Sega uveřejnila remaky prvních her pro Palma
8.4.2002, Zdeněk Michálek, článek
Sega už nějakou tu chvíli mluví o vývoji her pro palmovskou platformu. Není divu - podobnost HW a milióny prodaných přístrojů lákají Segu, aby zkusila zopakovat úspěch svých her. Orientace ? Bezdrátové hry.
A sliby se začínají stávat skutečností. Minulý víkend na konferenci PalmSource Forum Japan 2002 Sega v prezentaci představila 3D simulaci běžící na procesoru Motorola DragonBall MX1(jádro ARM, 206 MHz) - a současně dvě hry pro Palma, ukazující možnosti herního API Sega a vyvinuté ve spolupráci s firmou Smilebit..
Hry jsou ke stažení zdarma - nejedná se sice o plné verze (ty dokonce Sega ani neplánuje), pro získání představy jsou však plně postačující. Zkuste si je stáhnout z Sega Japan's PDA site
Evidentně se jedná o betaverze - "chodí" jen v osmibitové barvě (monochromatické modely nejsou podporovány) a to ještě jen na některých PalmOS přístrojích, nepodporují rozlišení vyšší než 160x160 bodů atd.
Motorola, SEGA a Metrowerks v únoru 2002 oznámili vytvoření aliance, jejímž cílem je zajistit, aby SEGA hry běžely i na Palm OS přístrojích s procesorem DragonBall. Aplikační rozhraní, které by mělo umožnit přenositelnost vyvíjených aplikací, by mělo být zahrnuto do vývojových nástrojů Metrowerks CodeWarrior. Přínos pro SEGU bude v poplatcích za licencování svého herního API pro Palm přístroje - a samozřejmě to, že její hry bude možné spouštět na miliónech Palm OS přístrojů.
Hry jsou ke stažení zdarma - nejedná se sice o plné verze (ty dokonce Sega ani neplánuje), pro získání představy jsou však plně postačující. Zkuste si je stáhnout z Sega Japan's PDA site
Evidentně se jedná o betaverze - "chodí" jen v osmibitové barvě (monochromatické modely nejsou podporovány) a to ještě jen na některých PalmOS přístrojích, nepodporují rozlišení vyšší než 160x160 bodů atd.
Motorola, SEGA a Metrowerks v únoru 2002 oznámili vytvoření aliance, jejímž cílem je zajistit, aby SEGA hry běžely i na Palm OS přístrojích s procesorem DragonBall. Aplikační rozhraní, které by mělo umožnit přenositelnost vyvíjených aplikací, by mělo být zahrnuto do vývojových nástrojů Metrowerks CodeWarrior. Přínos pro SEGU bude v poplatcích za licencování svého herního API pro Palm přístroje - a samozřejmě to, že její hry bude možné spouštět na miliónech Palm OS přístrojů.