne doslo i k diplomaticke roztrzce mezi RU­/Cina kdyz prisli rusove klidnit ty jejich demonstrace. Cina tam ma obri investice v tezbe ropy a nejspis i uranu. Tomu podle me i nahrava fakt, ze rus tak rychle odtahnul po potlaceni tech demonstraci.

Jinymi slovy, rusa, ted drzi za koule jak Cina, tak zapad ­(ne ze bych z te Ciny mel radost­), ale cokoliv ted rusa dokaze oslabit je ve finale dobra vec.
Odpovědět0  0
O rublu už nemá cenu ani mluvit, natož si z něj dělat laciné vtipy.
Odpovědět3  0
Nenapovídej mu, já se ptal jeho ;)
Odpovědět1  0
Nekdo holt umi, nekdo holt cumi ;­)

Ale ne, priznavam, nekoukal jsem na vsechno a vite proc? Protoze to v soucasne valce nehraje vubec zadnou roli. Vsechno to byla zaminka, co rikate vy na tohle ­(jeden dotaz na google­) :

https:­/­/english.radio.cz­/helle­-faber­-russias­-nashi­-hitler­-youth­-says­-producer­-putins­-kiss­-8546948
https:­/­/www.dailymail.co.uk­/news­/article­-6832073­/Thousands­-Russian­-children­-recruited­-Putins­-youth­-army­-likened­-Hitler­-Youth.html
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=7H19bfHr5UE

A to se mi ted na TW nedari najit to video s tim Young Z Batalionem, to je HitlerJunge jak vysita!

Znovu opakuji, prectete si to prosim jeste jednou, ono to jednou dojde : NIKDE netvrdim, ze na strane Ukr bojuji jen ­"cestni­" Mirkove Dusinove, svine jsou vsude ale ted, bohuzel pro Vas, prevazuji na strane Ruska! ­(a dovolim si tvrdit, ze ta far­-right klika na Ukrajine, vc. bat.Azov vznikla nebo vyrazne posilila prave kvuli Putinovy a 2014­)

Ty pohadky o biologickych vyzkumech si prosim nechte od cesty, prijde mi, ze se za chvili dozvime, ze COVID vypustili Ukrajinci a ze uz maji i tajnou domluvu s Borgama :D
Odpovědět5  0
Takze znovu, NIKDO nerozporuje, ze tam neonacisti nejsou. Uz jsem to tu jednou psal. Urcite procento populace proste tuhle vadu ma. Na Ukrajine, u nas ­(Vandas, Volny atd, atd.­), na Slovensku, v Nemecku, dokonce i v USej urcite budou.

Na Ukrajine to bylo bohuzel umocneno tim odtrzenim DLR a LLR pod taktovkou rusa ve 2014 a akorat si prihravali polivku. Stejne jako u nas zacali opet vylejzat pri mig. krizi tady ty sami neonacisti­/fasisti.

Opet se ptam, co to svedci o CELEM narodu? Jsme teda mi vsichni fasisti? Dava to rusovy pravo nas napadnout?
Odpovědět9  1
nebo spis vyhoda pro dezinformatory. Pijde jim pak OK vyblejt jakykoliv nesmysl a svest to na to ze uz to nemuzou najit.

Odpovezte mi prosim na to jak k tem masakrum dochazelo a jak si mame vysvetlit data o populaci z techto oblasti, viz odpoved nize.
Odpovědět5  0
Opet dodam trochu dat :

Luhanska populace : https:­/­/worldpopulationreview.com­/world­-cities­/luhansk­-population
Donetska populace : https:­/­/worldpopulationreview.com­/world­-cities­/donetsk­-population

v roce 2014 bylo v Luhansku 421000 obyvatel, v roce 2022 395339 obyvatel
v roce 2014 bylo v Donetsku 941784 obyvatel, v roce 2022 893392 obyvatel

Ano, pokles populace tam je patrny, nicmene pokles populace v techto oblastech trva uz od 90­-tyvh let.

Kde se v tech cislech ztratilo 400000 zmasakrovanych fakt netusim.
Odpovědět5  0
Vim ze je to marne, ale prosim odkaz, kde je potvrdila. Ja nasel jen ze ji Putin o masakrech rekl a ona vyjadrila obavu. Nic potvrzeneho.

BTW jak prosim presne ony masakry meli probihat, Donecka i Luhanska oblast byla celych 8 let pod kontrolou separatistu­/ruska. Cela oblast. Ukrajinska armada stala na hranicich. Jak se ji prosim podarilo zmasakrovat 400 tisic lidi. Prosim o vysvetleni!
Odpovědět7  0
Jezis, napis vsechny ty nesmysly aspon do jedne reakce...

Dalsi dement co tu pojede propagandu, OK, myslis tu genocidu o ktere se po osmi letech zacalo mluvit cca mesic pred touhle agresivni reakci? Nebo o tech udajnych hromadnych hrobech, ktere po 8 letech okupace jakoby nahodou nasli tyden pred invazi?

Uplne stejna blamaz jako byla Katyn!

Aaaa uz je tu i bombardovani Srbska, to to trvalo :DDD Muzes si prosim stoupnout pred tridu a rict nam prosim vsem CO PREDCHAZELO TOMU BOMBARDOVANI? Co provadela srbska armada civilnimu obyvatelstvu pod Milosevicem?

Az tohle pochopis, tak si nafackuj, chvilku si odpocin, pak si nafackuj jeste jednou a nakonec se chytni s wrahhhem za ruku a odtahnete do toho vaseho raje ;­) cajk?
Odpovědět6  0
Ufff, OK, mno, co na to rict? To byla reakce na to, ze se nejakej rusak kasal nad tim, jak jim jsou sankce u prdele, jak zadnej iPhone­/Samsung nepotrebujou, ze si vyrobi vlastni ­(dalsi rusak demonstrativne rozbijel stary iPad kladivem­). Byla to narazka na to jak si bezny ­(tupy­) rus predstavuje to co rusko vsechno zmuze.
Proc do toho motate Ceske smartphony? Neda se tu iPhone­/Samsung koupit? Chcete to nakreslit? Pochopite to lepe nez psany text?

Bezva, at si ten zakon uplatni a prestanou vyhrozovat. Skonci tim i jedna z poslednich cest kterou k nim proudi nase penize, za ktere nam pak vyhrozujou.
Odpovědět6  0